نمایش دادن همه 11 نتیجه

استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی

۷۲,۰۷۲ تومان

کتاب استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی نوشته ی ژانگ ییشینگ است که او را با نام <لی> هم میشناسند؛ او نویسنده، خواننده، بازیگر، ترانه سرا، طراح حرکت و مدل اهل چین است. این کتاب به شرح زندگانی و آرزوهای این هنرمند می پردازد، اینکه او چگونه از یک پسربچه نوجوان معصوم به یک ستاره ی فوق العاده تبدیل شد. در کتاب استوار ایستاده در ۲۴ سالگی آمده است که ژانگ در سال ۱۹۹۸ زمانی که شش ساله بود در یک درام تلویزیونی به نام <ما مردم> بازی کرد و سپس او در سال ۲۰۱۸ در آمریکا کار خود را در جشنواره ی موسیقی لالو پالزو با همکاری آلن واکر شروع کرد.

سه‌ شنبه‌ ها با موری

۹۱,۵۷۵ تومان

اگر می‌خواهید دید متفاوتی نسبت به مرگ پیدا کنید،کتاب سه‌ شنبه‌ ها با موری را بخوانید.مرگ نابودی نیست. یکی از موضوعات مهمی که اکثراً آن را سرکوب می‌کنیم و فکرش را از سرمان دور می‌کنیم، مرگ است. اگر معنای مرگ به‌ درستی درک شود، زندگی نیز بهتر می‌شود.

داستان به چهارده سه‌شنبه‌ای می‌پردازد که میچ آلبوم با استاد پیرش موری شوارتز ملاقات کرده است. در هر سه‌شنبه خود را در کنار استاد می‌یابیم و پا به‌ پا معانی عمیقی را یاد می‌گیریم.

کتاب پیاده روی و سکوت،در زمانه ی هیاهو

۱۳۳,۵۷۶ تومان

خواندن کتاب هایی نظیر کتاب پیاده روی و سکوت،در زمانه ی هیاهو فلسفه را ساده نمی کنند بلکه از ابهت هراس آور فلسفه می کاهند. خواننده ممکن است خواندن این کتاب ها را به امید یافتن پاسخ های روشن آغاز کند: پاسخی برای مسئله ی تنهایی اش، چرایی مرگ، منشأ ملال و دل زدگی… اما انتظار اینکه کتابی یا کسی در چند صفحه یا فلان تعداد نکته به ما بگوید چطور زندگی کنیم و چگونه خوشبخت شویم، در واقع یک جور انکار مسئولیت شخصی انسان است.

پاسخی قطعی و ابدی که مناسب حال همه کس باشد وجود ندارد. کتاب هایی که چنین مدعاهایی دارند قطعا فریبکارند. کتاب های این مجموعه نسخه نمی پیچند و سیاهه ای از اعمال نیک و بد پیش روی شما نمی گذارند؛ بلکه می خواهند به فهم بهتر زندگی و پرسش ها و تجربه هایمان کمک کنند، چراغی بیفروزند تا در این اتاق تاریک زندگی و در لحظات دشوار، درکمان از پرسش های بی پایان انسانی روشن تر شود، بدانیم فیلسوفان و حکیمان جهان به این پرسش ها چطور فکر کرده اند؛ تا با فهم دقیق تر رو دیدی بازتر بتوانیم در زندگی مان تصمیم بگیریم، مسئولیت تصمیممان را شجاعانه برعهده بگیریم و با عواقب تصمیم هایمان آگاهانه روبرو شویم.

کتاب تولستوی و مبل بنفش

۱۴۳,۵۵۰ تومان

کتاب تولستوی و مبل بنفش بیشتر از اینکه روایت برنامه کتاب‌خوانی یک زن در دهه چهل یا پنجاه زندگی‌اش باشد، همانند رساله‌ ای‌ ست در باب اخلاق، مهربانی، انتخاب کتاب، ارزشمندی خانواده، تجربه اندوه و… آنگونه که نینا از روزهای کتاب‌خوانی و یادآوری خاطرات، توجه به جزئیات، نتیجه‌گیری‌ ها و… در این اثر می‌گوید، این کتاب را به کتابی با روایتی داستانی تبدیل کرده که صرفاً حالتی گزارش‌‌ گونه ندارد که مخاطب مشتاق را خسته و ناامید کند.

در این کتاب نینا علاوه‌ بر اینکه از برنامه کتاب‌ خوانی‌ اش روی مبل بنفش اتاق مطالعه‌اش می‌گوید، به کودکی‌اش سفر می‌کند، از رنج پدرش در زمان جنگ می‌گوید و تصویری دقیق از آن‌ ماری، خواهری که مرگش برای او جانکاه است، ارائه می‌ دهد.

کتاب چراغ سبزها

۲۱۷,۸۹۹ تومان

متیو مک کانهی بازیگر هالیوود، به قلم خود زندگی نامه اش را در کتاب چراغ سبزها به نگارش در آورده که بسیار جذاب و خواندنی است.او معتقد است این کتاب فقط یک زندگینامه با خط داستانی مشخص نیست بلکه تجربه ۵۰ ساله زندگی از چیزهایی که دیده و احساسات و افتخارات و شرمساری‌هایش است. او در کنار روایت کردن داستانش، جهانی بینی‌اش را به دنیا مطرح می‌کند. داستان‌های زندگی پر فراز و نشیبش، رخدادهای مختلفی که از سر گذرانده است. سختی‌هایی که در نهایت به شادی و آرامش بدل می‌شوند و مانند اسمی که برای کتابش انتخاب کرده است، چراغ‌های زرد و قرمزی که در نهایت به چراغ سبز بدل می‌شوند.

«از وقتی که نوشتن را یاد گرفتم دفتر خاطرات نگه می‌دارم. هر چیزی را نوشتم که هیجان‌ زده‌ام کرد، ناامیدم کرد، باعث شد بخندم، باعث شد گریه کنم و باعث شد فکر کنم که چه چیزی شب‌ها بیدارم نگه می‌دارد».

 

کتاب حاج آخوند

۴۶,۹۲۶ تومان

کتاب حاج آخوند مجموعه ای حکایت گونه است که نویسنده با نثری کم و بیش شاعرانه، منش، رفتار و روحیه ی عارفانه و خالصانه ی حاج اخوند را بیان می کند.حاج اخوند شخصیتی است با روحی بزرگ و معنویتی متعالی، که بر اطرافیان و به خصوص نویسنده تاثیر فراوانی گذاشته است. همه اهالی روستا و شهر که او را می‌شناختند با همین نام از او حرف می‌زدند و با او سخن می‌گفتند.نویسنده در دوران نوجوانی با وی دیدار هایی داشته و در این کتاب به نقل خاطرات خود از آن دوران با محوریت وی پرداخته است.

کتاب رابین ویلیامز(وقتی صدای خنده قطع می شود)

۸۰,۵۸۶ تومان

یازدهم ماه آگوست سال ۲۰۱۴ خبری منتشر شد که جهان را به شوک عمیقی فرو برد. جنازه ی رابین ویلیامز، برنده جایزه اسکار، کمدین و نابغه تمام عیار نقش های طنز، در خانه اش واقع در شهر تیبورون، خارج از شهر سان فرانسیسکو، پیدا شد. او فقط شست و سه سال سن داشت. چه اتفاقی برایش افتاده بود؟ حمله قلبی به او دست داده بود یا سکته کرده بود؟ اخیر زیاد در مکان های عمومی دیده نمی شد و کسانی که از اقوام و دوستان نزدیک او نبودند فکرش را هم نمی کردند که شاید حادثه ی ناگواری برای او پیش آمده باشد. هر چند باورکردنی نبود اما طولی نکشید که عامل مرگ این بازیگر فاش شد. در واقع علت مرگ یک وضعیت اورژانسی پزشکی نبود، بلکه به نظر می رسید این کمدین خوش قریحه که رنج زیادی را متحمل شده، خود به زندگی اش پایان داده بود…

کتاب زندگی نامه خودنوشت مارتین لوتر کینگ

۲۶۳,۷۳۶ تومان

کتاب زندگی نامه خودنوشت مارتین لوتر کینگ ما را با زندگی و اندیشه‌های مردی مبارز آشنا می‌کند که کوشش‌های مستمر او برای استقرار عدالت و صلح از زیباترین رخدادهای قرن بیستم است.مارتین لوترکینگ یکی از چهره‌ها و آموزگاران عدم‌ خشونت در قرن بیستم است که با قدرت عشق توانست مبارزه مردم بر ضد قوانین ستمگرانه و نژادپرستانه را در امریکا هدایت کند.

مارتین که همواره به بازسازی سامان اجتماعی و برقراری عدالت می‌اندیشیده، دوره‌ای را که در حوزه علمیه کروزِر می‌گذرانده، کار مطالعاتی بیشتری انجام می‌دهد تا به لحاظ فکری قوی‌تر شود.مقاومت در برابر بیداد موجب می‌شود که رهبران جنبش و کسانی که در آن فعال بودند، زیر فشار زیادی قرار بگیرند، تهدید شوند و به زندان افتند، اما آنها با استقامت فراوان به راه خود ادامه می‌دهند. مارتین لوترکینگ با کوششی ستایش‌آمیز، جنبشی که از مونت‌ گمری آغاز شده بود را با قدرتِ عشق، امید و ایمان، شهر به شهر گسترش می‌دهد و با یاری شهروندانی که از ستم و بی‌ عدالتی به تنگ آمده بودند، به جنبشی سراسری تبدیل می‌کند و سرانجام به قوانین ستمگرانه پایان داده می‌شود.

کتاب زندگی و خاطرات متیو پری

۱۵۶,۱۰۳ تومان

کتاب زندگی و خاطرات متیو پری، زندگی‌نامه‌ای فراموش‌نشدنی است که شخصی و در عین حال شگفت‌آور است و دستی است که برای یاری به سمت افرادی دراز شده که برای ترک اعتیاد می‌جنگند. کتابی صددرصد صادقانه، تکان‌دهنده و بسیار خنده دار که طرفداران متیو منتظرش بودند.

زندگی‌نامه‌ای که در آن ما را با خود به سفری از رویاهای دوران بچگی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از آن می‌برد. متیوی پنج‌ساله قبل از این‌که مدام به بیمارستان برود یا در مراکز بازپروری بستری شود، به خاطر جدایی پدر و مادرش مدام بین مونترال کانادا و لس‌آنجلس در رفت‌و‌آمد بود. متیوی چهارده‌ساله ستاره‌ی تنیس کانادا بود، و متیوی بیست‌و‌چهارساله برای بازی در محبوب‌ترین سریال تاریخ به نام فرندز انتخاب شد و این جایی از زندگی اوست که همه‌چیز تغییر می‌کند، او دیگر چندلر سریال فرندز است. که طنزی منحصربفرد و ویژه را در این سریال به نمایش می‌گذارد.

کتاب مغازه ی جادویی

۹۵,۲۳۸ تومان

کتاب مغازه ی جادویی اثر جیمز آر دوتی و ترجمه ی فروزان ساعدی از پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز است که با تخفیف ویژه در بوک یک عرضه شده است.

این کتاب، داستان تلاش های یک جراح مغز و اعصاب برای کشف رمز و راز ارتباط بین مغز و قلب را بیان می‌کند. داستان زندگی دکتر جیمز دوتی از کودکی، وقتی‌که با یک مهربانی، مسیر زندگی‌اش تغییر کرد تا بزرگ‌سالی، وقتی‌که مرکزی برای مطالعه‌ی شفقت در دانشگاه استنفورد تأسیس نمود، نشان می‌دهد که چگونه هر یک از ما می‌توانیم باعث ایجاد تفاوت شویم…

گوزن سیاه سخن می گوید

۲۰۰,۴۷۵ تومان

ماجرای کتاب گوزن سیاه سخن می گوید که به زبان بومی «سو» گفته شده و پسرش آن را برای نویسنده کتاب ترجمه کرده مجموعه ای از خاطرات ، وقایع و حوادث و یادآورده های گوزن سیاه است که نویسنده آن را به گزارش تاریخی به هم پیوسته و ساوقت یافته ای از زندگی و شهود پیرمرد مقدس سرخ پوست تبدیل کرده است .

گوزن سیاه در این کتاب از موضوعات متفاوتی سخن می گوید ، از جمله : از گذشته سرخپوستان ، از اندیشه ها و نگرش آنان به زمین و انسان ها و موجودات ، از عرفان سو ، از جنگ های سرخ پوستی از نبرد لیتل ، بیگ هورن تا قتل عام سرخپوستان دروونددنی (در سال ۱۷۹۰م) از احساس ها و داوری ها و به طور کلی از جهان نگری سرخ پوستان سخن می گوید و گوشه هایی از ماجرا سرخپوستان ، به ویژه در مواجهه با سفید پوستان را به تصویر میکشد .