نمایش 1–12 از 59 نتیجه

آثار کلاسیک فلسفه

۸۹,۹۴۱ تومان

کتاب آثار کلاسیک فلسفه اثر نایجل واربرتون شامل بیست و چهار فصل است که هر کدام با یکی از کتاب‌های سترگ و منحصر به فرد فلسفی سر و کار دارد.این کتاب بسیار ابتدایی است و برای نوآموزان فلسفه،کتابی مناسب برای آشنایی با تاریخ فلسفه است. ایده‌ی اصلی کتاب این است که همچون تاریخ‌ فلسفه‌های موجود، فیلسوف‌ محور از پیشاسقراطی‌ها تا قرن بیستم نیاید، بل چند اثر جذاب و سترگ در دنیای فلسفه را از افلاطون تا قرن بیستم بازخوانی کند. البته در این کتاب بازخوانی این کتاب‌ها بسیار موجز، سطحی و گاه بسیار سرسری صورت می‌گیرد، اما برای کسی که در گام نخست یا دوم جاده‌ی فلسفه است مفید است.

آدمکش کور

۳۶۱,۱۵۲ تومان

کتاب آدمکش کور دو روایت مجزا را تعریف می کند. در یکی از داستان ها، روابط پنهان و مبهم زن و مرد عاشقی دنبال می شود که در مکان های مختلف یکدیگر را ملاقات می کنند. در طی این داستان، مرد برای زن داستان هایی تخیلی را که در فضایی دیگر اتفاق می افتد تعریف می کند. روایت دیگر از زبان پیرزنی 80 ساله به نام ایریس است. او در حال نوشتن خاطرات و اتفاقاتی است که در گذشته برای او و خواهرش لورا اتفاق افتاده است. نهایتا دو داستان به یکدیگر پیوند می خورند و…

مارگارت آتوود در این رمان فضاهایی کلاسیک را با ساختاری مدرن برای خواننده ترسیم می کند. اتوود با درونمایه ای مشترک در همه ی داستان ها، فضایی هولناک و پیچیده را خلق می کند تا در نهایت خواننده را به حل معما نزدیک کند.

الفبای فلسفه

۹۰,۲۸۸ تومان

کتاب‌های فراوانی در زمینه فلسفه نوشته شده‌اند؛ اما چه چیزی الفبای فلسفه را متفاوت کرده است؟ کتاب الفبای فلسفه مانند کتابی درسی است؛ البته نه از آن نوع کتاب‌هایی که اطلاعات فراوانی را در مجالی اندک روی کاغذ می‌آورند؛ بلکه نویسندۀ این کتاب دست خواننده را می‌گیرد و دری از جهان فلسفه به روی او می‌گشاید و قدم‌ به‌ قدم و با زبانی ساده، او را با ایده‌های اساسی فلسفه آشنا می‌کند: ایده‌هایی که سال‌ها ذهن اندیشمندان را درگیر کرده‌اند.واربرتون در این کتاب کوشیده است به بسیاری از پرسش‌های ژرف بشر پاسخ دهد: چگونه می‌توانیم وجود خداوند را اثبات کنیم؟ تفاوت درست و غلط در چیست؟ محدودیت آزادی بیان در کجاست؟منظور از شناخت علمی چیست؟ آیا ذهن و بدن با یکدیگر متفاوت‌ اند؟

ایلیا تولد یک قهرمان (12)

۵۱,۲۳۲ تومان

مجموعه کتاب های ایلیا ،داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان (12) میخوانیم با درمان بیماری و فرار ناتان، ظاهرا شهر دوباره به شرایط عادی برگشته، اما این اتفاقها فقط یک روی سکه‌اند. در دنیای مبارزان، ماجراهای زیادی در جریان است که ایلیا از آنها بی‌خبر است. بعد از شکست ناتان، چشمان زیادی به این مبارز جوان خیره است؛ چشمان کسانی که منتظرند در اولین فرصت او را شکست دهند….

برتری خفیف

۱۶۵,۵۲۸ تومان

کتاب برتری خفیف در زمینه‌ی اصول موفقیت مالی نوشته شده است.این کتاب در دو بخش نگاشته شده است. بخش اول آن تحت عنوان «نحوه عملکرد برتری خفیف» است که در این بخش نویسنده داستان زندگی خودش را بازگو می‌کند و از شکست‌ها و موفقیت‌هایش می‌گوید. اولسون معتقد است تنها چیزی که او را به یک مدیر موفق تبدیل کرده، پشت‌کار و سخت‌کوشی بوده است. او از تجربه‌ی خودش به هنگام سقوط سهام شرکت‌ اش می‌گوید و نحوه‌ی عملکردش به هنگام مواجهه با این مشکل بزرگ را بازگو می‌کند.

بسته بازی جالیز

۳۶۹,۰۷۲ تومان

بسته بازی جالیز یک بازی کارتی رقابتی است. بازیکن‌ها در این بازی با مدیریت و گسترش جالیزها و خرید کود و تراکتور تلاش می‌کنند تا بهترین و گران‌ترین محصولات را بکارند و با فروش آنها، کسب و کارشان را حسابی سکه کنند.

موفقیت در کسب و کار کشاورزی، همان ‌قدر که به سخت‌کوشی و تلاش احتیاج دارد، حواس جمع، حساب و کتاب و کمی هم شانس می‌خواهد. بهترین محصول را بکارید، به موقع محصولات را برداشت کنید، زمین‌ها را گسترش دهید و بهترین معاملات را با کشاورزهای دیگر انجام دهید تا بتوانید بهترین کشاورز جالیز باشید.

 

بسته بازی رومیزی کارتی راز هیتلر

۵۷۴,۲۰۰ تومان

بسته بازی رومیزی کارتی راز هیتلر یک بازی استراتژیک و جمعی است که توسط شرکت دراگون (Dragoon) طراحی شده است. این بازی در قالب یک بازی کارت است و در آن شرکت‌کنندگان به عنوان اعضای یک دولت تلاش می‌کنند تا بیابان یا شاهزاده ناشناخته، یا هیتلر را در یک دولت خیالی شناسایی کنند.

بازی راز هیتلر شامل انتخاب رهبران، انتخاب وزیران، پاسخ به مسئولیت‌ها و انجام عملیات‌های مخفی است. اعضای فاشیست باید به هیچ وجه هویت خود را فاش نکنند تا بتوانند به هدف خود، کنترل دولت، برسند. اعضای معتدلین باید با ارتباط و همکاری با یکدیگر، تشخیص فاشیست‌ها را بدهند و دولت را در مسیر دموکراسی نگه دارند.

 

بسته بازی کارتی شیمیاگران

۳۳۴,۶۵۰ تومان

بسته بازی کارتی شیمیاگران یک بازی تماما ایرانی 2 الی 5 نفره است که مناسب برای 12 سال به بالا طراحی شده است.

شما در این بازی در نقش یک شیمیاگر هستید که باید با ترکیب‌ متاع‌های مختلف داخل کیسه‌ها اکسیرها و معجون‌های موردنیاز خود را بسازید.اما رتیل‌های داخل کیسه‌ها نمیگذارند شما به همین راحتی هرچه میخواهید از داخل کیسه‌ها بردارید. اگر موفق شوید متاع‌های مورد نیازتان را به دست آورید و با کمک فوت وفن‌های شیمیاگری نهفته در نسخه‌های خطی تاریک و روشن، اکسیرهای افسانه‌ای بهتری بسازید، شما بهترین شیمیاگر خواهید شد.

 

بسته بازی کارتی گانگستر

۲۴۷,۶۱۹ تومان

بسته بازی کارتی گانگستر حاوی: 6 کارت لوکیشن،  8 کارت شخصیت،  80 کارت دلار، 48 کارت انتخاب لوکیشن، 19کارت درخواست رئیس، 78 توکن غارت، همراه با دفترچه راهنما با جعبه

زمان بازی: 30 دقیقه

تعداد نفرات: 3 تا 7 نفر

مناسب بالای 10 سال

بسته بازی کارتی لندن

۳۵۵,۴۸۹ تومان

بسته بازی کارتی لندن یک بازی 2 الی 4 نفره و مناسب گروه سنی +14 سال است و زمان مورد نیاز برای بازی 60 الی 90 دقیقه میباشد.

محتویات بازی فکری لندن London میپل کینگ :
101 عدد کارت شهر
20 عدد کارت روستا
32 عدد توکن چوبی
60 عدد توکن مقوایی
صفحه توسعه
48 عدد سکه
12 عدد توکن وام
44 عدد توکن فقر

در این بازی به توسعه شهر می‌پردازید تا در آینده به سود برسید، زمین بخرید، منابع جمع کنید یا بخشی از شهر که متعلق به شماست را اداره کنید و از نواحی توسعه داده شده به نفع خود استفاده کنید.

بسته ی بازی کارتی کاپوچین 1

۲۳۸,۸۰۰ تومان

بسته ی بازی کارتی کاپوچین 1 (بازی رنگ و زنگ و هیجان!) یک بازی فکری و گروهی ۲ تا ۴ نفره است و برای افراد بالاتر از ۶ سال مناسب است.

باید قبل از بقیه با لیوانک‌هایی که دردست دارید ترکیب مناسبی بسازید. زنگ را به صدا دربیاورید تا در آخر با امتیاز بیشتر برنده شوید.بازیکنان در آن قرار نیست تا منتظر نوبت خودشان باشند، بلکه همه همزمان شروع به چیدن لیوان‌هایشان روی هم، با نهایت سرعت و دقت می‌کنند.

تصویرهای مختلف، با رنگ‌ها و ترکیب‌های متفاوت‌شان پیش روی شما هستند، با حریف‌های جدی و سرسخت. پس حواستان را جمع کنید! زنگ پیروزی کاپوچین فقط برای تیزترین چشم‌ها و سریع‌ترین دست‌ها به صدا در می‌آید.

 

چشم اندازهایی‌ از‌ تاریخ معاصر(4)

۵۸,۵۵۸ تومان

کتاب چشم اندازهایی‌ از‌ تاریخ معاصر(4) انقلاب بلشویکی، رویدادهای منجر به این انقلاب، پیامدهای آن، و تأثیری که در دنیای امروزی داشت بررسی می‌شود.انقلاب بلشویکی یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی قرن بیستم بود چرا که نه‌تنها در تاریخ روسیه بلکه در تاریخ سراسر دنیا تأثیر بسزایی داشت و رژیمی سرکوبگر به وجود آورد که هفتاد و چهار سال دوام آورد و در اتحاد شوروی و بخش‌های دیگر اروپا موجب رنج‌ های بی حد و حصر شد. اما فراتر از آن باعث ستیزه‌جویی فراگیری شد که به «جنگ سرد» معروف است. خطر جنگ هسته‌ای میان اتحاد شوروی و آمریکا که ده‌ها سال دنیا را تهدید می‌کرد هر دو جامعه را دستخوش تغییر کرد.