کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی پایتون

۳۲۸,۳۳۳ تومان

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی پایتون اثر جواد وحیدی و رمضان عباس نژاد ورزی است.

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا و تفسیری است که برای توسعه‌ی برنامه‌های متن‌باز و تجاری استفاده می‌شود. پایتون از طراحی ساده و خوانا برخوردار است که باعث شده است کاربران با سطح مختلف تجربه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پایتون با سینتکس خوانا و فلسفه “خواندن‌پذیری” (readability) شناخته می‌شود، به این معنی که کدهای نوشته شده با پایتون، قابل فهم و خواندن آسان هستند. این زبان دارای مجموعه‌ای از قوانین و مبانی است که ساختار منطقی برنامه را تعیین می‌کند.

با پایتون می‌توانید برنامه‌های متنوعی را توسعه دهید، از برنامه‌های کوچک و ساده تا برنامه‌های بزرگ و پیچیده. از محاسبات علمی و تحلیل داده گرفته تا توسعه وب، اپلیکیشن موبایل، رباتیک و هوش مصنوعی، پایتون در صنایع مختلف کاربرد دارد.

کتاب شگفتی های بدن انسان

۳۳۳,۶۳۰ تومان

کتاب شگفتی های بدن انسان یکی از اسنثنائی ترین کتاب ها می باشد که با تکنيک هاي pop-up صفحاتي را درپيش روي بيننده قرار مي دهد که باعث مي شود فرد تا انتهاي کتاب، موضوع را با اشتياق فراوان دنبال کند .این کتاب به کمک تصویرهای سه بعدی و صفحات متحرک، چگونگی عملکرد بخش های مختلف بدن را تشریح می کند و با شماره گذاری هایی که روی تصاویر و متن کتاب وجود دارد، به صورت جز به جز اجزای بدن را به زبانی ساده و قابل فهم معرفی می کند. اين کتاب موفق به دريافت جايزه بهترين کتاب علمي – آموزشي از جشنواره کانون پرورش فکري گرديده است. کلیه صفحات این کتاب برجسته و متحرک است.

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی براساس گرامر این یوز

۲۵۹,۸۷۵ تومان

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس گرامر این یوز شامل ۱۳۲ درس و چندین ضمیمه است و همه نکات دستوری زبان انگلیسی را به کمک تصاویر توضیح داده است. همراه با هر درس مقدار قابل توجهی تمرین سودمند آورده شده است که همه آنها دارای جواب هستند.این کتاب یک مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی است که می‌تواند برای تمام کسانی که خواهان یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، مورد استفاده قرار گیرد.همچنین برای کسانی که خود را برای امتحان تافل آماده می‌کنند سودمند است و زبان‌آموز می‌تواند آن را به صورت خودآموز مورد استفاده قرار دهد.