کتاب پیامبر و دیوانه

۲۳۹,۴۸۱ تومان

ماجرای کتاب پیامبر و دیوانه  این‌گونه آغاز می‌شود که «المصطفی» یا به قولی «برگزیدهٔ دردانه» بعد از ۱۲ سال زندگی در شهر خیالی نویسنده یعنی اُرفالس، قصد ترک آن دیار و مردمانش را دارد و هنگام خداحافظی به آخرین سؤال‌های مردم اُرفالس پاسخ می‌دهد. هر سؤال به همراه پاسخی که المصطفی می‌دهد یک بخش از کتاب را تشکیل می‌دهد.

این کتاب شامل داستان‌های کوتاه و پرتمثیلی است که بیش از پیش قلم قوی و زیبای جبران خلیل را نشان می‌دهد. مضمون داستان‌ها همچنان عارفانه و البته شاعرانه است. جالب است بدانید دیوانه اولین کتاب جبران خلیل است که از همان ابتدا به زبان انگلیسی نوشته و منتشر شده است.

کتاب جدایی معنوی

۲۰۲,۹۵۰ تومان

کتاب جدایی معنوی اثر دبی فورد کتابی است که نگاهی تازه نسبت به مسئله‌ی جدایی را مطرح می‌کند و به مخاطب کمک می‌کند با این تجربه به گونه‌ای دیگر مواجه شود.فراق، جدایی، طلاق؛ همگی کلماتی غم‌ انگیزند؛ کلماتی که اغلب تجربیاتی ناخوشایند را به یاد می‌آورند. تجربیاتی که اغلب هزینه‌های روانی گزاف برای تجربه کنندگانشان داشته‌اند و روزهای سختی را برایشان رقم زده‌اند. انسان‌ها عکس‌ العمل‌ های مختلفی نسبت به این تجربه نشان می‌دهند؛ آدم‌هایی را دیده‌ایم که با این تجربه به خوبی کنار آمده‌اند و در مقابل نیز آدم‌هایی را می‌شناسیم که بعد از این تجربه‌ها، شیرازه‌ی زندگی‌شان از هم پاشیده است.

کتاب جهانی نو

۲۱۱,۰۶۸ تومان

با مطالعه‌ی  کتاب جهانی نو  می‌آموزید که وابستگی  اختلالاتی را ایجاد می‌کند که خشم، حسادت و احساس ناخشنودی را به دنبال دارد. برای دور شدن از این احساسات باید به حالتی نو در خودآگاهی دست یابید و این راه را تا رسیدن به شادی و رضایت حقیقی در زندگی‌تان ادامه دهید. به عقیده‌ی نویسنده انسان عصر کنونی، موجودی پریشان و به دنبال پیدا کردن هویت خود است و برای رسیدن به آن به توهم دچار شده و محیط پیرامونش هم مانند فضای مجازی نمی‌تواند در این خصوص کمکی به او کند.

کتاب در آغوش نور 2

۲۶۱,۴۰۰ تومان

کتاب در آغوش نور 2 از مجموعه ی هفت جلدی کتاب در آغوش نور اثر بتی جین ایدی است که توسط فریده مهدوی دامغانی ترجمه شده و توسط انتشارات ذهن آویز و تیر منتشر شده است.

این کتاب  ادامه روایت تجربیات نزدیک به مرگ بتی جین ایدی و آثار این اتفاق بر زندگی خانوادگی و اجتماعی او است. زمانی که پس از یک عمل جراحی تا دم مرگ رفت و بازگشت. اتفاقی که زندگی اش را دگرگون ساخت او را تبدیل به انسان دیگری کرد. انقلابی که او آن را به یک بیداری معنوی تعبیر می‌کند.