نمایش دادن همه 6 نتیجه

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۲۱۸,۲۰۶ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

کتاب پروژه شادی

۲۴۲,۷۲۸ تومان

گریچن رابین در کتاب پروژه شادی تجربه یک سال از زندگی خود را به همراه فعالیت های روزانه و معمولی را شرح داده است. فعالیت هایی نظیر زندگی زناشویی، زندگی شغلی، ارتباط با فرزندان، اوقات فراغت، دوستان، پول و ثروت، نظریات در مورد مرگ، هیجان های زندگی و نگرش های مختلف زندگی. همه این فعالیت ها در پروژه شادی دچار بازنگری شده اند و همه آنها با روش و نگرشی شاد و نیروبخش انجام می شوند.

جذابیت این کتاب این است که حکمی کلی در رابطه با چگونه شاد بودن صادر نکرده، بلکه مخاطب را در آزمون و خطای خویش در مسیر خلق شادی همراه ساخته است. گریچن رابین دانش‌آموخته رشته حقوق از دانشگاه بیل آمریکاست که در حال حاضر نویسنده و سخنران در مورد شادی و عادت‌های مثبت در زندگی است. نیویورک تایمز او را بانوی آموزه‌های خودیاری می‌نامد.پروژه شادی بیشتر از دو سال جزء کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده و به 35 زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

کتاب تله شادمانی

۲۷۲,۲۵۰ تومان

کتاب تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) اثر راس هریس

شادمانی طنزی بزرگ به همراه دارد. این کلمه «شانس» یا بخت و اقبال را در ذهن تداعی می کند و بدین معناست که در نگاه مثبت، فرد قدر دان ظهور این موقعیت و حس تازه و حیر‌ت‌ آور آن است. طنز ماجرا این است که مردم نه تنها آن را جستجو می‌کنند ، بلکه تلاش می‌کنند پس از به‌ دست آوردن شادمانی، حفظش کنند و از تمامی احساسات ناخوشایند اجتناب کنند. متاسفانه همین تلاش کنترل‌ گرایانه می‌تواند به زندگی بسته، خشک، ثابت و سهمگینی منتهی شود.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

۲۷۰,۳۹۳ تومان

نویسنده در کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد تجربیات و مطالعات خود درمورد روش‌هایی جهت کنترل اعصاب را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. آلبرت در این کتاب که در ۱۰ فصل تدوین شده به خوانندگان خود ابتدا آموزش می‌دهد که دقیقا چه عاملی باعث می‌شود که ما تحت تاثیر اتفاقات و افراد پیرامونمان قرار بگیریم، منابعی که باعث بهم ریختن اعصاب ما می‌شوند چه چیزهایی هستند و سپس او به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور در هر شرایطی بتوانند با استفاده از راهکارهایی عملی بر اعصاب خود مسلط شوند. آموزه‌های او و روش‌های درمانی او کاملا واقع‌بینانه و کاربردی هستند. او از خوانندگان خود نمی‌خواهد با مثبت‌ نگری‌ های افراطی، که خود به شکلی دیگر باعث آسیب دیدن افراد می‌شود، شرایط را کنترل کنند. روش‌های آلبرت الیس کاملا بر پایه دانش روانشناختی، شخصیتی و عقلانی قرار دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت روش‌های او به طور مثبتی در زندگی همه ما تا حد زیادی اثرگذار باشد.

مردان مریخی زنان ونوسی

۲۲۱,۰۶۷ تومان

مردان مریخی زنان ونوسی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها دربارة روابط زناشویی است.دکتر جان گری در این کتاب نقشۀ راهی برای بهبود روابط زوج‌ ها و برقراری رابطه‌ای عاشقانه و مهرآمیز میان آن‌ها به دست می‌دهد که نه مبتنی بر شباهت‌ها و وجوه اشتراک، بلکه مبتنی بر تفاوت‌های بنیادین میان زنان و مردان است. دکتر جان گری معتقد است که زن‌ها و مردها از اساس با هم تفاوت دارند و انگار اصلاً متعلق به سیاره‌هایی متفاوت‌ اند. جان گری برای توضیح روشن‌تر و جذاب‌تر تفاوت‌ها و اختلافات میان زن و مرد تمثیلی به کار می‌برد که در آن زن‌ها متعلق به سیاره ونوس (زهره) و مردها متعلق به سیاره مریخ معرفی می‌شوند.

هنر درمان

۲۵۵,۹۱۵ تومان

کتاب هنر درمان چکیده‌ی تجربه‌ی بالینی منحصربه‌فرد دکتر اروین یالوم در زمینه‌ی روان‌درمانی اگزیستانسیال و گروه‌ درمانی است. مخاطبان آن روان‌ درمانگران نسل جدید و نیز بیمارانشان هستند. نویسنده مخاطب عادی و متخصص را با هم فرا می‌ خواند و قصه نمی‌گوید که مخاطب را سرگرم کند، بلکه درس زندگی و درمان‌ گری و ارتباط می‌دهد، ولی با کلامی چناب جذاب که غیر روان‌ درمانگران و غیر بیماران نیز وسوسه‌ی قدم‌ نهادن به این دنیا را پدید می‌آورد. این کتاب حاصل دانش عمیق، سال‌ها کار بالینی و ذکاوت و طنازی نویسنده‌ی آن است.