فقر احمق می‌ کند

۱۴۸,۹۷۵ تومان

در فقر احمق می‌ کند علیه این ادعا که تحت شرایط دشوار نیز می‌توان به موفقیت‌های چشمگیر رسید، استدلال‌های فراوانی آورده شده است. نویسندگان اثر با جزئی‌ نگری و دقتی درخور تحسین، انواع و اقسام داده‌های آماری را در جهت اثبات بی‌ اعتباری سخنان این‌ چنینی به کار گرفته‌اند. چرا که پیشاپیش از اثرات مخرب این طرز فکر بر زندگی مردم در جوامع گوناگون آگاه بوده‌اند.

مطالعه‌ی این کتاب به ما خواهد آموخت که از طریق مدیریت زمان، به مدیریت منابع پُل بزنیم. از این جهت، این اثر هم مناسب مخاطبین عام است و هم شایسته‌ی توجه فعالین عرصه‌ی سیاست و اقتصاد.

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

۱۹۴,۱۱۹ تومان

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت ویرایش سوم از یکی از پرفروش ترین کتاب های نوشته شده در مورد وارن بافت و اصل موفقیت و دیگر بزرگان سرمایه گذاری است. بافت و بسیاری دیگر از نابغه های سرمایه گذاری از صفر شروع کردند و تنها از راه
سرمایه گذاری به ثروت های میلیارد دلاری دست یافتند. جالب است که روش ها و استراتژی های این افراد بسیار متفاوت از یکدیگرند. اما حتماً نقاط مشترکی در روش کار این افراد وجود دارد که باعث موفقیت چشمگیر وبی نظیر آنها شده است. مارک تایر نشانمی دهد اصولی که بافت و دیگران را به « 23 اصل و7 اشتباه بزرگ » در این مجموعه کم نظیر با گردآوریثروتمندترین سرمایه گذاران دنیا تبدیل کرد، همان روش های ذهنی و استراتژی هایی است که این افراد ایجاد کرده و در مدت 50 سال به انجام آنها پایبند بوده اند. پس از خواندن کتاب، استراتژی های خود را در مقابل اصول گفته شده قرار دهید تا دریابید چه اندازه با موفق ترین سرمایه گذاران دنیا همسو هستید.

کتاب از عرش به فرش

۸۴,۸۲۳ تومان

کتاب از عرش به فرش بیانگر پنج مرحله سقوط شرکت‌های قدرتمند است که با آگاهی از آن می‌توان مانع شکست و سقوط کسب و کارهای نوپا و یا حتی مشهور و قدیمی شد.

کالینز در این کتاب، ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌ و‌ کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

سپس کالینز، راه‌ حلی را پیشنهاد می‌کند. او می‌گوید که رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند.نتیجه‌ پروژه‌ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.

 

 

کتاب مدیریت مالی جلد دوم نشر سمت

۱۲۹,۹۹۸ تومان

کتاب مدیریت مالی جلد دوم دربرگیرنده مفاهیم مدیریت مالی است برای دانشجویان دوره کارشناسی رشته حسابداری و مدیریت به ‌عنوان منبع اصلی درس «مدیریت مالی (2)» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان و کسانی که به نوعی با حرفه حسابداری آشنایی دارند از آن بهره‌مند شوند.

کتاب معامله‌گر پرایس اکشن

(دیدگاه 1 کاربر)
۸۱۷,۹۹۹ تومان

معامله‌گر پرایس اکشن نوشتهٔ لنس بگز، یک راهنمای جامع در زمینهٔ معاملات و سبک زندگی معامله‌گران حرفه‌ای است. لنس بگز، که خود یک معامله‌گر حرفه‌ای است، در این کتاب تجربیات و مفاهیم خود را در زمینهٔ معاملات بر اساس تحلیل تکنیکال، روانشناسی تریدینگ و مدیریت ریسک به اشتراک می‌گذارد.

در این کتاب، لنس بگز به خوانندگانش یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از تحلیل تکنیکال، نمودارهای قیمتی و الگوهای بازار را تحلیل کرده و معاملات موفقی را انجام دهند. همچنین، او به اهمیت روانشناسی در معاملات اشاره می‌کند و چگونگی کنترل هیجان‌ها و انگیزه‌های خود را در معاملات آموزش می‌دهد.

یکی از نکات مهم کتاب “معامله‌گر پرایس اکشن”، تأکید بر مدیریت ریسک است. لنس بگز به خوانندگانش آموزش می‌دهد که چگونه ریسک معاملات را به طور صحیح ارزیابی کنند و به مدیریت موثر آن بپردازند. او همچنین به توضیح روش‌های مختلف مدیریت سرمایه و حفظ سرمایه می‌پردازد.

در کل، “معامله‌گر پرایس اکشن” یک منبع قابل اعتماد و جامع برای معامله‌گران حرفه‌ای و کسانی که قصد دارند به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازارهای مالی فعالیت کنند، می‌باشد. این کتاب، تئوری‌های تحلیلی را با تجربیات عملی ترکیب می‌کند و به خوانندگانش کمک می‌کند تا بهبود قابل توجهی در عملکرد خود در معاملات داشته باشند.