نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب تربیت کودک حرف شنو

۱۴۶,۵۲۰ تومان

کتاب تربیت کودک حرف شنو سرشار از ایده های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به‌ نفس بالا و منظم است، دست یابید.

به این مسئله می‌پردازد که چگونه غر زدن، فریادکشیدن و التماس کردن کودکان را متوقف کنیم و کاری کنیم که کودک با ما همکاری کند.

این کتاب دربارهٔ زندگی روزمره با کودک است و به شما کمک می‌کند با روشی مؤثر با کودکتان سخن بگویید و با او ارتباط برقرار کنید. از این طریق او آنچه را شما می‌گویید می‌فهمد و انتظارات شما را درک می‌کند. شما نیز یاد می‌گیرید که نظم را برقرار کنید و برای بی‌ ادبی‌ها و گستاخی‌های او پیامد در نظر بگیرید، البته در محیطی دوستانه و امن.

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم

۲۰۰,۴۷۵ تومان

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان به شمار می‌آید و بیش از 1200 راهکار علمی و موثر برای حل مشکلات کودکان از تولد تا 12 سالگی ارائه کرده است. پدران و مادران، باید باور کنند که می‌توان رفتار کودکان و نوع نگرش آن‌ها را تغییر داد و در نهایت به شخصیت آن‌ها شکل مطلوب و مناسب بخشید.

این کتاب مشاوره عملی در مورد اصلاح رفتارهایی همچون:
اجتناب از مسواک زدن، سر باز زدن از خواب در زمان مناسب، خواب آلودگی، اعتیاد به تلویزیون، پرسیدن سوال های تکراری و زیاد، دائما در حال جنب و جوش بودن، گریه و نق زدن، توجه طلبی افراطی، مکیدن انگشت شست، دست کردن در بینی، عکس العمل های بد در مواقع برد و باخت، عادت به سرقت اشیا، آزار حیوانات خانگی ، فرار از مدرسه ، اذیت کردن آموزگاران و اعتیاد به بازی های ویدیویی ارائه می دهد.