نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب تائوت چینگ

۵۲,۷۴۷ تومان

کتاب تائوت چینگ یا با تلفظ درست‌تر آن دائو د جینگ یکی از کتاب‌های فلسفی چین باستان است که آن را منتسب به لائوزی حکیم و فیلسوف چین باستان می‌دانند. اندیشه، خرد و حکمت دورنمایه‌ی اصلی این کتاب است. بسیاری از اندیشمندان در چین قدیم این کتاب را کتاب فرزانگی می‌دانند.

تائو ت چینگ کتاب مقدس آئین «تائوئیسم» به شمار می‌رود هرچند محدوده‌ی اثرگذاری آن بسیار فراتر است. بسیاری از فیلسوفان چین باستان از جمله «کنفسیوس»، «منیسیوس»، «هانفزی» و «مائوزی» در بیان آموزه‌هایشان از مفاهیم و کلمات این کتاب بهره گرفته‌اند‌. ردپای تائو ت چینگ در هنر چین باستان نیز بسیار مشهود است. بسیاری از شاعران، باغبانان، خوش‌ نویسان و نقاشان چینی از این کتاب الهام گرفته‌ و آثاری کم‌ نظیر خلق کرده‌اند .تائو ت چینگ از چین بسیار فراتر رفته و هنر خاور دور را تحت تاثیر قرار داده است.

کتاب تویی به جای همه

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب تویی به جای همه به زندگی امام سجاد (علیه السلام) پرداخته است. امامی که به زعم نویسنده در نگاه شیعیان مظلوم و مهجور باقی مانده است و با تصوراتی غلط در اذهان عموم جاافتاده است.

ما نفهمیدیم پسر حسین، آن تشنه لب غلتیده در خون، سی و چهار سال بعد از آن کشتار ددمنشانه و وحشیانه‌ کجا بود، چه کرد و چگونه زیست؟

تنها مرد یک قبیله را، که یک تنه و دست تنها اما عالمانه و امیدوارانه، صدها داغدیده و مصیبت چشیده را اداره کرد و ده‌ها واقعه‌ی خصمانه و فتنه‌گرانه را مدیریت، ندیدیم و نشان ندادیم.

ما ندانستیم…. اما راه دانستن همیشه و هنوز باز است.
اکنون سجاد اینجاست.
میان سطور همین کتاب