نمایش دادن همه 2 نتیجه

بسته بازی رومیزی کارتی راز هیتلر

۵۷۴,۲۰۰ تومان

بسته بازی رومیزی کارتی راز هیتلر یک بازی استراتژیک و جمعی است که توسط شرکت دراگون (Dragoon) طراحی شده است. این بازی در قالب یک بازی کارت است و در آن شرکت‌کنندگان به عنوان اعضای یک دولت تلاش می‌کنند تا بیابان یا شاهزاده ناشناخته، یا هیتلر را در یک دولت خیالی شناسایی کنند.

بازی راز هیتلر شامل انتخاب رهبران، انتخاب وزیران، پاسخ به مسئولیت‌ها و انجام عملیات‌های مخفی است. اعضای فاشیست باید به هیچ وجه هویت خود را فاش نکنند تا بتوانند به هدف خود، کنترل دولت، برسند. اعضای معتدلین باید با ارتباط و همکاری با یکدیگر، تشخیص فاشیست‌ها را بدهند و دولت را در مسیر دموکراسی نگه دارند.

 

کتاب تاریخ هنر

۶۷۲,۲۱۰ تومان

کتاب تاریخ هنر یکی از مهم‌ترین آثار موجود در حوزه‌ی تاریخ هنر است که سیر تاریخی تکامل هنر را با زبانی شیوا و قابل‌فهم روایت می‌کند. این اثر در دانشگاه‌های معتبر دنیا تدریس می‌شود و به بیش از بیست‌وپنج زبان دنیا ترجمه شده است.در ایران، تاریخ هنر توسط نشر نی در سال 1379 به چاپ رسیده و ترجمه کتاب بر عهده علی رامین بوده است.

سیر کلی کتاب اینگونه تدوین شده که ابتدا کار خود  از هنر ماقبل تاریخ و فرهنگ‌های بومی آغاز می‌کند و سپس نگاهی به هنر در یونان و روم دارد. پس از آن به بررسی هنر اروپای مرکزی پرداخته و در آخر هنر اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 میلادی در آمریکا، انگلستان و فرانسه را مورد توجه قرار داده است.