نمایش دادن همه 4 نتیجه

شازده کوچولو

۱۰۲,۲۴۲ تومان

داستان شازده کوچولو نخستین بار در سپتامبر سال 1943 در نیویورک منتشر شد و تاکنون به زبان‌ها و گویش‌های متعددی ترجمه شده است. در ایران افراد سرشناسی نظیر احمد شاملو، محمد قاضی و ابوالحسن نجفی این کتاب را ترجمه کرده‌اند.

آنتوان دو سنت اگزوپری در سبک سور رئال (فرا واقع گرایی) روایتی کاملا باورپذیر خلق کرده است و از زبان پسرکی کوچک، به بیان تفکرات خود از زندگی، عشق و هستی می‌پردازد. داستان کتاب برگرفته از تجربه شخصی نویسنده است. زمانی ‌که اگزوپریِ خلبان، مجبور به فرود اضطراری در صحرای آفریقا می‌شود.

شازده کوچولو

۱۱۹,۱۴۶ تومان

شازده کوچولو کتابی است با طیف خوانندگان وسیع، تفاوتی ندارد این کتاب را کودکان بخوانند، نوجوانان یا بزرگسالان چرا که هر فردی مبنی بر درک و درایت خود از داستان شازده کوچولو برداشتی خواهد داشت. اگزوپری خود را به عنوان شازده کوچولو معرفی می‌کند. او این کتاب را به سبکی نمادین و  عاشقانه به مخاطب خود معرفی می‌کند. او در این داستان خیال انگیز و زیبا فلسفه‌ی عشق و دوستی را نشان می‌دهد. سیاره‌ای که شازده کوچولو به آن‌ها سفر می‌کند در واقع نماد دنیای درون انسان‌هاست. در ادامه می‌بینیم که شازده کوچولو در هر سیاره با یک فرد با جایگاه خاص برخورد می‌کند.

کتاب کیمیای سخن

۱۱۲,۸۶۰ تومان

کتاب کیمیای سخن ترجمه ۱۳۲ قطعه شعر از ۶۵ شاعر نیمه قرن نوزدهم تاکنون است.عنوان کتاب از ترجمه عبارتی از شارل بودلر شاعر قرن نوزدهم گرفته شده است. چاپ شعرها نیز به صورت مقابل است، به این معنی که در سمت چپ کتاب متن فرانسوی شعر و سمت راست آن ترجمه فارسی آمده است.

هنر رزم

۹۲,۸۱۲ تومان

شيوه‌ ي رزم در هر فرهنگي، نمايانگر نوع نگرش آن مردم به «دشواري» است. از نگاه سون جو، استراتژيست جنگی بزرگ چين باستان، رزم مقوله‌ هاي فراتر از درگيري با سلاحهاست، تمام فلسفه‌ ي سون‌ جو در کتاب هنر رزم، بحث در اين است که چگونه مي‌ توان قبل از آنکه نخستين تيغ را از نيام کشيد در جنگ پيروز شد. هنر رزم اثری اصیل در باب فلسفه‌ی رهبری موفق است که به طرز عجیبی همان‌ قدر که در میدان‌های جنگ موثر بوده، با دنیای تجارت امروز تطابق دارد و مفید است. مقصود اولیه‌ی نگارش این کتاب که در اصل متنی برای دستیابی به پیروزی در عرصه‌های نبرد بوده، از یادها رفته و هم‌ اکنون کتابی است برای رویارویی با مشکلات تجاری که در نوع خود عرصه‌ی نبرد محسوب می‌شوند.