کتاب استامبولی(نوشته‌ها‌وعکس‌ها‌‌سفر‌به‌استانبول)مون

۱۰۸,۹۰۰ تومان

ضابطیان این بار به سراغ کشور ترکیه و شهر استانبول رفته و کتاب حاضر سفرنامه‌ای متفاوت از استانبول است، در اینجا او سعی دارد استانبولی را به تصویر بکشد که با استانبول ذهن ایرانیان کاملا فرق دارد و در جریان کتاب به مکان‌هایی اشاره می‌کند که کمتر به آنها پرداخته شده است. او استانبول را شهری بینابین سنتی اجند هزارساله و مدرنیسمی اغراق شده، که گاهی در اروپای غربی هم نمی‌شود نمونه‌اش را دید، توصیف می‌کند. در طول کتاب از آداب و سنن و فرهنگ‌های مردم ترکیه، که گاها بی‌شباهت به فرهنگ ایرانیان هم نیست، صحبت می‌کند.

کتاب حاج آخوند

۴۶,۹۲۶ تومان

کتاب حاج آخوند مجموعه ای حکایت گونه است که نویسنده با نثری کم و بیش شاعرانه، منش، رفتار و روحیه ی عارفانه و خالصانه ی حاج اخوند را بیان می کند.حاج اخوند شخصیتی است با روحی بزرگ و معنویتی متعالی، که بر اطرافیان و به خصوص نویسنده تاثیر فراوانی گذاشته است. همه اهالی روستا و شهر که او را می‌شناختند با همین نام از او حرف می‌زدند و با او سخن می‌گفتند.نویسنده در دوران نوجوانی با وی دیدار هایی داشته و در این کتاب به نقل خاطرات خود از آن دوران با محوریت وی پرداخته است.

کتاب سفر ایکیگای

۲۱۸,۹۸۸ تومان

در کتاب سفر ایکیگای نویسندگان هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس پرفروش ترین کتاب بین المللی خود را یک گام جلوتر می برند و با نشان دادن اینکه چگونه می توانید ایکیگای خود را از طریق تمرین های عملی ، مانند به کار بردن عادت های جدید و پا بیرون گذاشتن از منطقه ی امنتان فرا بگیرید، به خوانندگان خود کمک می کنند.

این کتاب از سه بخش تشکیل شده است :

بخش 1 – سفر به آینده: توکیو (نمادی از مدرنیته و نوآوری)
بخش 2 – سفر در گذشته: کیوتو (پایتختی باستانی)
بخش 3 – سفر در زمان حال: ایسه (زیارتگاهی باستانی که هر بیست سال تخریب و بازسازی می شود)

کتاب قهرمان

۱۵۳,۸۴۶ تومان

کتاب قهرمان درباره ی قهرمانی ست که شجاعانه عازم سفری بر روی این کره خاکی شده است. منظره ی زمین بسیار دلپذیر و زیباست، دریاها، کوه ها، جنگل ها، سواحل، دشت ها، حیوانات، پرنده ها و غیره … به این زیبایی طبیعی باید اضافه کنیم، تمامی شور و حال تجربیات آدم هایی را که ساکن این کره ی زیبا هستند. با وجود این، همان طور که قهرمان آن را کشف می کند، زندگی بر روی زمین با چالش هایی بسیار همراه است.

آدم‌ هایى که قرار است در کتاب قهرمان با آن‌ها سفر کنید کسانى هستند که به راه سفر قهرمانِ زندگى خویش گام نهاده‌اند. آن‌ها از سراسر جهان گردهم آمده‌اند تا داستان زندگى خویش را بازگویند و تجربه‌ هاى خویش را با شما سهیم شوند. آن‌ها مى‌کوشند تا شما را به سفرى دل‌انگیز و پُر هیجان ترغیب کنند: سفر قهرمان.

کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ

۱۶۴,۸۳۵ تومان

در مقدمه‌ی کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ، امیرخانی از چگونگی شروع سفر ناگهانی‌ اش به کره‌ی شمالی می‌گوید؛ اینکه چطور ابتدا سرسختانه به پیشنهاد دوستش، حسین دعایی، مبنی بر سفر رفتن نه می‌گفت و چطور با شنیدن اسم کره‌ی شمالی همه‌ چی 180 درجه زیر و رو می‌شود. در فصل بعدی، از سفر 9 روزه‌ی نویسنده در کره‌ی شمالی می‌خوانیم که از جمعه 18 خرداد 97 تا شنبه 26 خرداد 97 طول کشیده است. او در این سفر به همراه همراهان خود، افراد حزب موتلفه‌ی ایران، از قسمت‌های مختلف حکومتی این کشور بازدید می‌کند. در فصل دوم که اتفاقات هفت ماه بعد از سفر اول او به کره شمالی نقل می‌شود، امیرخانی به تحلیل‌های خود از این سفر می‌پردازد و داستان چگونگی‌ دعوت شدنش توسط یکی از مقامات بزرگ کره شمالی برای سفر دومش را می‌گوید. در فصل سوم نیز شاهد سفر جسورانه‌تر و شخصی‌تر امیرخانی به کره‌ی شمالی هستیم و نیز تغییر جستجوی نویسنده از عناصر حکومتی به بررسی وضعیت مردم در این کشور.