نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب مغازه ی خودکشی

۹۹,۰۰۰ تومان

کتاب مغازه ی خودکشی یک فانتزی سیاه تکان دهنده است که بعد از چاپ شدن در سال ۲۰۰۷ توجه فراوانی را برانگیخت. رمان عجیب ژان توله (۱۹۵۳), نویسنده و فیلمنامه نویس فرانسوی، هجوی است تمام عیار درباره مرگ و امید رمان درباره یک مغازه فروش ابزار و ادوات خودکشی است. همه جور خنزرپنزری در آن یافت می شود. از انواع سم تا طنابهای ،دار انواع سلاح کمری مناسب برای انتحار تا ویروسهای کشنده یک فروشگاه منحصر به فرد در زمان و مکانی نامعلوم رمان گره خورده است به نام برخی از مهمترین چهره های ادبی و هنری که خود را کشته اند؛ میشیما مرلین مونرو، ونسان ونگوگ و … تقاضا زیاد است تا اینکه روزی پسری وارد این مغازه میشود و با خودش تحولی به همراه می آورد رمان مغازه خودکشی از آثار فانتزی سیاه است که در دو دهه گذشته در جهان نوشته شده است. حضور متراکم مرگ تلاش برای ساختن امید به زندگی، نبردی نمادین و مملو از شوخیه طریف که در نهایت قرار است خواننده را میخ کوب کند.

همسر و نقد همسر

۱۱۹,۲۰۰ تومان

کتاب همسر و نقد همسر اثر آنتوان پاولوویچ چخوف ، شامل دو بخش است. بخش اول شامل ۱۰ داستان کوتاه است و بخش دوم شامل نقد و تفسیر این داستان‌ها می‌باشد. در آخر کتاب نیز ضمیمه‌هایی درباره زندگی و آثار چخوف گنجانده شده است.

داستان‌های موجود در این کتاب هرکدام به تنهایی دنیایی را دربرمی‌گیرند و خواننده را در خود غرق می‌کند.فهرست داستان‌های کتاب همسر و نقد همسر عبارت است از: آدمی در جلد  تمشک ، درباره عشق ، ویولن روتشیلد ، همسر ، ایئونیچ ، نفسم ، آنا بر گردن ، بانویی با سگ ملوس ، عروس.