نمایش دادن همه 4 نتیجه

حکایت دولت و فرزانگی

۵۵,۶۸۷ تومان

کتاب حکایت دولت و فرزانگی داستان جوان 32 ساله‌ای است که از شغل فعلی‌ اش خسته و بیزار شده است و به دنبال راهی می‌گردد تا درآمد خود را افزایش دهد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود. او نزد عموی ثروتمندش می‌رود و از او پول می‌خواهد اما عمویش از دادن پول به او خودداری می‌کند و به جای این کار جوان را به شهری دور افتاده که باغبانی سالمند به نام «آنی» در آن زندگی می‌کند، می‌فرستد.

در ادامه‌ی داستان، جوان با پیرمردی باهوش و میلیونر آشنا می‌شود. پیرمرد درس‌ها و نکاتی را به جوان می‌آموزد تا او با ذهنیت یک فرد میلیونر آشنا شود. این 15 حکایت خواندنی و آموزنده که در کتاب برای پسر جوان آماده شده است، شامل بخش‌هایی مثل حكايت به حبس افتادن جوان، حكايت آموزش ايمان، حكايت آموزش تمركز بر هدف، حکایت ارزش تصویر از خود و حكايت كشف نفوذ كلام است. در واقع نویسنده به شکل داستانی نکات مختلف روانشناسی و ثروت را با زبانی ساده و تاثیر‌گذار به مخاطب خود ارائه می‌کند.

کتاب ثروتمندترین مرد بابل

۸۳,۳۰۸ تومان

کتاب ثروتمندترین مرد بابل در طول حدود صد سال گذشته با نسل های مختلف ارتباط برقرار کرده و برای شان راهگشا بوده است. چه آن نسلی که در فاصله ی دو جنگ جهانی با این کتاب آشنا شد و در میانه ی رکود بزرگ اقتصادی از آن به عنوان بلد راه، یاری گرفت و چه نسل هایی که بعد از آن آمدند و در عصر تکنولوژی های رنگانگ که تا به امروز ادامه دارد، زبان و منطق آن را مصداق امروز خود دانستند و از آن، طریق کامیابی مالی جستند. خود کتاب هم با زمان و زبان روایتی که برای خود برگزیده، بر ازلی بودن محتوای خود تاکید دارد

کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

۸۰,۱۰۰ تومان

کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید نوشته سارا رابینز، راهنمای جامعی برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه‌ای موفق است. این کتاب که به زبان فارسی ترجمه شده است، با ارائه رهنمودهای عملی و کاربردی، به شما کمک می‌کند تا در این صنعت رقابتی پیشرفت کنید و به اهدافتان برسید.

این کتاب برای افراد مبتدی و باتجربه در بازاریابی شبکه‌ای مناسب است.لحن کتاب ساده و قابل فهم است و از اصطلاحات تخصصی به طور حداقلی استفاده شده است.کتاب شامل مثال‌های متعددی از تجربیات افراد موفق در این صنعت است.

بازاریابی شبکه‌ای یک صنعت چالش‌برانگیز است و همه در آن موفق نمی‌شوند.برای موفقیت در این صنعت، به تلاش، پشتکار و تعهد نیاز دارید.قبل از پیوستن به هر شرکت بازاریابی شبکه‌ای، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که این شرکت معتبر و دارای محصولات باکیفیت است.

کتاب قصه های امیرعلی 1

۹۱,۰۰۲ تومان

کتاب قصه های امیرعلی 1 از سری کتاب های طنزآلود امیرعلی نبویان، مجری مشهور تلویزیون است.

این کتاب ها داستان پسری به اسم «امیرعلی» است که زمان زیادی از فارغ‌التحصیلی‌اش در رشته‌ی مهندسی برق نگذشته است. او با مادر و پدر خود زندگی می‌کند البته که خواهری به نام مریم هم دارد. این اثر چاشنی طنز و چالش‌های دوست‌داشتنی‌ای دارد. در این کتاب نویسنده سعی دارد تا با خلق چالش‌ها، گره‌ها و تصویر‌سازی‌های زیرکانه خواننده را وارد موضوع و داستان طنز محور خود کند.