نمایش 1–12 از 69 نتیجه

انجمن قتل پنجشنبه ها

۱۹۹,۷۳۲ تومان

انجمن قتل پنجشنبه ها آمیخته­‌ای از دسیسه، شوخی و ترحم است. در این داستان، علاوه بر روایت پر راز و رمز قتل و جنایت، با غم ­‌ها، افسوس‌­ها و مشکلات سالخوردگی هم آشنا می‌شویم. هریک از اعضای باشگاه، همسر، فرزند، شغل یا سلامتی­شان را از دست داده‌ اند اما همین از دست دادن­‌ هاست که روابط میان آنها را مستحکم‌ تر می‌کند.

در یک روستای آرام و خلوت، چهار دوست هر هفته جمع می شوند تا در مورد جنایت های حل نشده صحبت کنند؛ آن ها نام خود را انجمن قتل پنجشنبه ها گذاشته اند. وقتی جسد یکی از اهالی روستا به همراه عکسی اسرارآمیز در کنارش پیدا می شود، اعضای انجمن درمی یابند که اولین پرونده ی واقعی خود را به دست آورده اند. اما با افزایش تعداد جسدها، آیا اعضای این گروه غیرمعمول اما دوست داشتنی می توانند قبل از این که بیش از اندازه دیر شود، قاتل را دستگیر کنند؟

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

۲۲۲,۰۰۷ تومان

کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند داستانی معمایی در مورد دختری به نام کیا کلارک است که از سوی خانواده‌اش در کودکی طرد می‌شود و پس از آن تنها با پدرش در جنگل زندگی می‌کند. این دختر از زمان سه‌ سالگی به بعد در دل طبیعت بکر کارولینای شمالی، با پدر بداخلاقش زندگی می‌کند. این دختر توانا و باهوش که لقب دختر مردابی می‌گیرد طی سال‌ها زندگی در جنگل و طبیعت، انزوا را تجربه می‌کند و متفاوت از همه‌ی هم‌ سن‌ هایش کودکی‌اش را می‌گذراند. این دختر در پی اتفاقی ناگوار برای یکی از شهروندان آن منطقه مظنون پرونده‌ای جنایی می‌شود. جسد چیس اندروز در سال 1969 کشف می‌شود و اهالی شهر فوراً به کیا کلارک شک می‌کنند. این دختر ناگهان وارد ماجرایی معمایی و جنایی می‌ شود و با آدم‌ های شهرنشین روبه‌رو می‌ شود.

خانه پیش از تاریکی

۱۷۴,۴۸۷ تومان

خانه پیش از تاریکی چهارمین رمان ژانر معمایی رایلی ساجر، داستان مگی هولت دختری است که 25 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت با پدر و مادرش به سرای بانبری نقل مکان کرد. اتفاقاتی که در این عمارت ویکتوریایی که در جنگل‌های ورمانت واقع بود، به وقوع پیوست، این خانواده را بر آن داشت که پس از تنها 20 روز مجبور به فرار از آن خانه شوند. طولی نکشید که پدر مگی کتابی به نام خانه‌ی وحشت منتشر کرد و در آن از وقایعی مرموز و ماوراءطبیعی که در آن خانه برایشان رخ داد سخن گفت.

مگی که اینک در 30 سالگی خود به سر می‌برد چیزی از خاطرات 5 سالگی‌اش به یاد ندارد. از طرفی هم حرف‌های پدرش در کتاب را دروغ می‌انگارد چون اعتقادی به مسائل ماوراءالطبیعه ندارد. او بارها  و بارها از والدینش خواسته تا حقیقت را به او بگویند اما جواب قانع کننده‌ای نگرفته. حالا که پدرش فوت کرده و او وارث سرای بانبری شده، در سر دارد تا بعد از 25 سال به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده‌سازی‌اش برای فروش، دلیل اصلی فرار خانواده‌اش از آن خانه را کشف کند…

خوب مثل مرده ها

۲۴۴,۲۸۲ تومان

چه کسی دنبالت می‌گردد اگر این بار تو کسی باشی که ناپدید می شود؟ این یک پیام تهدیدآمیز است که بارها برای کارآگاه پیپ شخصیت اصلی کتاب خوب مثل مرده ها، ارسال می‌شود. هالی جکسون در این رمان که رکورد فروش نیویورک‌ تایمز را از آن خود کرده، ماجرای دو رمان‌ قبلی خود را به شکل هیجان‌ انگیزی ادامه داده است؛ با این تفاوت که این بار پیپ تنهاست و برای اینکه خودش قربانی بعدی پرونده نباشد، باید نقشه‌ای اساسی طراحی کند…

در آمریکا

۲۱۵,۳۲۵ تومان

کشوری با تاریخ رسمی هزارساله که با شش کشور مرز دارد، تاریخش با اشغال و آوارگی و مهاجرت عجین شده، همان‌طور که با نخبگان و توابغ بی‌بدیل هنر و ادبیات. لهستان، کشوری‌ ست که همواره میلیون‌ها عاشق داشته که جایی در وطن عزیزشان نداشته‌اند و عشق عظیم و بی‌ پایانشان به وطن ازدست‌ رفته‌ شان را با خود برده‌اند به هرجا که مأمن امنی بوده‌ است. لهستانی‌های مهاجر گریزان از جنگ و نکبت اشغال، قرن‌هاست این سو و آن‌سو رفته‌اند؛ فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایران، آمریکا و … همگی وطن دوم آن‌ها شده‌اند و ناباورانه، تأثیر آن‌ها بر فرهنگ مقصد، بیش ‌از تأثیر آن فرهنگ بر آن‌ها بوده‌ است! رمان در آمریکا روایت «سوزان سونتاگ» از موج مهاجرت لهستانی‌ها در نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم است که مردمان بسیاری از لهستان تحت اشغال ارتش تزار، برای یافتن جایی دیگر که زندگی و آرامش را ارمغان دهد، به آمریکا پناه بردند.

درمان شوپنهاور

۲۳۶,۵۱۱ تومان

کتاب درمان شوپنهاور از زبان سوم شخص روایت می‌شود و دغدغه‌های ذهنی قهرمان‌های داستان، فیلیپ و جولیوس را به چالش می‌کشد. فیلیپ فردی منزوی که عقاید «شوپنهاور» را قبول دارد در واقع همان فلسفه‌دان بزرگ آلمانی، «آرتور شوپنهاور» است. فیلسوف مطرح و بدبینی که درباره‌ی انزوا گفته است: «مردی که بتواند یک‌بار برای همیشه از رابطه با شمار زیادی از آدمیان بپرهیزد، مرد خوشبختی‌ ست.»

در این کتاب خصوصیات اخلاقی، ویژگی‌های فردی و نظریه‌های «شوپنهاور» در قالب شخصیت فیلیپ و گفته‌های راوی بیان می‌شود. یالوم در بستر این روایتِ داستانی، دغدغه‌های همیشگی جوامع بشری مثل مواجهه‌ی انسان با خود و اجتماع و مرگ، تمایل به انزوا، و تاثیر روابط اجتماعی روی انسان‌ و طرف مقابل را طرح می‌کند.

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

۲۵۹,۱۳۲ تومان

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب اولین کتاب هالی جکسون، نویسندهٔ جوان بریتانیایی است.داستان این کتاب معمایی پرهیجان و جذاب است که افراد زیادی را در گروه‌های سنی مختلف به خود جلب کرده است.پنج سال پیش، دختری به نام آندی بل به قتل رسیده. پلیس باور دارد که سال سینگ این کار را کرده است. همهٔ مردم شهر همین باور را دارند. پرونده بسته شده است.اما پیپا فیتز آموبی که در همین شهر کوچک که قتل در آن اتفاق افتاده بزرگ شده از این موضوع مطمئن نیست. او این پرونده را به‌عنوان موضوع پروژهٔ سال آخر مدرسه‌اش انتخاب می‌کند و شروع به پرده برداشتن از رازهایی می‌کند که فردی در شهر می‌خواهد پنهان بمانند.

سه دختر حوا

۲۶۸,۹۴۳ تومان

رمان سه دختر حوا روایتگر داستان سه دختر با نام های پری از ترکیه، مونا از آمریکا و شیرین از ایران با ویژگی های منحصر به فرد است. دختری مومن، دختر گناهکار و دختری سر در گم که همگی به جذابیت های داستان افزوده اند.

این کتاب در زمان حال می‌گذرد و به نوعی بیان‌گر چالش های زنان و دختران شرقی امروزی است. داستان زندگی زنی که میان عشق و باورهایش قرار گرفته، باورهایی که نمی داند کدامشان درست و کدامشان غلط است. جستجوی او برای درک مفهوم زندگی و عشق او را به ورطه های تازه و ماجراهای گوناگون می کشاند..

شافاک بازگو کننده‌ی مشکلات زنان است، زیرا در جامعه هر سیاستی ظالمانه و مستبدانه‌ای اجرا شود اولین گروه آسیب‌پذیر زنان هستند و به شدت زندگی شخصی‌ شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

فهرست مهمانان

۱۸۷,۳۴۸ تومان

فهرست مهمانان دومین رمان جنایی لوسی فولی است.موضوع کتاب پیدا شدن جسدی در شب عروسی است که تصورش، هرکسی را به فکر فرو می برد.

در جزیره‌ای نزدیک ساحل بادخیز ایرلند، مهمانان دور هم جمع می‌شوند تا آغاز زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند.در میانه ی مراسم  ناگهان چراغ ها خاموش می شوند، صدای جیغی به گوش می رسد، تاریکی مطلق همه جا را فراگرفته و با روشن شدن دوباره ی آن ها، جسدی پیدا می شود.تک تک افراد حاضر، رازی را سینه حمل می کند. حسادت، اشتباه و جنایت.

قلعه حیوانات

۷۰,۵۳۷ تومان

رمان قلعه حیوانات در طول جنگ جهانی دوم نوشته و در سال ۱۹۴۵ میلادی در انگلستان منتشر شد، ولی اواخر دهه ۱۹۵۰ میلادی به شهرت رسید. کتاب که در ۱۰ فصل نوشته شده روایتی از گروهی از جانوران اهلی است که در اقدامی آرمان‌گرایانه و انقلابی، صاحب مزرعه (آقای جونز) را از مزرعه‌اش فراری می‌دهند تا خود اداره مزرعه را به دست بگیرند و برابری و رفاه را در جامعه خود برقرار کنند. ریاست این جنبش را گروهی از خوک‌ ها به‌ دست دارند، ولی پس از مدتی این گروه جدید نیز به زعامت خوکی به نام ناپلئون همچون آقای جونز به بهره‌کشی از حیوانات مزرعه می‌پردازند و هرگونه مخالفتی را سرکوب می‌کنند و سر هر کس را اندیشه متفاوتی دارد به سنگ می‌کوبند.

کتاب آپارتمان پاریس

۲۱۷,۴۴۴ تومان

کتاب آپارتمان پاریس جدیدترین اثر لوسی فولی است.داستان با ناپدید شدن یکباره‌ ی بن و تلاش جس برای یافتن او شکل می‌گیرد، اما مشکل اینجاست که ساکنان آپارتمان بن که همه از یک خانواده هستند، از پاسخ دادن به سوالات جس درباره‌ی گم شدن برادرش سر باز می‌زنند. جس باور دارد که آن‌ها رازی را مخفی می‌کنند، اما نمی‌داند چطور باید از حقیقت ماجرا سر در بیاورد. تا آنکه بالاخره یکی از همکاران جس به نگرانی او بها می‌دهد و به‌ مرور رازها برملا می‌شوند. حالا جس که برای فراموش کردن گذشته‌ی خود به پاریس آمده بود، وارد ماجرایی شده که به آینده‌ی برادرش بن، گره خورده است.

کتاب آتش و خون دوجلدی

۱۳۶,۲۳۴ تومان

کتاب آتش و خون ،تاریخچه ای از خاندان تارگرین را با جزئیات تمام به تصویر می کشد و حقایقی قابل توجه را پیرامون این خاندان و آن چه که بر آن ها گذشته برملا می سازد.

قرن ها پیش از وقایع بازی تاج و تخت خاندانی قدرتمند بر روی تخت آهنی نشسته بودند. خاندان تارگرین یکی از خاندان های نجیب زاده از نژاد والریا بودند که توانستند از نابودی والریا نجات یابند. آنان سال ها در جزیره دراگون استون زندگی می کردند تا این که “اگان تارگرین” و خواهرانش “رینیس” و “ویسنیا” سوار بر اژدهایانشان هفت پادشاهی را به زانو در آورده و کل وستروس را فتح نمودند. این خاندان قدرتمند به مدت سیصد سال بر روی تخت آهنی نشستند.