نمایش یک نتیجه

کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلز

۱۰۵,۴۵۳ تومان

کتاب دانش ثروتمند شدن برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق درباره‌ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه‌ این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده‌ است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه‌ی هیجان‌انگیز یک واقعیت را دارید و می‌خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان‌طورکه والاس می‌گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می‌خواهید، در این‌جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن.

میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است.