نمایش دادن همه 9 نتیجه

پسر خوب

۱۴۰,۷۷۸ تومان

کتاب پسر خوب ، داستان پسری است که فکر می‌کند صرع دارد و دارو مصرف می‌کند و به همین دلیل، در خاطراتش بخش‌های تاریک و گمشده‌ای دارد. وقتی داروهایش را طبق دستور مصرف نمی‌کند، هوشیاری‌اش تقویت می‌شود و طی این برانگیختگی مقاومت‌ ناپذیر به کارهایی دست می‌زند که عواقب خونینی در پی دارند.

جونگ يو جونگ نویسنده چهار رمان از جمله هفت سال تاریکی است که توسط روزنامه آلمانی Die Zeit به عنوان یکی از ده رمان برتر جنایی سال 2015 معرفی شد.آثار او به چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، تایلندی و ویتنامی ترجمه شده است. پسر خوب اولین کتاب اوست که به انگلیسی ترجمه شده است.

دلایلی برای زنده ماندن

۱۴۰,۷۷۸ تومان

زندگی همه ی افراد تحت تأثیر بیماری روانی قرار گرفته است: اگر خود ما از این مسئله رنج نبریم، دوست یا عزیزی داریم که در چنین رنجی غوطه ور است. صراحت مت در خصوص تجربیات خود برای کسانی که احساس افسردگی می کنند، الهام بخش است و برای کسانی که از آن افسانه های زیادی شنیده اند، روشن کننده است. مهمتر از همه، شوخ طبعی و تشویق او هرگز اجازه نمی دهد امید خود را از دست بدهیم.

او که در عمق افسردگی با خود پیشینش صحبت می کند، مصمم است که قدیمی ترین کلیشه، واقعی ترین است – در انتهای تونل، نور وجود دارد. او به ما می آموزد که شادی ها و لحظات آرامشی را که زندگی به همراه دارد جشن بگیریم و به ما یادآوری می کند که همیشه دلایلی برای زنده ماندن وجود دارد.

کتاب به امید دل بستم

۱۹۵,۵۲۵ تومان

کتاب به امید دل بستم، داستانی است درباره‌ی چند نوجوان که به بیماری‌های مختلفی مبتلا و در بیمارستان بستری هستند.آن‌ها حالا دیگر دوست‌های خوبی شده‌اند و در شیطنت‌ها و دزدی‌های بچگانه شریک یکدیگر هستند.سَم شخصیت محوری داستان‌ است.

لنکالی در کتاب به امید دل بستم روایتگر زندگی گروهی از بیماران است که تا پیش از آن، دیگران تنها حس ترحم نسبت‌به آنان داشته‌اند، اما با خواندن این داستان مهیج بیش از پیش به آن‌ها نزدیک می‌شوند، درکشان می‌کنند و پابه‌پایشان اشک می‌ریزند و می‌خندند.

کتاب دختر مهتاب

۲۵۸,۳۹۰ تومان

دختر مهتاب رمانی عاشقانه و جزو پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز و آمازون است.دختر مهتاب داستان فانتزی جذابی‌ست که با الهام گرفتن از افسانه‌ای چینی (الهه ماه) داستان زن جوانی را روایت می‌کند که برای آزادی مادرش در برابر قدرتمندترین نامیرای سرزمین قرار می‌گیرد.

 

کتاب کشتن مرغ مینا

۲۱۹,۷۸۰ تومان

کتاب کشتن مرغ مینا از زبان دختری به نام اسکات فینچ روایت می‌شود. او دختر وکیلی سفیدپوست به نام آتیکوس فینچ است که در جامعه‌ای نژادپرست و خودپسند زندگی می‌کند. آتیکوس فینچ کار وکالت جوان سیاه‌پوستی را قبول کرده است که به اتهام ناروای تجاوز به یک دختر سفیدپوست در زندان است.

کتاب کشتن مرغ مینا در دو بخش نوشته شده است. بخش اول شامل توصیف فضای کودکی و بازی‌های اسکاوت، برادرش جیم و دیل دوست آن‌هاست. کنجکاوی عمده آن‌ها کشف رازی درباره یکی از همسایه‌ها – بو رادلی – است که برای مدت زیادی از خانه خارج نشده است و بچه‌ها هرگز او را ندیده‌اند. بچه‌ها نمی‌توانند درک کند که رادلی از روی اختیار و آگاهانه است که وارد جامعه نمی‌شود. باید کتاب را خواند و دید که سرانجام بچه‌ها و این همسایه مرموز چه خواهد شد.

بخش دوم کتاب اما، بخش اصلی و کلیدی رمان است. در شهر کوچک می‌کمب مردم دید خوبی به خانواده فینچ ندارد، چرا که اتیکوس علاوه بر اینکه آشپز خانه‌اش زنی سیاه‌پوست است وکیل مردی سیاه‌پوست نیز می‌باشد. چیزی که مردم شهر نمی‌توانند دلیل آن را درک کنند و مدام این سوال مطرح می‌شود که چرا یک سفیدپوست وکیل مردی سیاه‌پوست است

کتاب ما شروعش می کنیم

۱۵۵,۶۳۸ تومان

کتاب ما شروعش می کنیم ، شهامت آغاز زندگی دوباره را پس از سپری کردن آشفتگی‌ های زندگی خشونت‌ آمیز به شما می‌ بخشد و ضرورت ادامه دادن را مطرح می‌کند.

ما شروعش می‌کنیم داستان امید، رشد و دوست داشتن است که تنش‌های خشونت خانگی را از نگاه مادری تنها به تصویر می‌کشد.

لی‌لی ناچار است با پیامدهای جدایی و ارتباط گریزناپذیر با رایل که پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم‌ کند. گرچه هنور آسیب‌های روانی‌ ناشی از بدرفتاری‌های رایل در وجودش باقی است. او ناچار است با این واقعیت روبه‌رو شود که خشم همیشگی رایل و حسادت‌های وی بر زندگی آینده‌اش خدشه وارد خواهد کرد.

کتاب مغازه ی خودکشی

۹۹,۰۰۰ تومان

کتاب مغازه ی خودکشی یک فانتزی سیاه تکان دهنده است که بعد از چاپ شدن در سال ۲۰۰۷ توجه فراوانی را برانگیخت. رمان عجیب ژان توله (۱۹۵۳), نویسنده و فیلمنامه نویس فرانسوی، هجوی است تمام عیار درباره مرگ و امید رمان درباره یک مغازه فروش ابزار و ادوات خودکشی است. همه جور خنزرپنزری در آن یافت می شود. از انواع سم تا طنابهای ،دار انواع سلاح کمری مناسب برای انتحار تا ویروسهای کشنده یک فروشگاه منحصر به فرد در زمان و مکانی نامعلوم رمان گره خورده است به نام برخی از مهمترین چهره های ادبی و هنری که خود را کشته اند؛ میشیما مرلین مونرو، ونسان ونگوگ و … تقاضا زیاد است تا اینکه روزی پسری وارد این مغازه میشود و با خودش تحولی به همراه می آورد رمان مغازه خودکشی از آثار فانتزی سیاه است که در دو دهه گذشته در جهان نوشته شده است. حضور متراکم مرگ تلاش برای ساختن امید به زندگی، نبردی نمادین و مملو از شوخیه طریف که در نهایت قرار است خواننده را میخ کوب کند.

مامان و معنی زندگی

۱۴۴,۶۸۸ تومان

مامان و معنی زندگی داستان اول کتاب است که درباره‌ی تاثیر مادر بر شکل‌گیری شخصیت فرزندان است. در این داستان اروین یالوم زندگی زنی نویسنده را به تصویر می‌کشد که پس از مرگ مادرش، رویای او را می‌بیند. این زن که از مادرش بیزار بوده ولی بعد از ده سال زندگی‌اش تحت شعاع او قرار می‌گیرد و با خود می‌گوید: «چرا حالا که سال‌های سال در خصومتی مداوم با او زندگی کرده‌ام، باید برایش دست تکان بدهم؟ او خودبین، منع‌کننده، مداخله‌ جو، بدگمان، کینه‌ای، به شدت یک‌دنده و فوق‌العاده کم اطلاع بود. یک لحظه را هم به یاد نمی‌آورم که با او احساس صمیمیت کرده باشم.»

همسر و نقد همسر

۱۱۹,۲۰۰ تومان

کتاب همسر و نقد همسر اثر آنتوان پاولوویچ چخوف ، شامل دو بخش است. بخش اول شامل ۱۰ داستان کوتاه است و بخش دوم شامل نقد و تفسیر این داستان‌ها می‌باشد. در آخر کتاب نیز ضمیمه‌هایی درباره زندگی و آثار چخوف گنجانده شده است.

داستان‌های موجود در این کتاب هرکدام به تنهایی دنیایی را دربرمی‌گیرند و خواننده را در خود غرق می‌کند.فهرست داستان‌های کتاب همسر و نقد همسر عبارت است از: آدمی در جلد  تمشک ، درباره عشق ، ویولن روتشیلد ، همسر ، ایئونیچ ، نفسم ، آنا بر گردن ، بانویی با سگ ملوس ، عروس.