نمایش دادن همه 7 نتیجه

بدن ات را بشناس

۲۵۳,۴۴۰ تومان

بیل برایسون درکتاب  بدن ات را بشناس با ارائه واقعیت ها و اطلاعاتی عجیب و در عین حال بسیار خواندنی ،ما را وا میدارد تا وجود و هستی خودمان را به عنوان گوهری بی مانند قدر بدانیم.با مطالعه این کتاب به سفری خارق العاده در بدنمان با رویکردی شگفت انگیز میرویم،که هر لحظه در این پیچیده ترین ساختار عالم هستی روی میدهند.همچنین نویسنده به ما میگوید که چگونه بدن انسان میتواند خودش را ترمیم کند و نارسایی هایش را برطرف سازد و نیز چگونه ممکن است اسیر این کاستی ها شود و از بین برود.

کتاب پوست و مو از بیولوژی تا درموکازمتیک

۲۸۸,۰۰۰ تومان

در کتاب پوست و مو نویسنده بر آن است که با واکاوی بنمایاند که در درون و پوست ما چه می‌گذرد که بیرونش و ظاهرش این‌گونه تغییر می‌کند. چه چیزی باعث می‌شود تا حال پوستمان خوب نباشد، جوش بزند، چروک یا لک شود و یا موهایمان بریزد، خاکستری شود و یا دچار آسیب و موخره گشته و از زیبایی ما بکاهد.

پوست، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین اندام بدن است که همگی سطح خارجی بدن را پوشش می‌دهد. مهم‌ترین نقش پوست نگهداشت و پایداری سطح بدن در برابر تابش آسیب‌رسان تابنده‌ها، میکروب‌ها و… است. مو نیز یکی از هموندهای پوست است که باریک و رشته‌مانند از پوست برون آمده و بیشتر بخش‌های بدن را می‌پوشاند که ساختارش محافظت بدن از سرما و عوامل محیطی است. موی سر، جمجمه را محافظت می‌کند، موی ابرو از ورود عرق پیشانی به درون چشم جلوگیری کرده و مژه‌ها همانند سایبانی از چشم در برابر آفتاب محافظت می‌کنند.

در عین حال، پوست و مو در زیبایی ظاهری انسان بسیار اهمیت دارند. اهمیت زیبایی نیز بر همگان آشکار است. در درازای زمان، آدمی، زن و مرد؛ هماره به دنبال زیباتر شدن و زیبا نمودن بوده‌اند. این جلوه‌گری، آدمی را چنان در چمبره خود گرفتار کرده که زیبایی و زیباپسندی، خو شده، تا آنجا که در سلامت روان تاثیری شگرف دارد.

کتاب دایره المعارف مصور آفرینش

۲,۳۷۶,۰۰۰ تومان

در کتاب دایره المعارف مصور آفرینش بیش از 6000 گونه مختلف از موجودات زنده معرفی شده‌اند و همین گستردگی و تنوع، میکروب‌ها تبدیل می‌کند. منبعی که هیچ دانش‌آموز، دانشجو یا علاقه‌مند به دانش طبیعی از آن بی نیاز نیست. تمام نمونه‌های معرفی شده در این کتاب، اعم کانی‌ها و جان‌داران، همراه با تصویرهایی شگفت‌انگیز معرفی شده‌اند. تصویرهایی که لذت مطالعه این کتاب را چندین برابر و هم‌پایه با کشف و شهود زنده در دل طبیعت می‌کند.

در این دانشنامه‌مصور که از نشر سایان است، نویسنده اثر مرجع آن، کاترین هنسی با دیدگاهی علمی به مسأله آفرینش نگریسته است و نگاه شمارا به پدیده های روزمره طبیعت، به رویش یک جوانه در شیار آسفالت و تولد یک بچه گربه کوچک، تغییر خواهد داد.

کتاب رفتار سازمانی

۴۰۰,۹۵۰ تومان

کتاب رفتار سازمانی برای دانشجویان رشته های مدیریت و علوم انسانی در سطوح مختلف مفید بوده و برای شرکت کنندگان در دوره های ضمن خدمت و دوره های کوتاه مدت و سمینارهای مدیریت نیز یاری دهنده می باشد.ضمن آنکه مطالعه ی آن برای علاقه مندان مباحث رفتار و سازمان نیز مفید و مؤثر است.

بررسی رفتار انسان ها در سازمان یا مبحث رفتار سازمانی همواره در عرصه ی مدیریت و سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و اندیشمندان این رشته کتب و مقالات بی شماری را در این زمینه رقم زده اند. اگرچه هریک از این نوشته ها جنبه ای از موضوع رفتار سازمانی را در بردارد اما کتاب هایی که جامع همه ی تئوری ها و نظریه ها باشند و با آگاهی و بی طرفی مباحث را مطرح کرده باشند محدودند. کتاب رفتار سازمانی نوشته دو نفر از محققین بنام این رشته از زمره ی این کتب است که به علت ویژگی های ارزنده اش به وسیله ی مترجمان انتخاب و به فارسی برگردانده شده است.

کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری

۲۸۷,۱۰۰ تومان

کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری از چهار بخش تشکیل شده که بخش اول به بررسی چگونگی صورت‌بندی گزاره‌های تحقیق، بخش دوم به چگونگی گردآوری داده‌ها، بخش سوم به تحلیل داده‌ها، و بخش چهارم به بحث درباره‌ی اطلاع‌رسانی پژوهشی می‌پردازد.

دانشجو باید علاوه بر آشنا شدن با روش علمی، بر دانش و مهارت های مربوط به مراحل تدوین یک طرح تحقیق، نحوه ی اجرا و چگونگی تحلیل داده های حاصل از آن نیز تسلط یابد. این مراحل، به عنوان چارچوب اساسی برای عرضه ی مطالب در این کتاب مد نظر قرار گرفته است. ضمناً به منظور آشنایی بیشتر خواننده ی این کتاب با پیشرفت های به عمل آمده در روش های تحقیق و تحلیل های آماری مرتبط با آن، از پژوهش های معتبر گزارش شده در مجله های علمی بین المللی مثال هایی آورده شده است.

کتاب ماجراها و سفرهای علمی بدن انسان

۲۲۴,۰۰۰ تومان

کتاب ماجراها و سفرهای علمی بدن انسان همراه با سی دی توسط انتشارات پیام بهاران – زیارت ، به چاپ رسیده است.

گلی و قلی دو کودک شاد و دوست داشتنی هستند که به همراه یک راهنما به ماجراجویی می‌پردازند. سؤال می‌گنند، به سفر می‌روند، بازیگوشی می‌کنند و سعی دارند از همه چیز سر در بیاورند.

کتاب مقررات ملی ساختمان (مصالح و فرآورده های ساختمانی)

۱۱۵,۲۳۶ تومان

هدف از تدوین کتاب مقررات ملی ساختمان (مصالح و فرآورده های ساختمانی) ارائه مشخصات فنی مواد، مصالح و فرآورده‌های ساختمانی به منظور حفظ ایمنی، بهداشت، محیط زیست، دوام مناسب و صرفه اقتصادی در ساختمان است. دامنه کاربرد آن نیز محدود به انواع مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی متعارف است که در بنای انواع ساختمانها و تاسیسات مربوط، مورد استفاده قرار میگیرد. این مصالح و فرآورده های ساختمانی باید جوابگوی نیازهای طراحی باشد.

با توجه به زلزله خیز بودن ایران بایستی برای سبک سازی و کاهش جرم ساختمان، مصالح مقاوم و سبک با حداکثر نسبت مقاومت به وزن به کار برده شود تا علاوه بر ایمنی بیشتر، تاثیر زلزله بر ساختمان نیز کاهش یابد.