نمایش دادن همه 2 نتیجه

شادترین کودک محله

۲۸۳,۷۵۰ تومان

استفاده از روش‌های شرح داده شده در شادترین کودک محله را زمانی كه فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز كنید. استفاده از این روش‌ها، زمانی كه فرزندتان هنوز خیلی كوچك است، به شما كمك می‌كند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید. اما حتی اگر دیرتر شروع كردید، به شما قول می‌دهم، كه خواهید فهمید، رویكرد آمده در كتاب شادترین كودك محله هر روزه كمك و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد

۲۳۹,۴۸۱ تومان

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد برای والدینی نوشته شده است که می‌خواهند داد و فریاد را متوقف کرده و از نزاع شدید جلوگیری کنند. همچنین می‌خواهند ارتباطات خود را تقویت کرده و احترام متقابل را افزایش دهند.

وقتی فرزندانتان رفتاری می‌کنند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ دکتر مارکهام می‌گوید: بهترین کاری که والدین در وهله اول می‌توانند انجام دهند کنترل احساسات خود است.او به والدین یاد آوری میکند که ما بزرگتر از آن ها هستیم و بچه ها معمولا مثل بچه ها رفتار می کنند.

بر اساس آخرین تحقیقات در مورد رشد مغز و تجربی بالینی گسترده با والدین، روش دکتر لورا مارکهام بسیار ساده و موثر و پیام او این است:
تقویت ارتباط عاطفی با فرزندانتان در شما تغییر واقعی و پایدار ایجاد می کند. وقتی این ارتباط حیاتی را دارید، دیگر نیازی به تهدید، نق زدن، ادعا کردن، رشوه دادن یا حتی مجازات کردن ندارید.