چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۱۹۸,۸۷۱ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

اکثر ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای باثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود و ثبات عقیده‌ی ما، عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌ سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکراتمان هم وقت بگذاریم.

تجدیدنظر یک مجموعه مهارت و البته یک طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی موردنیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آنها از قفسه، گرد و غبار رویشان را پاک کنیم.

ذهن حواس جمع

۱۴۸,۹۷۵ تومان

کتاب ذهن حواس جمع یک راه‌حل عملی برای زندگی بهتر است.این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می‌شود. این کتاب راه‌ حل‌ های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ریزی درست و در یک کلمه قرارگرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد.

روانشناسی تصویر ذهنی

۱۴۴,۵۴۰ تومان

موضوع کتاب روانشناسی تصویر ذهنی سایکو سیبرنتیک، «معجزه تصویر ذهنی»، حلال مشکلات روانی، در صحنه ی مغز و زندگی انسانی همین حالت را دارد. اگر به آن مجهز نباشیم به زندگی ما لطمه وارد می کند. این کتاب از کتاب هایی نیست که بتوانیم تنها راجع به آن بگوییم، کتاب خوبی است، آن را بخوانید؛ کتابی است که عدم اطلاع از آن آسیب می زند، اختلال ایجاد می کند، گرفتاری می آفریند و مشکل به وجود می آورد، آنچنان که در تاریخ بشری و جهان امروز می توانیم مصادیق فراوان آن را ببینیم. مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و انسانی که قدرت کنترل اندیشه را پیدا کند، می تواند مشکلات روانی خود را حل کند. سایکوسیبرنتیک علم کنترل مغز است.

عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

۱۶۳,۲۳۱ تومان

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست  نگرش جدیدی برای مواجهه با سوگ معرفی می‌کند. این نگرش جدید را نه استاد دانشگاهی که خودش را در دفتر کارش زندانی کرده و سوگ را مورد مطالعه قرار داده است، بلکه کسی که خودش در غم و اندوه زندگی کرده ارائه می‌دهد.این کتاب، مسیری برای بازنگری در رابطه‌مان با سوگ ارائه می‌دهد و خوانندگان را تشویق می‌کند سوگشان را واکنشی طبیعی به مرگ و فقدان ببینند، نه وضعیتی نا به‌ جا که نیاز به تغییر دارد. با تغییر تمرکز از سوگ به عنوان مشکلی که باید حل شود، به تجربه‌ای که باید بر آن مرهم گذاشته شود، به خواننده چیزی را می‌دهیم که بیش از همه برای خودمان می‌خواهیم: درک، محبت، اعتبار و راه‌ حلی از طریق درد. امّا این کتاب فقط برای دردمندان نیست؛ این کتاب می‌خواهد وضعیت را برای اطرافیان آن‌ها هم بهتر کند.

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

۱۷۷,۲۱۰ تومان

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند اثر ایمی مورین و ترجمه منصور بیگدلی است . این کتاب درباره ی راهنمای مهارت های زندگی زنان،روانشناسی زنان،اعتماد به نفس،ابراز وجود در زنان،خودسازی در زنان می باشد.

با اقرار به قدرت‌ تان و به‌ کارگیری اعتماد به‌ نفستان، هویت خود را برای داشتن یک زندگی سرشار از لذت و هدف پیدا کنید. زنان شجاع و قوی بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال ایجاد تفاوت هستند. آن‌ها برای تغییر قوانین و پیروز شدن بر فاجعه‌های هولناک جنگیده‌اند و کارهای برجسته‌ای انجام داده‌اند.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۶,۶۴۴ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.

کتاب از ذهن تا ماده

۱۵۵,۹۲۵ تومان

داسون چرچ ، محقق برنده ی جایزه ، در کتاب از ذهن تا ماده ، علمی را توضیح می دهد که نشان می دهد ذهن ما چگونه ماده را ایجاد می کند.

خانواده،جامعه،کشور،گونه ها و سیاره و بالاخره کیهان خواهید دید که خلقت چگونه در مقیاس آگاهی کیهانی به رقص درآمده است و ذهن فردی شما نیز در این رقص شرکت می کند.

کتاب اسب سیاه

۱۶۵,۳۳۰ تومان

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز – اگی اگاس ، با ترجمه پیام بهرام پور توسط انتشارات مون به چاپ رسیده است.هدف اصلی از نوشتن و انتشار این کتاب، کشف مسیرهای دیگری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی است که شاید در فرمول‌های معمول ما شناخته شده نباشند. در این نوع از موفقیت، شما منتظر نمی‌مانید تا به موفقیت برسید و سپس از آن لذت ببرید، بلکه برعکس، شما قادرید در هر لحظه از مسیر موفقیت، لذت و کامیابی زندگی را تجربه کنید.

برنده‌های غیرمنتظره، چگونه موفق می‌شوند؟ بسیاری از افراد در اینستاگرام، از طریق کتاب، فیلم‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و پلتفرم‌های دیگر، تلاش می‌کنند ما را به موفقیت برسانند. آن‌ها برای این کار، شیوه‌ها و فرمول‌های بسیاری خلق و ابداع کرده‌اند. خیلی از صحبت‌های آنان درست است. بااین‌حال، آیا کسانی هستند که به صورت‌های غیرمنتظره به موفقیت رسیده باشند؟

کتاب افسردگی نهفته

۱۷۱,۵۴۲ تومان

افسردگی نهفته دیدگاهی یگانه درباره‌ٔ یکی از علل شایع اما اغلب ناشناخته‌ٔ افسردگی است. افرادی که دچار این نوع افسردگی می‌شوند تقریباً همیشه خوب به نظر می‌رسند و به‌ندرت رنج درونی‌شان‌ را نشان می‌دهند؛ البته اگر اصلاً چیزی بروز دهند!

فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌ کردن آن متفاوت باشد.

کتاب انگیزه (تکنیک های موثر ایجاد انگیزه در دنیای امروز)

۱۵۱,۷۶۷ تومان

کتاب انگیزه كتابي است كه شما را به تفكر وا مي‌ دارد تا شروع به كار كنيد و زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد، با ابزارهايي كه در طي مسير مطالعه با آن ها آشنا خواهيد شد.

اثري كه به همگان نشان خواهد داد، اگر هر فرد بر سر پستي كه بايد باشد، آنگاه كارها بهتر، سريع تر و با انگيزه بيشتري پيش خواهد رفت. در واقع انگيزه چيزي نيست كه بتوان به ديگري هديه كرد بلكه بايد كاري كرد تا انگيزه دروني مردم نميرد. اگر هر كس متناسب با آنچه كه به لحاظ شخصيتي مناسب احوالات اوست بر سركار گمارده شود نيازي به انگيزه بيروني ندارد زيرا خود انگيزه اي والا در وجودش حس مي‌كند و آنگاه تنها وظيفه ما كمك به حفظ و افزايش همين انگيزه دروني است.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد،همراه با دفترچه یادداشت

۱۸۶,۲۱۹ تومان

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثری است از هنریت کلاوسر و ترجمه محمد گذرآبادی که توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.

نخستین گام برای دستیابی به اهداف و رویاها نوشتن است.

اگر در رسیدن به چیزی که در زندگی می خواهید جدی هستید، تصمیم قطعی بگیرید، به عنوان راهی برای ترغیب خود و ارزیابی میزان پیشرفتی که داشته اید، به طور منظم با افراد همفکر ملاقات کنید. وقتی مجبور باشید تا زمان ملاقات بعدی تکالیف خاصی را انجام دهید، انگیزه بیشتری برای تکمیل کار پیدا می کنید.

چنین گروهی، بهترین حالت، شما را به حد نهایی توان تان می رساند و حتی وقتی افق دید شما محدود می شود مقصد را به یادتان می آورد.