نمایش دادن همه 7 نتیجه

بسته بازی کارتی شب مافیا به روایتی دیگر

۳۰۰,۲۸۵ تومان

بسته بازی کارتی شب مافیا یک بازی گروهی و نقش مخفی با روایتی جدید و جذاب از بازی معروف مافیاست،این بازی با وجود شخصیت های متنوع باعث شده تا تمام بازیکنان قابلیت خاصی داشته باشند و در سرنوشت شهر تاثیر گذار شوند. همچنین وجود، قوانین جدید، کارت های حرکت آخر، اتهام و رای گیری به بازی بُعد و جذابیت بسیاری می بخشند. بازیکنان به دو گروه مافیا (اقلیت آگاه) و شهروند (اکثریت ناآگاه) تقسیم می شوند و باید طی بازی با صحبت کردن و توجه به گفتار و رفتار دیگران، جریان بازی را به نفع تیم خودشان پیش ببرند و تیم حریف را با کمک رای گیری و قابلیت هایشان حذف کنند تا کنترل شهر را در دست بگیرند.

کتاب پادشاه پریان 1 شاهزاده سنگدل

۳۴۴,۲۰۳ تومان

کتاب پادشاه پریان 1 شاهزاده سنگدل از سری داستان های جذاب آمریکایی، نوشته هالی بلک است که توسط نشر باژ چاپ و روانه بازار شده است.

روي ناز بالشي نشسته ام و يكي از پري ها موهايم را پشت سرم مي بافد. انگشت هاي پري كشيده اند و ناخن هايش تيزند. خودم را عقب مي كشم. چشمان سياهش از توي آينه اي كه پايه اي پنجه اي شكل دارد و روي ميز آرايشم است، به چشم هايم مي افتد. مي گويد: ” هنوز چهار روز به مسابقه مونده.” نانمش “تترفل” است، يكي از نديمه هاي خانم “مدوك” . بايد اندازه قرضي كه به مدوك دارد، اين جا كار كند. از همان وقتي كه بچه بودم از من مراقبت مي كرد و…

کتاب پادشاه پریان 2 (پادشاه پلید)

۳۳۸,۵۸۷ تومان

کتاب پادشاه پریان 2 (پادشاه پلید) توسط انتشارات باژ منتشر شده است.

شما باید آنقدر قوی باشید که بدون خسته شدن به سر شمشیر ضربه بزنید.
اولین درس این است که خود را قوی کنید.
اکنون که راز بزرگ فاش شده است و همه می دانند که اوک وارث سرزمین پری ها است.
جود باید از برادرش محافظت کند. برای این کار، پادشاه شیطان پری، کاردن را به خدمت گرفته است و خودش تبدیل به قدرت پشت پرده شده است.
فراز و نشیب امور سیاسی سرزمین پریان، که همیشه در حال تغییر است، کار آسانی نیست،
اما کنترل کاردن را سخت تر می کند. اگرچه کاردن به جود حسادت می کند، اما از تمام قدرت خود برای تحقیر او استفاده می کند.
در این بین معلوم می شود که یکی از نزدیکان جود می خواهد به او خیانت کند و جان او و عزیزانش در خطر است.

کتاب زندگی نامرئی ادی لارو

۳۳۰,۸۰۲ تومان

کتاب زندگی نامرئی ادی لارو نوشته‌ی ویکتوریا شواب، رمانی فانتزی تاریخی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این کتاب داستان زنی جوان فرانسوی به نام ادی لارو را دنبال می‌کند که در سال ۱۷۱۴ با تاریکی معامله‌ای می‌کند و در ازای جاودانگی، نامرئی می‌شود.

ادی در طول سه قرن گذشته، زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کند. او در مکان‌های مختلف زندگی می‌کند، عاشق می‌شود و دوستان پیدا می‌کند، اما هیچ کس نمی‌تواند او را به یاد آورد، زیرا تاریکی خاطراتش را از ذهن دیگران پاک می‌کند.

تنها کسی که ادی را به یاد می‌آورد، مردی به نام هنری است که در سال ۲۰۱۲ با او ملاقات می‌کند. هنری که به دنبال راز جاودانگی است، با ادی دوست می‌شود و با او به سفری پرمخاطره برای یافتن راهی برای شکستن نفرین ادی می‌رود.

کتاب شاپرک آموزش پیش از دبستان 4 جلدی

۲۹۵,۸۱۲ تومان

کتاب شاپرک با هدف ایجاد آمادگی برای خواندن ، نوشتن و آشنایی با مفاهیم پیش نیاز ریاضی و علوم برای کودکان 4 تا 6 ساله منتشر شده است.شاپرک ۱ با عنوان خواندن، به پایه ای ترین مهارت که همان زبان آموزی است می پردازد در هرصفحه به کمک رنگ آمیزی اشکال، یکی از حروف الفبا آموزش داده می شود. شاپرک ۲ با عنوان نوشتن، روی مهارت دست ورزی تمرکز می کند در صفحات ابتدایی تصاویری به صورت نقطه چین وجود دارد و نوآموز باید نقطه چین ها را پر رنگ کند تا به یک تصویر کامل دست یابد این تمرین او را برای نوشتن شکل حروف در پایان کتاب آماده می کند. شاپرک ۳ به منظور آمادگی برای درک مفاهیم پیش نیاز ریاضی مثل: بزرگ و کوچک، بالا و پایین، جلو و عقب، چپ و راست، خارج و داخل و … منتشر شده است. شاپرک ۴ نیز مفاهیم پیش نیاز علوم مثل جانوران، گیاهان، محیط زیست، فصول مختلف، نظافت شخصی و اجتماعی، شناخت اعضای بدن و … را آموزش می دهد.

کتاب شگفتی های بدن انسان

۳۳۳,۶۳۰ تومان

کتاب شگفتی های بدن انسان یکی از اسنثنائی ترین کتاب ها می باشد که با تکنيک هاي pop-up صفحاتي را درپيش روي بيننده قرار مي دهد که باعث مي شود فرد تا انتهاي کتاب، موضوع را با اشتياق فراوان دنبال کند .این کتاب به کمک تصویرهای سه بعدی و صفحات متحرک، چگونگی عملکرد بخش های مختلف بدن را تشریح می کند و با شماره گذاری هایی که روی تصاویر و متن کتاب وجود دارد، به صورت جز به جز اجزای بدن را به زبانی ساده و قابل فهم معرفی می کند. اين کتاب موفق به دريافت جايزه بهترين کتاب علمي – آموزشي از جشنواره کانون پرورش فکري گرديده است. کلیه صفحات این کتاب برجسته و متحرک است.

کتاب وقت حمام (کتاب پارچه ای)

۳۵۱,۹۴۵ تومان

کتاب وقت حمام وسیله‌ای عالی هم برای آرام نگه داشتن کودکان در حمام و هم ابزاری برای یادگیری آنهاست.

با استفاده از کتاب‌های پارچه‌ای می‌توانید در کنار سرگرم کردن کودکان، بسیاری از مفاهیم را به آن‌ها آموزش بدهید. با استفاده از کتاب‌های پارچه‌ای متنوع و جذاب می‌توانید فرزندان خود را از دوران ابتدایی زندگی‌شان با کتاب مانوس کنید و یک انسان کتاب‌خوان را تحویل جامعه بدهید.

کتاب‌‌ های پارچه‌ ای قابل شستشو هستند و نگرانی شما از این‌ که کثیف شدن آن به وسیله کودکتان، بیهوده است.نوع و شکل ظاهری این مدل کتاب‌ها به گونه‌ای است که در دسته وسایل بازی نوزادان قرار می‌گیرند.