نمایش دادن همه 6 نتیجه

اولین هزار کلمه ی من

۵۳,۴۸۰ تومان

کتاب اولین هزار کلمه ی من در واقع اولین فرهنگ تصویری دو زبانه ی خردسالان است که در این کتاب مصور کودکان با کلمات بسیار زیادی به دو زبان فارسی و انگلیسی آشنا می شوند. این کتاب برای کوکان از پیش از دستان تا دبستان می تواند یک کتاب سرگرم کننده و جذاب باشد چون دایره ی لغات بسیار زیادی را به کودکان می آموزد.این کتاب آموزشی دلپذیر و متفاوت را برای کودکان ایحاد می کند که بتوانند در بستری از سرگرمی به دو زیبان با کلمات مختلف آشنا شوند. جذابیت این کتاب بیشتر به تصاویر زیبا و با جزییات زیاد است که باعث کنجکاوی کودکان می گردد.

چه جوری تمیز بمانیم؟ (ما و آن ها)

۱۱۱,۶۷۲ تومان

کتاب چه جوری تمیز بمانیم؟ بهداشت فردی را که توسط حیوانات مختلف انجام می­شود به کودک نشان می­‌دهد.
با موهای نامرتب و دماغ گرفته و سر و گوش کثیف چه کار می‌­کنید؟
چطور دندان­‌های سفید و سالم داشته باشیم؟
قسمت متحرک کتاب را بالا و پایین کنید تا ببینید آن­‌ها چطور رفتار می­کنند.

این کتاب از مجموعه کتاب­‌های مقوایی «ما و آن‌­ها» است که با داشتن رنگ­‌های درخشان و تصاویر تخت، کتاب مناسب و جذابی برای گروه سنی پایین است. همچنین نوع کتاب‌ سازی این مجموعه که قسمت‌های متحرک دارد هیجان کودک را برمی‌­ انگیزاند. این دسته از کتاب‌­ها گزینه بسیار مناسبی برای علاقمند کردن کودک به کتاب هستند.

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان

۲۰۲,۰۰۰ تومان

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان، اصول اولیه و مهم نقاشی برای کودکان را آموزش میدهد. رده سنی در نظر گرفته شده برای این کتاب سنین بین 5 تا 12 سال است. بنابراین مربیان و والدین عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند. این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی برای مربیان کودک نیز در نظر گرفته شود تا که بتوانند از تکنیک های ارائه شده در آن برای آموزش نقاشی به کودکان استفاده کنند.

کتاب تربیت کودک حرف شنو

۱۵۶,۴۲۰ تومان

کتاب تربیت کودک حرف شنو سرشار از ایده های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به‌ نفس بالا و منظم است، دست یابید.

به این مسئله می‌پردازد که چگونه غر زدن، فریادکشیدن و التماس کردن کودکان را متوقف کنیم و کاری کنیم که کودک با ما همکاری کند.

این کتاب دربارهٔ زندگی روزمره با کودک است و به شما کمک می‌کند با روشی مؤثر با کودکتان سخن بگویید و با او ارتباط برقرار کنید. از این طریق او آنچه را شما می‌گویید می‌فهمد و انتظارات شما را درک می‌کند. شما نیز یاد می‌گیرید که نظم را برقرار کنید و برای بی‌ ادبی‌ها و گستاخی‌های او پیامد در نظر بگیرید، البته در محیطی دوستانه و امن.

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم

۱۹۳,۰۵۰ تومان

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان به شمار می‌آید و بیش از 1200 راهکار علمی و موثر برای حل مشکلات کودکان از تولد تا 12 سالگی ارائه کرده است. پدران و مادران، باید باور کنند که می‌توان رفتار کودکان و نوع نگرش آن‌ها را تغییر داد و در نهایت به شخصیت آن‌ها شکل مطلوب و مناسب بخشید.

این کتاب مشاوره عملی در مورد اصلاح رفتارهایی همچون:
اجتناب از مسواک زدن، سر باز زدن از خواب در زمان مناسب، خواب آلودگی، اعتیاد به تلویزیون، پرسیدن سوال های تکراری و زیاد، دائما در حال جنب و جوش بودن، گریه و نق زدن، توجه طلبی افراطی، مکیدن انگشت شست، دست کردن در بینی، عکس العمل های بد در مواقع برد و باخت، عادت به سرقت اشیا، آزار حیوانات خانگی ، فرار از مدرسه ، اذیت کردن آموزگاران و اعتیاد به بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

مجموعه به من بگو خدا کیست 10جلدی

۱۶۹,۲۹۰ تومان

مجموعه به من بگو خدا کیست برای آشنا ساختن کودکان با موضوع ایمان به خدا نگاشته شده است. این مجموعه با ارائه‌ی یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک، به تقویت تربیت دینی می پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او که هنوز با شبهه‌ها و اندیشه‌های ناپاک آلوده نگشته است تاکید می کند.این کتاب شامل 100 متن و 100 تصویر است که با هدف آشنا شدن کودکان با خدا نوشته شده است.

اگر مایلید که فرزند شما تصویر نسبتا کاملی از موضوع خداشناسی به دست آورد ، همه ده جلد این کتاب را برای او بخوانید. موضوعات این مجموعه به گونه ای انتخاب شده است که اصلی ترین پایه های شناخت خدا را در جان پاک کودکان می نشاند.