نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب دایره المعارف مصور آفرینش

۲,۳۷۶,۰۰۰ تومان

در کتاب دایره المعارف مصور آفرینش بیش از 6000 گونه مختلف از موجودات زنده معرفی شده‌اند و همین گستردگی و تنوع، میکروب‌ها تبدیل می‌کند. منبعی که هیچ دانش‌آموز، دانشجو یا علاقه‌مند به دانش طبیعی از آن بی نیاز نیست. تمام نمونه‌های معرفی شده در این کتاب، اعم کانی‌ها و جان‌داران، همراه با تصویرهایی شگفت‌انگیز معرفی شده‌اند. تصویرهایی که لذت مطالعه این کتاب را چندین برابر و هم‌پایه با کشف و شهود زنده در دل طبیعت می‌کند.

در این دانشنامه‌مصور که از نشر سایان است، نویسنده اثر مرجع آن، کاترین هنسی با دیدگاهی علمی به مسأله آفرینش نگریسته است و نگاه شمارا به پدیده های روزمره طبیعت، به رویش یک جوانه در شیار آسفالت و تولد یک بچه گربه کوچک، تغییر خواهد داد.

کتاب مستطاب آشپزی

۱,۷۹۸,۰۰۰ تومان

کتاب مستطاب آشپزی کتابی متفاوت از دیگر کتاب های آشپزی است چرا که خواندن تنها نثر آن نیز شما را سر ذوق می اورد. شما علاوه بر دستور پخت با مکاتب آشپزی جهان یعنی مکتب های آشپزی ایرانی، چینی، رومی، هندی، ترکی، عربی، اسپانیایی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی و روسی آشنا می شوید. در لابه لای مطالب کتاب، خواننده اطلاعاتی را درباره ی پیشینه ی خوراکی ها و سبک های مختلف پخت هر غذا دریافت می کند.