نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب اصول فلسفه و کاربرد ژئوپولیتیک

۳۳۳,۲۳۴ تومان

کتاب اصول فلسفه و کاربرد ژئوپولیتیک  توسط دکترمحمود واثق و دکتر سید محمد عیسی نژاد در ۷۶۸ صفحه تالیف شده و انتشارات دانشگاه تهران آن را به چاپ رسانده است.

این کتاب ژئوپلیتیک را از منظر علم شناختی و به‌ویژه علم‌شناسی فلسفی مورد پژوهش قرار می‌دهد.همچنین با وجود مباحث تخصصی و نگاه دقیق و جامع، توانسته منبع آزمون ورودی و کتاب درسی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در چند رشته باشد و در عین حال، به دلیل درک مقتضیات زمانه و اقتضائات زمانه و نیز قلمی رسا و روان و حاشیه ها و پاورقی های جذاب خود نظر مخاطبان عام را نیز جذب کند.

با وجود اتخاذ رویکردی تلفیقی (سنت تحلیلی و آرای اندیشمندان مسلمان) در سرتاسر این کتاب نگرش فیلسوف شهیر اتریشی-بریتانیائی، سر کارل پاپر و سنت تحلیلی مشهود است و در کنار آن دغدغه های یک انسان خاورمیانه ای در قرن کنونی که به حق می توان آن را عصر گذارها نامید، طرح شده‌است.

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی

۲۷۴,۴۲۸ تومان

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی  به عنوان یک شاخه ی کاربردی علم روانشناسی، به صورت مجموعه ای منظم به طور رسمی در دهه ششم قرن بیستم موجودیت یافت و نخستین درسهای دانشگاهی با عنوان تغییر رفتار در دانشگاه های مغرب زمین، به ویژه در ایالات متحده آمریکا شروع شدند. همچنین کابرد روش ها و فنون تغییر رفتار و رفتار درمانی در موقعیتهای آموزشی، خانوادگی، بالینی و دیگر موقعیتهای اجتماعی در همین زمان آغاز گشت.