کتاب پیامبر و دیوانه

۲۱۹,۰۳۷ تومان

ماجرای کتاب پیامبر و دیوانه  این‌گونه آغاز می‌شود که «المصطفی» یا به قولی «برگزیدهٔ دردانه» بعد از ۱۲ سال زندگی در شهر خیالی نویسنده یعنی اُرفالس، قصد ترک آن دیار و مردمانش را دارد و هنگام خداحافظی به آخرین سؤال‌های مردم اُرفالس پاسخ می‌دهد. هر سؤال به همراه پاسخی که المصطفی می‌دهد یک بخش از کتاب را تشکیل می‌دهد.

این کتاب شامل داستان‌های کوتاه و پرتمثیلی است که بیش از پیش قلم قوی و زیبای جبران خلیل را نشان می‌دهد. مضمون داستان‌ها همچنان عارفانه و البته شاعرانه است. جالب است بدانید دیوانه اولین کتاب جبران خلیل است که از همان ابتدا به زبان انگلیسی نوشته و منتشر شده است.

کتاب جهانی نو

۱۹۳,۰۵۰ تومان

با مطالعه‌ی  کتاب جهانی نو  می‌آموزید که وابستگی  اختلالاتی را ایجاد می‌کند که خشم، حسادت و احساس ناخشنودی را به دنبال دارد. برای دور شدن از این احساسات باید به حالتی نو در خودآگاهی دست یابید و این راه را تا رسیدن به شادی و رضایت حقیقی در زندگی‌تان ادامه دهید. به عقیده‌ی نویسنده انسان عصر کنونی، موجودی پریشان و به دنبال پیدا کردن هویت خود است و برای رسیدن به آن به توهم دچار شده و محیط پیرامونش هم مانند فضای مجازی نمی‌تواند در این خصوص کمکی به او کند.

کتاب در آغوش نور 2

۲۲۳,۰۰۰ تومان

کتاب در آغوش نور 2 از مجموعه ی هفت جلدی کتاب در آغوش نور اثر بتی جین ایدی است که توسط فریده مهدوی دامغانی ترجمه شده و توسط انتشارات ذهن آویز و تیر منتشر شده است.

این کتاب  ادامه روایت تجربیات نزدیک به مرگ بتی جین ایدی و آثار این اتفاق بر زندگی خانوادگی و اجتماعی او است. زمانی که پس از یک عمل جراحی تا دم مرگ رفت و بازگشت. اتفاقی که زندگی اش را دگرگون ساخت او را تبدیل به انسان دیگری کرد. انقلابی که او آن را به یک بیداری معنوی تعبیر می‌کند.