نمایش دادن همه 7 نتیجه

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

۲۰۶,۸۹۰ تومان

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت ویرایش سوم از یکی از پرفروش ترین کتاب های نوشته شده در مورد وارن بافت و اصل موفقیت و دیگر بزرگان سرمایه گذاری است. بافت و بسیاری دیگر از نابغه های سرمایه گذاری از صفر شروع کردند و تنها از راه
سرمایه گذاری به ثروت های میلیارد دلاری دست یافتند. جالب است که روش ها و استراتژی های این افراد بسیار متفاوت از یکدیگرند. اما حتماً نقاط مشترکی در روش کار این افراد وجود دارد که باعث موفقیت چشمگیر وبی نظیر آنها شده است. مارک تایر نشانمی دهد اصولی که بافت و دیگران را به « 23 اصل و7 اشتباه بزرگ » در این مجموعه کم نظیر با گردآوریثروتمندترین سرمایه گذاران دنیا تبدیل کرد، همان روش های ذهنی و استراتژی هایی است که این افراد ایجاد کرده و در مدت 50 سال به انجام آنها پایبند بوده اند. پس از خواندن کتاب، استراتژی های خود را در مقابل اصول گفته شده قرار دهید تا دریابید چه اندازه با موفق ترین سرمایه گذاران دنیا همسو هستید.

کتاب آرزوی تو دستور توست

۲۶۵,۰۰۰ تومان

کتاب آرزوی تو دستور توست به شما کمک می کند تا کنترل زندگی خود را در دست بگیرید، آنچه را میخواهید به دست آورید و در نهایت به یک شخصیت منحصر به فرد و قوی تبدیل شوید.

تلاش برای رسیدن به موفقیت بی پایان است. شاید موفقیت همیشه آن چیزی که انتظارش را داشته ایم نباشد. تلاش می طلبد و اشتباه کردن، شکست خوردن و دوباره بلند شدن، تفسیر مجدد کار ها و از نو انجام دادنشان.

اما همیشه فاکتورهای ثابتی هم در رسیدن به موفقیت وجود دارد که تنها عده ای از آنها خبر دارند و میدانند چگونه آن را به درستی به کار ببندند.به همین دلیل همیشه شاهد این بوده ایم که عده اندکی در جهان به موفقیت های بزرگ میرسند.کوین ترودو این اسرار را در کتاب آرزوی تو دستور توست با همگان به اشتراک گذاشته است.

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

۱۱۳,۵۵۳ تومان

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد ( راهنمایی عملی برای در دست گرفتن کنترل پول‌ تان و دستیابی به ثروتی عظیم )

می‌خواهید یک میلیونر باشید؟ قطع به یقین شما نیز می‌توانید! این راهنمای علمی به شما نشان می‌دهد که چطور با به‌ کارگیری شیوه‌ای تأیید‌ شده برای پس‌انداز کردن، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و فرصت‌های پول‌ساز معتبر به رؤیاهای مالی‌تان جامه‌ی عمل بپوشانید. در این کتاب، می‌بینید که چطور می‌توانید تصمیمات مالی عاقلانه اتخاذ کنید، مالیات‌ ها را به حداقل برسانید، از اشتباهات پرهزینه دوری جویید و برای رسیدن به اهداف‌ تان، چطور از بی‌ ثباتی‌ های اقتصادی جان سالم به در ببرید.
امور مالی‌تان را به نظم درآورید؛ رابطه‌تان با پول را به‌ خوبی درک کنید و مقدماتی برای تنظیم و برآوردن اهداف مالی‌تان مهیا کنید.

همین امروز شروع به ساخت ثروت کنید؛ از شرّ بدهی بد خلاص شوید و شروع به اجرای یک نقشه‌ی پس‌انداز کنید و به آن بچسبید و حقوق‌تان را حداکثر کنید.

کتاب عادت های میلیون دلاری

۱۶۱,۱۷۲ تومان

کتاب عادت های میلیون دلاری به معرفی و تشریح راه‌ کارها و روش‌هایی عملی برای رسیدن به موفقیت شغلی اختصاص دارد.در این کتاب با عادتهایی آشنا می شوید که سبب شده اند زنان و مردان از قعر به راس برسند و در مدت یک نسل از فقر به غنا و سرشاری دست پیدا کنند.انسانهای موفق، عادتهای موفق دارند و این چیزی است که ناموفق ها از آن محروم می باشند.

عادت کنید که مثل میلیونرها فکر کنید، تمام رفتارهایی را که موجب شده تا چیزی شوید که امروز از آن ناراضی هستید، تغییر دهید و به جایش عاداتی را در زندگی‌تان بیاورید که دوست دارید آن طور باشید. هدف شما باید این باشد که در کار و حرفه خود بیشترین درآمد را ایجاد کنید، به استقلال مالی برسید و سرانجام به یک میلیونر تبدیل گردید.

کتاب مانیفست قهرمان هر روزه

۱۶۴,۲۴۱ تومان

کتاب مانیفست قهرمان هر روزه به شما می آموزد که چه طور کار کنید، استرحت کنید، بیندیشید و به خود واقعی تان نزدیک و نزدیک تر شوید تا آنجا که رسالت تان را به انجام برسانید. در واقع یک اردوی خودسازی است با همراهی مربی که سال ها با مطالعه روی توانمندی های خودش و جهانش کار کرده و بلد است چه طور به زندگی نگاه کند.

رابین شارما ما را با تکه هایی از داستان های واقعی و الهام بخش از زندگی اسطوره های ورزشی، علم و هنر همراه می سازد. گاهی از تجارب خودش می نویسد تا آموزه هایش ملموس شود.از ترس می نویسد. بلایی خانمان سوز که به جان انگیزه ها و آرزوهامان می افتد و ما را در همان سطحی که هستیم نگه می دارد. راه رهایی از آن را هم می گوید.

کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد

۱۴۴,۶۸۸ تومان

کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد اثر درک ولز ، فردی شناخته‌شده که زمان را به‌ خوبی مدیریت می‌کند و در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود بیشترین میزان فروش را دارد.زلر حدود چهل سال پیش کسب‌ و کار و کارآفرینی خود را از دکه‌های لیموناد فروشی آغاز کرد.

درک از سال ۱۹۹۸ تاکنون مشغول آموزش راهکارهای موفقیت، فروش و مدیریت زمان به مدیران عامل، مدیران و فروشندگان بوده است. وی یکی از پرطرفدارترین سخنرانان در زمینه‌ی مدیریت زمان، اوج عملکرد و فروش است. او در پنج قاره برای صدها هزار نفر سخنرانی کرده است. او از نویسندگانی است که در دنیا بیشترین تعداد آثار منتشرشده در زمینه‌ی موفقیت، مدیریت زمان، بهره‌وری، فروش و تعادل در زندگی را دارد.

کتاب معجزه ی شکرگزاری

۱۸۴,۱۴۰ تومان

کتاب معجزه ی شکرگزاری به شما کمک می کند مانند دوران کودکی خود با خیالی باز به اطراف خود بنگرید و از شگفتی های جهان لذت ببرید. زندگی بسیار شگفت انگیز تر از تصورات ما در دوران کودکی است با خواندن کتاب معجزه شکرگزاری و انجام تمرینات آن، به طرزی معجزه آسا رویاهایتان را می بینید که آرام آرام به حقیقت می پیوندند و تمام آنچه می خواهید به صورتی درست در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای تحقق خواسته ها و آرزوهایتان این کتاب را بخوانید و تمرینات را در 28 روز انجام دهید تا معجزات به زندگی شما وارد شوند.این کتاب با آموزشهایی که دارد به ما یادآوری می کند که به نعمت های بیشمار در اطرافمان، هر چند کوچک توجه کنیم و بابت این نعمت ها شکرگزار باشیم.