نمایش دادن همه 3 نتیجه

کتاب روانشناسی رشد 1

۱۱۲,۵۰۰ تومان

کتاب روانشناسی رشد 1 برای استفاده در رشته روان‌شناسی به ارزش 3 واحد تهیه شده است.

در سال تحصیلی 66-65 با توجه به نیاز دانشگاهها در زمینه کتب درسی، سازمان سمت گروهی از مدرسان رشته روانشناسی را گرد آورد تا بر مبنای برنامه های مصوب شورای عالی برنامه ریزی، کتابی در خصوص روانشناسی رشد تهیه کند.
با توجه به وسعت و پیچیدگی موضوع تهیه چنین کتابی توسط مولفان متعدد خالی از اشکال نیست. با وجود این گروه مولفان تلاش کرده اند تا ضمن رعایت یکنواختی مطالب و دقت در جوانب علمی موضوع، از ساده ترین بیان ممکن برای طرح مفاهیم رشد استفاده کنند.

کتاب فن ترجمه

۱۰۰,۹۸۰ تومان

در کتاب فن ترجمه، نظریه های ترجمه و نگرش کلی به اصول اولیه آن و معضلات و پیچیدگی های ترجمه، روش های مختلف ترجمه به همراه نمونه های عملی مطرح می‌شود. همچنین ترجمه اسم های دو زبان از زوایای مختلف بررسی، فعل های فارسی و عربی و زمان های هر یک با یکدیگر و حروف دو زبان با یکدیگر مقایسه می‌شود. از دیگر مباحث این اثر رابطه حروف با اسم و فعل و مقایسه جملات اسمیه و فعلیه دو زبان است. در پایان هر درس، به اقتضای موقعیت، تمرین هایی داده شده است که دانشجویان و علاقه مندان بتوانند داده های خود را بسنجند و درباره هر درس بحث و تبادل نظر داشته باشند. نویسنده در پایان کتاب به معرفی لغت نامه های قدیم و جدید به عنوان ابزار کار مترجمان می‌پردازد.

کتاب قوانین آئین دادرسی کیفری 1402

۱۱۱,۸۵۰ تومان

کتاب قوانین آئین دادرسی کیفری 1402 نوشته جهانگیر منصور توسط انتشارات دیدآور به چاپ رسیده است.

در این کتاب قانون آرا وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی کشور و نظریات مشورتی اداره حقوقی مرتبط با قانون آیین دادرسی کیفری ارائه شده است.