نمایش 1–12 از 20 نتیجه

راهنمای زندگی فلسفه برای همیشه و در هر شرایطی فلسفه برای زندگی امروز 7

۳۱۶,۳۰۵ تومان

کتاب راهنمای زندگی فلسفه برای همیشه و در هر شرایطی فلسفه برای زندگی امروز 7 ، در واقع یک دایره‌المعارف کوچک فلسفی است و در آن، به شکل مختصر و مفید، دربارهٔ ۱۵۹ مفهوم اساسی زندگی، مدخلی را می‌خوانید که عمیقاً نگاه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.‌ از مفاهیم چالش‌ برانگیزی نظیر عشق، عدالت، وطن، ایمان، مرگ، اُتانازی و مانند این‌ها گرفته تا موضوعات روزمره‌تری مثل دوستیابی، ارتباط جنسی، خواب، سکوت، خودکشی، رنج، تنهایی و…‌‌

نویسندگان تلاش کرده‌اند فلسفه را که کمتر به عنوان راه حل عملی مسائل و مشکلات روزانه به کار می‌رود، به صورتی کاربردی و قابل درک برای همه دربیاورند و به شکل حیرت‌ انگیزی موفق شده‌اند. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند دیدگاهشان را نسبت به مسائل حیاتی زندگی تغییر دهند بسیار مناسب است.

کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی شریفی

۷۳,۵۰۷ تومان

کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی از عناوین نوظهور در درس معارف اسلامی دانشگاه هاست و برای تامین متن درسی به ارزش 2 واحد به نگارش درآمده است.
نویسنده کتاب، در نه فصل به مهمترین مسائل و موضوعات اخلاقی کاربردی در حیطه دانشجویی و اجتماعی پرداخته است. وی پس از ارائه مباحثی درباره معناشناسی و جایگاه اخلاق کاربردی، مباحثی همچون اخلاق دانشجویی، اخلاق پژوهشی، اخلاق نقد، اخلاق معاشرت، اخلاق معیشت، اخلاق جنسی، اخلاق سیاست و اخلاق گفتگو را مطرح کرده است.

کتاب ادبیات کودک در ایران درسنامه دانشگاهی

۱۷۲,۸۵۴ تومان

کتاب ادبیات کودک در ایران درس‌نامه‌‌ای دانشگاهی است که اکثر سرفصل‌‌های وزارت علوم را برای دو واحد درس «ادبیات کودک» در مقطع کارشناسی پوشش می‌‌دهد.

اولین اصل بنیادین در ساختار ادبیات کودک و نوجوان، تبدیل زبان عادی به زبان ادبی است. مجموعا در فرایند تبدیل زبان عادی به ادبی یا آفرینش ادبیات و در نهایت، خلق ادبیات کودک و نوجوان، از روش‌هایی بهره می‌گیرند که مهم‌ترین آنها عبارت‌ است از: آهنگین کردن کلام؛ تصویری کردن کلام و آشنایی‌زدایی.

کتاب اصول فلسفه و کاربرد ژئوپولیتیک

۳۳۳,۲۳۴ تومان

کتاب اصول فلسفه و کاربرد ژئوپولیتیک  توسط دکترمحمود واثق و دکتر سید محمد عیسی نژاد در ۷۶۸ صفحه تالیف شده و انتشارات دانشگاه تهران آن را به چاپ رسانده است.

این کتاب ژئوپلیتیک را از منظر علم شناختی و به‌ویژه علم‌شناسی فلسفی مورد پژوهش قرار می‌دهد.همچنین با وجود مباحث تخصصی و نگاه دقیق و جامع، توانسته منبع آزمون ورودی و کتاب درسی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در چند رشته باشد و در عین حال، به دلیل درک مقتضیات زمانه و اقتضائات زمانه و نیز قلمی رسا و روان و حاشیه ها و پاورقی های جذاب خود نظر مخاطبان عام را نیز جذب کند.

با وجود اتخاذ رویکردی تلفیقی (سنت تحلیلی و آرای اندیشمندان مسلمان) در سرتاسر این کتاب نگرش فیلسوف شهیر اتریشی-بریتانیائی، سر کارل پاپر و سنت تحلیلی مشهود است و در کنار آن دغدغه های یک انسان خاورمیانه ای در قرن کنونی که به حق می توان آن را عصر گذارها نامید، طرح شده‌است.

کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی

۲۱۷,۰۰۰ تومان

مباحث کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی فتحی

  1. مفهوم و حدود برنامه درسی
  2. سطوح و انواع برنامه درسی
  3. نظریه های برنامه درسی
  4. الگوهای برنامه ریزی درسی
  5. طراحی برنامه درسی
  6. نیاز سنجی و تدوین هدف در برنامه ریزی درسی
  7. انتخاب محتوا
  8. انتخاب فعالیت های یادگیری
  9. روش تدریس
  10. اجرای برنامه درسی
  11. ارزشیابی برنامه درسی
  12. طراحی و تدوین کتاب درسی
  13. تحلیل محتوی

کتاب افسانه کارآفرینی

۲۰۶,۱۶۷ تومان

مایکل گربر نویسنده ی کتاب افسانه کارآفرینی، رشد و پیشرفت یک کسب و کار را مانند رشد و نمو انسان درنظر گرفته است و برای آنها سه مرحله کودکی، نوجوانی(توسعه) و بلوغ را معرفی کرده است. او معتقد است در هر یک از این مراحل باید از استراتژی‌های معینی بهره گرفت تا شرکت به مرحله‌ی بعدی خود برسد. هم‌چنین او سه جنبه‌ی شخصیتی کسب و کارها را مورد بررسی قرار داده است و آنها را با سه شخصیت مدیر، متخصص و کارآفرین معرفی می‌کند و روحیات و وظایف هریک را توضیح می‌دهد.

کارآفرین، رویاپرداز درونی شما است. کارآفرین با داشتن رویاهای بزرگ برای گسترش شرکت، در آینده زندگی می‌کند. در این نقش، صاحب کسب‌و‌کار، مرتبا مرزهای کار خود را گسترش می‌دهد اما از جزئیات کارهای اجرایی متنفر است.

مدیر در گذشته زندگی می‌کند و اهداف تعیین‌ شده و محقق شده در سال گذشته را به‌خوبی می‌شناسد. مدیر، منابع لازم را تهیه کرده، محل کار را سازمان‌دهی می‌کند و درباره موارد و جزئیات اساسی دستوراتی صادر می‌کند.

متخصص کار را انجام داده و کالاها و خدمات را تولید می‌کند. متخصص کارهایی را انجام می‌دهد که کارآفرین مشخص کرده و مدیر موافقت کرده است. متخصص درونی شما در لحظه زندگی می‌کند.

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی

۲۳۲,۸۴۸ تومان

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی  به عنوان یک شاخه ی کاربردی علم روانشناسی، به صورت مجموعه ای منظم به طور رسمی در دهه ششم قرن بیستم موجودیت یافت و نخستین درسهای دانشگاهی با عنوان تغییر رفتار در دانشگاه های مغرب زمین، به ویژه در ایالات متحده آمریکا شروع شدند. همچنین کابرد روش ها و فنون تغییر رفتار و رفتار درمانی در موقعیتهای آموزشی، خانوادگی، بالینی و دیگر موقعیتهای اجتماعی در همین زمان آغاز گشت.

کتاب راهنمای موثر فروش

۱۰۷,۸۱۱ تومان

کتاب راهنمای موثر فروش خواننده را با روش هایی برای توسعه فروش آشنا می کند تا بتواند تفکرات خود را اصلاح، مهارت های لازم را کسب کرده و جعبه ابزار لازم در این مسیر را دراختیار داشته باشد.

به تنها راهنمای فروشی که در زندگی به آن نیاز دارید نوشته‌ی آنتونی یانارینو خوش آمدید. سخت می‌توانید مشابه این کتاب یا نظیر این نویسنده پیدا کنید؛ نویسنده‌ای که حقیقتاً مایل باشد حقیقت را با خوانندگان خود در میان بگذارد. در این کتاب، به جای گفتن آنچه دوست دارید بشنوید و ارائه‌کردن یکی دیگر از آن نقشه‌های «به سرعت ثروتمند شوید» یا «کربوهیدرات رژیم غذایی خود را دو برابر کنید و بدون ورزش لاغر شوید»، آنتونی لایه‌های سطحی را کنار می‌زند تا حقایق عمیق‌تری را به خوانندگان خود ارائه نماید؛ حقایقی نظیر این که در عرصه‌ی فروش افراد موفق چه کسانی هستند، چرا این افراد برنده می‌شوند، و چگونه به این مهم دست می‌یابند.

کتاب روان شناسی احساس و ادراک

۱۵۲,۴۶۰ تومان

کتاب روان شناسی احساس و ادراک برای گرایش های مختلف رشته ی روانشناسی تهیه شده است.سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌ انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که از سال 1363 افتتاح شده و به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد.

کتاب روانشناسی رشد 1

۱۱۲,۵۰۰ تومان

کتاب روانشناسی رشد 1 برای استفاده در رشته روان‌شناسی به ارزش 3 واحد تهیه شده است.

در سال تحصیلی 66-65 با توجه به نیاز دانشگاهها در زمینه کتب درسی، سازمان سمت گروهی از مدرسان رشته روانشناسی را گرد آورد تا بر مبنای برنامه های مصوب شورای عالی برنامه ریزی، کتابی در خصوص روانشناسی رشد تهیه کند.
با توجه به وسعت و پیچیدگی موضوع تهیه چنین کتابی توسط مولفان متعدد خالی از اشکال نیست. با وجود این گروه مولفان تلاش کرده اند تا ضمن رعایت یکنواختی مطالب و دقت در جوانب علمی موضوع، از ساده ترین بیان ممکن برای طرح مفاهیم رشد استفاده کنند.

کتاب فن ترجمه

۱۰۰,۹۸۰ تومان

در کتاب فن ترجمه، نظریه های ترجمه و نگرش کلی به اصول اولیه آن و معضلات و پیچیدگی های ترجمه، روش های مختلف ترجمه به همراه نمونه های عملی مطرح می‌شود. همچنین ترجمه اسم های دو زبان از زوایای مختلف بررسی، فعل های فارسی و عربی و زمان های هر یک با یکدیگر و حروف دو زبان با یکدیگر مقایسه می‌شود. از دیگر مباحث این اثر رابطه حروف با اسم و فعل و مقایسه جملات اسمیه و فعلیه دو زبان است. در پایان هر درس، به اقتضای موقعیت، تمرین هایی داده شده است که دانشجویان و علاقه مندان بتوانند داده های خود را بسنجند و درباره هر درس بحث و تبادل نظر داشته باشند. نویسنده در پایان کتاب به معرفی لغت نامه های قدیم و جدید به عنوان ابزار کار مترجمان می‌پردازد.

کتاب قدرت عادت

۱۷۵,۰۹۱ تومان

نویسنده در کتاب قدرت عادت ( چرایی کارهایی که در زندگی و کسب و کار انجام می دهیم ) به بررسی سوالات اخلاقی درباره ی مسائل مشکل آفرین می پردازد، سوالاتی از این قبیل که اگر قاتلی در بریتانیا به طرز متقاعد کننده ای اثبات کند عاداتش او را به قتل واداشته اند آیا آزاد خواهد شد؟ هر یک از فصل ها حول محور این مبحث مهم و اساسی شکل می گیرد؛ چناچه بتوانیم چگونگی عملکرد عادات را دریابیم، آیا می توانیم آن ها را تغییر دهیم؟ این کتاب بر گرفته از صدها مطالعه ی علمی و مصاحبه با بیش از سیصد دانشمند، مدیر و تحقیقات انجام شده در چندین شرکت است.

کتاب قدرت عادت برای اولین بار در سال 2012 منتشر شد و برای مدت طولانی در لیست پرفروش ترین های روزنامه نیویورک تایمز بود.‏ و از طرفی در لیست تاثیرگذارترین کتاب ها برای مدیران از طرف دانشگاه هاروارد قرار گرفت.‏ این کتاب راه و مسیری تازه را برای رسیدن به موفقیت، هم در زندگی شخصی و هم در کار، به ما معرفی می‌کند.