نمایش دادن همه 3 نتیجه

کتاب ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)

۱۲۷,۷۱۰ تومان

کتاب  ازدواج بدون شکست هم برای زوج‌ هایی که ازدواج کرده اند مفید است ، هم برای کسانی که در یک رابطۀ دوستی هستند و هم کسانی که در رابطه نیستند.

ویلیام گلسر رفتارهای صحیح، چگونگی واکنش به رفتار مقابل، عادت های بد و مخرب و … رو در این کتاب به روشی ساده و در قالب داستان‌هایی واقعی که در تک‌تک زندگی هر کدام از ما ممکن است اتفاق بیفتد، توضیح میدهد.

کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار

۱۰۴,۹۴۰ تومان

کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار، پرفروش‌ترین کتاب ترک سیگار در جهان شناخته شده است.

نویسنده که خود اکنون یکی از مشهورترین مراکز ترک سیگار در دنیا را دارد که تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نفر را کمک کرده است تا کشیدن سیگار را ترک کنند، با هدف کمک کردن به افراد برای ترک آسان سیگار این کتاب را نوشته است. او در کتاب  خود روشی را که به افراد بسیاری کمک کرده تا سیگار کشیدن را ترک کنند ارائه می‌کند. روشی که با استفاده از آن افراد دچار افسردگی و کلافگی پس از ترک سیگار نمی‌شوند. بسیاری از افراد به این دلیل به سراغ ترک سیگار نمی‌روند که می‌ترسند پس از ترک سیگار زندگی آن‌ها خسته‌کننده شود و نتوانند مانند قبل تمرکز کنند و یا در مقابل فشارهای روانی مقاومت کنند. آلن کار در کتاب خود به این موضوعات پرداخته است و باتوجه به اینکه به افراد زیادی کمک کرده است تا آنها نیز سیگار را ترک کنند، تجربیات خوبی در این زمینه دارد.

کتاب مجموعه مانگا Tokyo ghoul 1

۱۰۷,۶۶۲ تومان

تمامی صفحات مجموعه کتاب Tokyo Ghoul به صورت مصور چاپ شده است . این مجموعه 14 جلدی به قدری جذاب و هیجان انگیز است که شما لحظه ای قادر به زمین گذاشتنش نیستید.

داستان درباره پسری به نام Ken Kaneki است که در یک قرار ملاقات، مورد حمله غولی قرار می گیرد که خودش را انسان جا زده است. او به سختی از این حمله جان سالم به در برده و در حالی که شرایطی بسیار بحرانی دارد، به بیمارستان منتقل می شود. کن پس از مدتی به هوش می آید و متوجه می شود به نیمه غول تبدیل شده است. زیرا بعضی از اندام های غول حمله کننده به بدنش منتقل شده اند.