نمایش دادن همه 3 نتیجه

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان

۲۰۲,۰۰۰ تومان

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان، اصول اولیه و مهم نقاشی برای کودکان را آموزش میدهد. رده سنی در نظر گرفته شده برای این کتاب سنین بین 5 تا 12 سال است. بنابراین مربیان و والدین عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند. این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی برای مربیان کودک نیز در نظر گرفته شود تا که بتوانند از تکنیک های ارائه شده در آن برای آموزش نقاشی به کودکان استفاده کنند.

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم

۲۰۰,۴۷۵ تومان

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان به شمار می‌آید و بیش از 1200 راهکار علمی و موثر برای حل مشکلات کودکان از تولد تا 12 سالگی ارائه کرده است. پدران و مادران، باید باور کنند که می‌توان رفتار کودکان و نوع نگرش آن‌ها را تغییر داد و در نهایت به شخصیت آن‌ها شکل مطلوب و مناسب بخشید.

این کتاب مشاوره عملی در مورد اصلاح رفتارهایی همچون:
اجتناب از مسواک زدن، سر باز زدن از خواب در زمان مناسب، خواب آلودگی، اعتیاد به تلویزیون، پرسیدن سوال های تکراری و زیاد، دائما در حال جنب و جوش بودن، گریه و نق زدن، توجه طلبی افراطی، مکیدن انگشت شست، دست کردن در بینی، عکس العمل های بد در مواقع برد و باخت، عادت به سرقت اشیا، آزار حیوانات خانگی ، فرار از مدرسه ، اذیت کردن آموزگاران و اعتیاد به بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

مجموعه به من بگو خدا کیست 10جلدی

۱۶۹,۲۹۰ تومان

مجموعه به من بگو خدا کیست برای آشنا ساختن کودکان با موضوع ایمان به خدا نگاشته شده است. این مجموعه با ارائه‌ی یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک، به تقویت تربیت دینی می پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او که هنوز با شبهه‌ها و اندیشه‌های ناپاک آلوده نگشته است تاکید می کند.این کتاب شامل 100 متن و 100 تصویر است که با هدف آشنا شدن کودکان با خدا نوشته شده است.

اگر مایلید که فرزند شما تصویر نسبتا کاملی از موضوع خداشناسی به دست آورد ، همه ده جلد این کتاب را برای او بخوانید. موضوعات این مجموعه به گونه ای انتخاب شده است که اصلی ترین پایه های شناخت خدا را در جان پاک کودکان می نشاند.