نمایش دادن همه 6 نتیجه

شازده کوچولو

۱۰۲,۲۴۲ تومان

داستان شازده کوچولو نخستین بار در سپتامبر سال 1943 در نیویورک منتشر شد و تاکنون به زبان‌ها و گویش‌های متعددی ترجمه شده است. در ایران افراد سرشناسی نظیر احمد شاملو، محمد قاضی و ابوالحسن نجفی این کتاب را ترجمه کرده‌اند.

آنتوان دو سنت اگزوپری در سبک سور رئال (فرا واقع گرایی) روایتی کاملا باورپذیر خلق کرده است و از زبان پسرکی کوچک، به بیان تفکرات خود از زندگی، عشق و هستی می‌پردازد. داستان کتاب برگرفته از تجربه شخصی نویسنده است. زمانی ‌که اگزوپریِ خلبان، مجبور به فرود اضطراری در صحرای آفریقا می‌شود.

شازده کوچولو

۱۱۹,۱۴۶ تومان

شازده کوچولو کتابی است با طیف خوانندگان وسیع، تفاوتی ندارد این کتاب را کودکان بخوانند، نوجوانان یا بزرگسالان چرا که هر فردی مبنی بر درک و درایت خود از داستان شازده کوچولو برداشتی خواهد داشت. اگزوپری خود را به عنوان شازده کوچولو معرفی می‌کند. او این کتاب را به سبکی نمادین و  عاشقانه به مخاطب خود معرفی می‌کند. او در این داستان خیال انگیز و زیبا فلسفه‌ی عشق و دوستی را نشان می‌دهد. سیاره‌ای که شازده کوچولو به آن‌ها سفر می‌کند در واقع نماد دنیای درون انسان‌هاست. در ادامه می‌بینیم که شازده کوچولو در هر سیاره با یک فرد با جایگاه خاص برخورد می‌کند.

کتاب کشتن مرغ مینا

۲۱۳,۸۴۰ تومان

کتاب کشتن مرغ مینا از زبان دختری به نام اسکات فینچ روایت می‌شود. او دختر وکیلی سفیدپوست به نام آتیکوس فینچ است که در جامعه‌ای نژادپرست و خودپسند زندگی می‌کند. آتیکوس فینچ کار وکالت جوان سیاه‌پوستی را قبول کرده است که به اتهام ناروای تجاوز به یک دختر سفیدپوست در زندان است.

کتاب کشتن مرغ مینا در دو بخش نوشته شده است. بخش اول شامل توصیف فضای کودکی و بازی‌های اسکاوت، برادرش جیم و دیل دوست آن‌هاست. کنجکاوی عمده آن‌ها کشف رازی درباره یکی از همسایه‌ها – بو رادلی – است که برای مدت زیادی از خانه خارج نشده است و بچه‌ها هرگز او را ندیده‌اند. بچه‌ها نمی‌توانند درک کند که رادلی از روی اختیار و آگاهانه است که وارد جامعه نمی‌شود. باید کتاب را خواند و دید که سرانجام بچه‌ها و این همسایه مرموز چه خواهد شد.

بخش دوم کتاب اما، بخش اصلی و کلیدی رمان است. در شهر کوچک می‌کمب مردم دید خوبی به خانواده فینچ ندارد، چرا که اتیکوس علاوه بر اینکه آشپز خانه‌اش زنی سیاه‌پوست است وکیل مردی سیاه‌پوست نیز می‌باشد. چیزی که مردم شهر نمی‌توانند دلیل آن را درک کنند و مدام این سوال مطرح می‌شود که چرا یک سفیدپوست وکیل مردی سیاه‌پوست است

کتاب کیمیای سخن

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب کیمیای سخن ترجمه ۱۳۲ قطعه شعر از ۶۵ شاعر نیمه قرن نوزدهم تاکنون است.عنوان کتاب از ترجمه عبارتی از شارل بودلر شاعر قرن نوزدهم گرفته شده است. چاپ شعرها نیز به صورت مقابل است، به این معنی که در سمت چپ کتاب متن فرانسوی شعر و سمت راست آن ترجمه فارسی آمده است.

کتاب مجموعه آثار چخوف 10 جلدی

۲,۳۹۸,۰۰۰ تومان

کتاب مجموعه آثار چخوف  شامل داستانهای کوتاه (جلد 1 تا 4) ،جلد 5 جزیره ساخالین از یادداشت های سفر،جلد (6و7 نمایشنامه ها)، جلد( 8 و 9 و10) شامل نامه ها که جلد های 1 تا 7 توسط سروژ استپانیان ترجمه شده و جلد های 8 تا 10 توسط ناهید کاشی چی ترجمه شده است.

چخوف پزشک و داستان سرا و نویسنده و نمایشنامه نویس مشهور روسی در سال ۱۸۶۰ در شهر تاگانروگ روسیه  متولد شد.چخوف بیشتر در خلق داستانهای کوتاه متبحر شده بود اما با گذشت زمان توانست به اشکال هنری وسیع تری دست یابد.در تمام آثار چخوف مساله رابطه انسان با زندگی همیشه در مرکز توجه او قرار داشت که طبعا در مورد داستانهای مجموعه آثار چخوف نیز صادق است. در داستانهای چخوف، خود حوادث نیست که متاثرمان می کند، بلکه نحوه بیان و تعبیر اوست که خواننده را تحت تاثیر قرار می دهد.

هنر رزم

۹۱,۵۷۵ تومان

شيوه‌ ي رزم در هر فرهنگي، نمايانگر نوع نگرش آن مردم به «دشواري» است. از نگاه سون جو، استراتژيست جنگی بزرگ چين باستان، رزم مقوله‌ هاي فراتر از درگيري با سلاحهاست، تمام فلسفه‌ ي سون‌ جو در کتاب هنر رزم، بحث در اين است که چگونه مي‌ توان قبل از آنکه نخستين تيغ را از نيام کشيد در جنگ پيروز شد. هنر رزم اثری اصیل در باب فلسفه‌ی رهبری موفق است که به طرز عجیبی همان‌ قدر که در میدان‌های جنگ موثر بوده، با دنیای تجارت امروز تطابق دارد و مفید است. مقصود اولیه‌ی نگارش این کتاب که در اصل متنی برای دستیابی به پیروزی در عرصه‌های نبرد بوده، از یادها رفته و هم‌ اکنون کتابی است برای رویارویی با مشکلات تجاری که در نوع خود عرصه‌ی نبرد محسوب می‌شوند.