فقر احمق می‌ کند

۱۴۷,۰۱۵ تومان

در فقر احمق می‌ کند علیه این ادعا که تحت شرایط دشوار نیز می‌توان به موفقیت‌های چشمگیر رسید، استدلال‌های فراوانی آورده شده است. نویسندگان اثر با جزئی‌ نگری و دقتی درخور تحسین، انواع و اقسام داده‌های آماری را در جهت اثبات بی‌ اعتباری سخنان این‌ چنینی به کار گرفته‌اند. چرا که پیشاپیش از اثرات مخرب این طرز فکر بر زندگی مردم در جوامع گوناگون آگاه بوده‌اند.

مطالعه‌ی این کتاب به ما خواهد آموخت که از طریق مدیریت زمان، به مدیریت منابع پُل بزنیم. از این جهت، این اثر هم مناسب مخاطبین عام است و هم شایسته‌ی توجه فعالین عرصه‌ی سیاست و اقتصاد.

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

۱۹۱,۵۶۵ تومان

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت ویرایش سوم از یکی از پرفروش ترین کتاب های نوشته شده در مورد وارن بافت و اصل موفقیت و دیگر بزرگان سرمایه گذاری است. بافت و بسیاری دیگر از نابغه های سرمایه گذاری از صفر شروع کردند و تنها از راه
سرمایه گذاری به ثروت های میلیارد دلاری دست یافتند. جالب است که روش ها و استراتژی های این افراد بسیار متفاوت از یکدیگرند. اما حتماً نقاط مشترکی در روش کار این افراد وجود دارد که باعث موفقیت چشمگیر وبی نظیر آنها شده است. مارک تایر نشانمی دهد اصولی که بافت و دیگران را به « 23 اصل و7 اشتباه بزرگ » در این مجموعه کم نظیر با گردآوریثروتمندترین سرمایه گذاران دنیا تبدیل کرد، همان روش های ذهنی و استراتژی هایی است که این افراد ایجاد کرده و در مدت 50 سال به انجام آنها پایبند بوده اند. پس از خواندن کتاب، استراتژی های خود را در مقابل اصول گفته شده قرار دهید تا دریابید چه اندازه با موفق ترین سرمایه گذاران دنیا همسو هستید.

کتاب از عرش به فرش

۸۳,۶۴۵ تومان

کتاب از عرش به فرش بیانگر پنج مرحله سقوط شرکت‌های قدرتمند است که با آگاهی از آن می‌توان مانع شکست و سقوط کسب و کارهای نوپا و یا حتی مشهور و قدیمی شد.

کالینز در این کتاب، ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌ و‌ کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

سپس کالینز، راه‌ حلی را پیشنهاد می‌کند. او می‌گوید که رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند.نتیجه‌ پروژه‌ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.

 

 

کتاب راهنمای موثر فروش

۱۰۷,۸۱۱ تومان

کتاب راهنمای موثر فروش خواننده را با روش هایی برای توسعه فروش آشنا می کند تا بتواند تفکرات خود را اصلاح، مهارت های لازم را کسب کرده و جعبه ابزار لازم در این مسیر را دراختیار داشته باشد.

به تنها راهنمای فروشی که در زندگی به آن نیاز دارید نوشته‌ی آنتونی یانارینو خوش آمدید. سخت می‌توانید مشابه این کتاب یا نظیر این نویسنده پیدا کنید؛ نویسنده‌ای که حقیقتاً مایل باشد حقیقت را با خوانندگان خود در میان بگذارد. در این کتاب، به جای گفتن آنچه دوست دارید بشنوید و ارائه‌کردن یکی دیگر از آن نقشه‌های «به سرعت ثروتمند شوید» یا «کربوهیدرات رژیم غذایی خود را دو برابر کنید و بدون ورزش لاغر شوید»، آنتونی لایه‌های سطحی را کنار می‌زند تا حقایق عمیق‌تری را به خوانندگان خود ارائه نماید؛ حقایقی نظیر این که در عرصه‌ی فروش افراد موفق چه کسانی هستند، چرا این افراد برنده می‌شوند، و چگونه به این مهم دست می‌یابند.

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402

۳۶۱,۳۵۰ تومان

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402 به انضمام آیین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، دادنامه های هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و آرای شورای عالی مالیاتی

  • قانون مالیات های مستقیم
  • قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/2/17 و 1400/3/2
  • قانون پایانه های فروشگاهی و سامان مودیان
  • احکام مالیاتی قانون دائمی برنامه های توسعه کشور
  • احکام مالیاتی قانون برنامه پنح ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی
  • نصاب های جدید مالیاتی
  • احکام مالیاتی سایر قوانین
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401 و 1402
  • پرکاربردترین بخشنامه ها، آیین نامه ها و دادنامه های هیأت عمومی و تخصصی دیوان عدالت داری برای تنظیم لوایح مالیاتی

کتاب مدیریت مالی جلد دوم نشر سمت

۱۲۹,۹۹۸ تومان

کتاب مدیریت مالی جلد دوم دربرگیرنده مفاهیم مدیریت مالی است برای دانشجویان دوره کارشناسی رشته حسابداری و مدیریت به ‌عنوان منبع اصلی درس «مدیریت مالی (2)» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان و کسانی که به نوعی با حرفه حسابداری آشنایی دارند از آن بهره‌مند شوند.

کتاب معامله گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)

۱۸۶,۲۱۹ تومان

مارک داگلاس در کتاب معامله گر منضبط توضیح می دهد چه مهارت هایی برای معامله گری لازم است و چه گونه باید آن ها را فرا بگیریم. معامله گر منظم راهنمایی جامع برای فهم این نکته است که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی است. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای تطبیق با موفقیت در موقعیت های غیر معمول روانی بازارهای جهانی است.

کتاب معامله‌گر پرایس اکشن

(دیدگاه 1 کاربر)
۸۱۷,۹۹۹ تومان

معامله‌گر پرایس اکشن نوشتهٔ لنس بگز، یک راهنمای جامع در زمینهٔ معاملات و سبک زندگی معامله‌گران حرفه‌ای است. لنس بگز، که خود یک معامله‌گر حرفه‌ای است، در این کتاب تجربیات و مفاهیم خود را در زمینهٔ معاملات بر اساس تحلیل تکنیکال، روانشناسی تریدینگ و مدیریت ریسک به اشتراک می‌گذارد.

در این کتاب، لنس بگز به خوانندگانش یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از تحلیل تکنیکال، نمودارهای قیمتی و الگوهای بازار را تحلیل کرده و معاملات موفقی را انجام دهند. همچنین، او به اهمیت روانشناسی در معاملات اشاره می‌کند و چگونگی کنترل هیجان‌ها و انگیزه‌های خود را در معاملات آموزش می‌دهد.

یکی از نکات مهم کتاب “معامله‌گر پرایس اکشن”، تأکید بر مدیریت ریسک است. لنس بگز به خوانندگانش آموزش می‌دهد که چگونه ریسک معاملات را به طور صحیح ارزیابی کنند و به مدیریت موثر آن بپردازند. او همچنین به توضیح روش‌های مختلف مدیریت سرمایه و حفظ سرمایه می‌پردازد.

در کل، “معامله‌گر پرایس اکشن” یک منبع قابل اعتماد و جامع برای معامله‌گران حرفه‌ای و کسانی که قصد دارند به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازارهای مالی فعالیت کنند، می‌باشد. این کتاب، تئوری‌های تحلیلی را با تجربیات عملی ترکیب می‌کند و به خوانندگانش کمک می‌کند تا بهبود قابل توجهی در عملکرد خود در معاملات داشته باشند.

کتاب هل اول

۱۹۰,۴۷۶ تومان

کتاب هل اول رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این‌که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!
این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.
این کتاب برای خواندن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هُل اول به دوچرخه‌ی مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون این‌که زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقاً همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!
این کتاب برای همه‌ی افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربه‌ی بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌نحو محسوسی بهبود بخشید.