نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب چراغ سبزها

۲۲۰,۹۶۸ تومان

متیو مک کانهی بازیگر هالیوود، به قلم خود زندگی نامه اش را در کتاب چراغ سبزها به نگارش در آورده که بسیار جذاب و خواندنی است.او معتقد است این کتاب فقط یک زندگینامه با خط داستانی مشخص نیست بلکه تجربه ۵۰ ساله زندگی از چیزهایی که دیده و احساسات و افتخارات و شرمساری‌هایش است. او در کنار روایت کردن داستانش، جهانی بینی‌اش را به دنیا مطرح می‌کند. داستان‌های زندگی پر فراز و نشیبش، رخدادهای مختلفی که از سر گذرانده است. سختی‌هایی که در نهایت به شادی و آرامش بدل می‌شوند و مانند اسمی که برای کتابش انتخاب کرده است، چراغ‌های زرد و قرمزی که در نهایت به چراغ سبز بدل می‌شوند.

«از وقتی که نوشتن را یاد گرفتم دفتر خاطرات نگه می‌دارم. هر چیزی را نوشتم که هیجان‌ زده‌ام کرد، ناامیدم کرد، باعث شد بخندم، باعث شد گریه کنم و باعث شد فکر کنم که چه چیزی شب‌ها بیدارم نگه می‌دارد».

 

گوزن سیاه سخن می گوید

۲۰۳,۱۴۸ تومان

ماجرای کتاب گوزن سیاه سخن می گوید که به زبان بومی «سو» گفته شده و پسرش آن را برای نویسنده کتاب ترجمه کرده مجموعه ای از خاطرات ، وقایع و حوادث و یادآورده های گوزن سیاه است که نویسنده آن را به گزارش تاریخی به هم پیوسته و ساوقت یافته ای از زندگی و شهود پیرمرد مقدس سرخ پوست تبدیل کرده است .

گوزن سیاه در این کتاب از موضوعات متفاوتی سخن می گوید ، از جمله : از گذشته سرخپوستان ، از اندیشه ها و نگرش آنان به زمین و انسان ها و موجودات ، از عرفان سو ، از جنگ های سرخ پوستی از نبرد لیتل ، بیگ هورن تا قتل عام سرخپوستان دروونددنی (در سال ۱۷۹۰م) از احساس ها و داوری ها و به طور کلی از جهان نگری سرخ پوستان سخن می گوید و گوشه هایی از ماجرا سرخپوستان ، به ویژه در مواجهه با سفید پوستان را به تصویر میکشد .