کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی پایتون

۳۲۸,۳۳۳ تومان

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی پایتون اثر جواد وحیدی و رمضان عباس نژاد ورزی است.

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا و تفسیری است که برای توسعه‌ی برنامه‌های متن‌باز و تجاری استفاده می‌شود. پایتون از طراحی ساده و خوانا برخوردار است که باعث شده است کاربران با سطح مختلف تجربه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پایتون با سینتکس خوانا و فلسفه “خواندن‌پذیری” (readability) شناخته می‌شود، به این معنی که کدهای نوشته شده با پایتون، قابل فهم و خواندن آسان هستند. این زبان دارای مجموعه‌ای از قوانین و مبانی است که ساختار منطقی برنامه را تعیین می‌کند.

با پایتون می‌توانید برنامه‌های متنوعی را توسعه دهید، از برنامه‌های کوچک و ساده تا برنامه‌های بزرگ و پیچیده. از محاسبات علمی و تحلیل داده گرفته تا توسعه وب، اپلیکیشن موبایل، رباتیک و هوش مصنوعی، پایتون در صنایع مختلف کاربرد دارد.

کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴۰۲,۴۹۴ تومان

کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی تالیف دکتر علی اکبر سیف در حوزه ی دروس دانشگاهی است که انتشارات دوران آن را به چاپ رسانده است.

از آنجا که متخصص اندازه گیری به ویژگی روانی مورد نظرش دسترسی مستقیم ندارد تا مانند یک ویژگی جسمی یا یک رفتار آشکار آن را مستقیماً اندازه بگیرد، ناچار است به رفتارهایی از فرد که به گمان او معرف ویژگی روانی مورد نظر هستند مراجعه کند و به اندازه گیری آن ها بپردازد. مثلاً رفتارهایی از افراد را که معرف هوشمندی یا کم هوشی هستند اندازه می گیرد و بر اساس آن ها تعیین می کند که نمره ی هوش هر کسی چقدر است. یا با پرسیدن سؤال هایی از دانش آموزان کلاس تعیین می کند که هر یک از آن ها چه مقدار از دانش و مهارت های درسی را که قرار بوده است یاد بگیرد، یاد گرفته است.

کتاب درس نامه استخدامی دبیری و هنرآموز

۴۸۰,۱۵۰ تومان

کتاب درس نامه استخدامی دبیری و هنرآموز حیطه اختصاصی مطابق با آخرین تغییرات آزمون استخدامی 1402 و منابع معرفی شده از طرف سازمان سنجش می باشد. همانطور که در دفترچه آزمون اعلام شده است، این کتاب درسنامه و تست را پوشش می دهد و برای تمام دروس تست‌های طبقه‌بندی شده دارد.

مطابقت سوالات با آخرین آزمون های استخدامی از لحاظ؛ سرفصل، موضوع تعداد و سطح دشواری، حذف سوالات تکراری، حتی جمله بندی متداول طراحان آزمون استخدامی

قابل استفاده برای تمامی رشته های امور تربیتی، علوم تربیتی، روانشناسی، معارف، عربی  و … در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ارشد

کتاب ریاضیات کانگورو 3 و 4

۲۱۴,۵۰۰ تومان

کتاب ریاضیات کانگورو شامل پرسش چهارگزینه‌ای می‌باشد و بخشی به نام درس‌نامه ندارد. این کتاب مسابقه‌ی ریاضی کانگورو را از سال 1998 تا سال گذشته در خود جای داده است. دانش‌آموزان با حل این پرسش‌ها، با نوع و تیپ سؤالات این آزمون‌ آشنا می‌شوند. بعد از سؤالات هر مسابقه، راه‌حل مسابقه یا همان پاسخ‌نامه‌ی تشریحی قرار گرفته است. همه‌ی سؤالات در این بخش به طور کامل توضیح داده شده‌اند و هیچ ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نمی‌ماند.

کشور ما از سال ۲۰۰۹ با نمایندگی باشگاه دانش پژوهان جوان به عضویت در این مسابقه پذیرفته شده است. هدف اصلی این مسابقه ارتقای درک ریاضی دانش آموزان، و رشد توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیت های هوشمندانه است. همچنین نشان دادن اهمیت آموزش ریاضی در تمام دنیا، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در یادگیری ریاضی، و کمک به آنان در درک کاربرد ریاضی در فعالیت های روزانه و قوانین طبیعی جزو اهداف این مسابقه است.

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش

۱۹۵,۰۳۰ تومان

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش می تواند به رهبران،مدیران و سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی کمک کند تا سیاست های مناسبی را همراه با تحولات جهانی اتخاذ نمایند و با استفاده از رویکرد سیستمی به تدوین برنامه های نوین آموزشی بپردازند.

این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را برای مطالعه ی شخصی یا برنامه های آموزشی رسمی مورد استفاده قرار داد. برنامه ریزی آموزشی و سیاست گذاری آموزشی اموری کاملا مرتبط با یکدیگرند، برنامه ریزانی که به چگونگی تهیه و تنظیم سیاست ها آگاه نیستند، موفق نخواهند بود و کمک چندانی نیز به سیاست گذاران نمی کنند، در واقع برنامه ریزی فرایندی گوناگون، از تحلیل وضع موجود و ایجاد و ارزیابی گزینه های سیاستی تا تنظیم و نظارت بر اجرای سیاست جدید می انجامد، دربر می گیرد.

کتاب شگفتی های بدن انسان

۳۳۳,۶۳۰ تومان

کتاب شگفتی های بدن انسان یکی از اسنثنائی ترین کتاب ها می باشد که با تکنيک هاي pop-up صفحاتي را درپيش روي بيننده قرار مي دهد که باعث مي شود فرد تا انتهاي کتاب، موضوع را با اشتياق فراوان دنبال کند .این کتاب به کمک تصویرهای سه بعدی و صفحات متحرک، چگونگی عملکرد بخش های مختلف بدن را تشریح می کند و با شماره گذاری هایی که روی تصاویر و متن کتاب وجود دارد، به صورت جز به جز اجزای بدن را به زبانی ساده و قابل فهم معرفی می کند. اين کتاب موفق به دريافت جايزه بهترين کتاب علمي – آموزشي از جشنواره کانون پرورش فکري گرديده است. کلیه صفحات این کتاب برجسته و متحرک است.

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی براساس گرامر این یوز

۲۵۶,۴۱۰ تومان

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس گرامر این یوز شامل ۱۳۲ درس و چندین ضمیمه است و همه نکات دستوری زبان انگلیسی را به کمک تصاویر توضیح داده است. همراه با هر درس مقدار قابل توجهی تمرین سودمند آورده شده است که همه آنها دارای جواب هستند.این کتاب یک مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی است که می‌تواند برای تمام کسانی که خواهان یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، مورد استفاده قرار گیرد.همچنین برای کسانی که خود را برای امتحان تافل آماده می‌کنند سودمند است و زبان‌آموز می‌تواند آن را به صورت خودآموز مورد استفاده قرار دهد.

کتاب نمونه سوالات آزمون های ورودی دبیرستان های فرهنگ

۱۷۰,۲۰۰ تومان

کتاب نمونه سوالات آزمون های ورودی دبیرستان های فرهنگ شامل پرسش های چهارگزینه ای طراحی شده فصل به فصل درس های پیام های آسمان, ریاضی و مباحث تفکیک شده ی درس های مطالعات اجتماعی, ادبیات فارسی, زبان عربی و پرسش های چهارگزینه ای درس زبان انگلیسی است. همچنین آزمون ورودی مدارس فرهنگ در سال تحصیلی 1399-1400 نیز پیوست است.

نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ در هر درس موجب آشنایی و آمادگی بیشتر دانش آموزان و داوطلبان می‌گردد. با استفاده از این نمونه سوالات، آمادگی بیشتری برای آزمون داوطلبان می‌یابند. در نتیجه به راحتی می‌توانند در آزمون از آموخته‌های خود استفاده نمایند. برخی از دانش آموزان با وجود تلاش فراوانی که دارند اما به دلیل ناآشنا بودن با نحوه طرح سوالات ، نمی‌توانند موفقیت لازم را به دست آورند.