نمایش 1–36 از 37 نتیجه

تله های تبلیغاتی چگونه در سه ثانیه متمایز شویم؟

۱۳۷,۲۱۴ تومان

کتاب تله های تبلیغاتی مجموعه‌ای از تجربیات ارزشمند برندن کین، مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های بزرگ دنیا است. او در این کتاب شگردهای منحصربه‌فرد خود و سایر غول‌های کسب‌ و‌ کار دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خود را در گردونه رقابت متمایز بسازید.برندن کین یک هکر رشد برای شرکت ها، مارک ها و افراد مشهور Fortune 500 است. او به برندها کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنند که با توجه و هزینه، محتوا، محصولات و خدمات مربوطه را پاداش دهند. در حال حاضر، او در مورد مشاغل سرگرمی در حال مشاوره Strike Social است.

حرفه ای شوید

۹۳,۹۵۱ تومان

اریک وور در کتاب حرفه ای شوید (7 گام برای حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای)مهارت هایی را به شما یاد می دهد که در آینده ای نزدیک به ثروتی بزرگ برسید.

او بیشتر از 25 سال است که رهبری حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را بر عهده دارد. او در این مدت 15 میلیارد دلار درآمد داشته و مجموعه‌ای با 500000 زیر شاخه در بیش از 60 کشور دنیا ساخته است. هم چنین او در مقام مشاور بازاریابی با درآمد سالانه‌ی هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم مشورت داده است.

رازهای قطعی کردن فروش حرفه ای بفروشید

۳۳۴,۰۵۱ تومان

فروش، نه تنها یک علم بلکه یک هنر است. فروشندگان موفق همیشه تلاش می‌کنند که به اسرار و نکات جدیدی در مورد فروش و متقاعد کردن مشتری پی ببرند. زیگ زیگلار در کتاب رازهای قطعی کردن فروش ، حاصل سال‌ها تجربه و دانش خود در حوزه فروش را با شما در میان می‌گذارد.این کتاب از آن دسته کتاب‌های مرجع و اصلی حوزه فروش است که خواندن آن را هرگز تمام نمی‌کنید و مادامی که در زمینه فروش فعالیت می‌کنید، باید آن را بخوانید و نکات و درس‌های آن را مرور کنید. هر چه تسلط شما بر نکات و درس‌های این کتاب بیشتر باشد، مطمئن باشید که احتمال موفقیت‌ تان در زمینه فروش هم بیشتر خواهد بود.

جالب است که رازهای فروش در تمام طول تاریخ ثابت بوده و تنها شیوه به کار بردن آن تغییر کرده است. در صورتی که این رازها را بدانید و به بهترین شکل آن‌ها را اجرا کنید، مطمئن باشید که به یک فروشنده موفق تبدیل خواهید شد.

 

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

۰ تومان

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای یک راهنمای آموزشی درباره ی چگونگی موفق شدن در تجارت NM (بازداری چند سطحی یا چند لایه ای) است. ایده ها و شگردهای مربوط به مجموعه سازی که در این کتاب آمده است، ساده و در عین حال بسیار مؤثر و نتیجه بخش اند. این کتاب، چه برای مبتدیان در کار NM و چه برای کارکشتگان این تجارت، راهنمای خوبی است. کتاب، تکنیک های نتورک مارکتینگ سیستم و استراتژیهای ساده موردنیاز مبتدیان برای کسب موفقیت در 90 روز نخست کارشان در NM را در اختیار آنها قرار می دهد. ۹۰ روز اول در کار NM از اهمیتی حیاتی برخوردار است. اگر بتوانید در 90 روز نخست کارتان موفقیت هایی حاصل کنید، به احتمال فراوان برای مدتی مدید نتورک مارکتر باقی خواهید ماند.

روانشناسی فروش

۱۴۲,۰۰۰ تومان

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش می‌کوشد مهم‌ترین درس‌هایی که در زمینه فروش می‌داند را به مخاطب خود یاد بدهد و مخاطب را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل کند. همین تلاش‌های برایان تریسی باعث شده است که اساتید فروش، این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌ها بدانند و از آن به عنوان یک کتاب مرجع یاد کنند.

کسانی که می‌خواهند در زمینه فروش رشد و پیشرفت کنند و فروش خود را خیلی سریع و آسان افزایش دهند، باید نگاهی عمیق و اساسی به این کتاب و تمرین‌های عملی آن داشته باشند.

فوق ستاره فروش شوید

۶۳,۰۶۳ تومان

کتاب فوق ستاره فروش شوید، شامل 21 روش عالی برای فروش بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تر در بازار هاى رقابتى، اثر برایان تریسی، از آنِ فروشندگان بلند پروازى است که مى‌ خواهند فروش و درآمدشان را به سرعت افزایش دهند. این کتاب براى کسانى نوشته شده که در جمع 10 درصد بالاى فروش در حیطه فعالیت خود هستند و یا مى‌خواهند در این ردیف قرار بگیرند. فروشندگان بیشتر از دو چیز انگیزه مى‌ گیرند: پول و موقعیت شغلى. فروشندگان خواهان درآمد بیشتر هستند. آنها موفقیت خود را با درآمدى که در مقایسه با دیگران به دست مى‌ آورند اندازه مى‌ گیرند. از این‌ها که بگذریم، مى‌ خواهند شناخته شوند، مى‌ خواهند از تلاش‌هایشان قدرشناسى شود و بر موفقیت‌هایشان ارج بگذارند. کتاب فوق ستاره شوید به فروشندگان جهش‌ هاى کوانتومى را در هر دو زمینه آموزش مى‌ دهد.

کار عمیق

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته) می‌گوید که تمرکز در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است.
در اقتصاد فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.صرف نظر از اینکه برنامه نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی را که می توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

کتاب از عرش به فرش

۸۴,۸۲۳ تومان

کتاب از عرش به فرش بیانگر پنج مرحله سقوط شرکت‌های قدرتمند است که با آگاهی از آن می‌توان مانع شکست و سقوط کسب و کارهای نوپا و یا حتی مشهور و قدیمی شد.

کالینز در این کتاب، ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌ و‌ کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

سپس کالینز، راه‌ حلی را پیشنهاد می‌کند. او می‌گوید که رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند.نتیجه‌ پروژه‌ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.

 

 

کتاب استراتژی بازاریابی صادرات

۲۲۷,۶۰۱ تومان

کتاب استراتژی بازاریابی صادرات برای هر فردی در کسب‌ و کارهای کوچک یا متوسط تألیف شده است. همچنین بخش‌های بازاریابی بین‌المللی شرکت‌های بزرگ نیز می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های استراتژیک این اثر به سطوح بالاتری از موفقیت در صادرات دست پیدا کنند.

صادرات به معنای ارتباط با بازارهای فرامرزی و تقاضای این بازارها برای کالاهای داخلی است. در بازار جهانی، صادرات نقشی مهم در رشد و سودآوری شرکت‌ها ایفا می‌کند. امروزه، برای شرکت‌های چند ملیتی بزرگ، دیگر صادرات مزیت محسوب نمی‌شود. علت این امر کاهش موانع موجود برای تجارت، پیشرفت ارتباطات از راه دور، حمل‌ونقل، فناوری‌های پردازش داده و افزایش مسافرت‌های جهانی است. در واقع، در دهه‌های اخیر، شمار زیادی از شرکت‌های متوسط به صادر کنندگانی فعال و پویا در بازار جهانی تبدیل شده‌اند. همچنین صادرات به یکی از ابتکارات راهبردی مهم در رشد بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط تبدیل شده است. بدون موفقیت در صادرات، بسیاری از کارخانه‌ها نمی‌توانند در بازار داخلی اشباع‌ شده به حیات خود ادامه دهند.

کتاب انگشتان ثروت ساز(برنامه ای عالی برای افزایش درآمد)

۱۷۹,۴۸۷ تومان

کتاب انگشتان ثروت ساز با بیان رابطه پول با ذهن و بدن و ارائه ی روش ضربه زنی ای اف تی به همراه تمرینات مربوطه به ما کمک می کند تا موانعی که بر سر استقلال مالی و موفقیت وجود دارد بر داریم و سریع تر به وضعیت مالی ای که در انتظار آن هستیم دست پیدا کنیم.

وقتی روش ضربه درمانی “ای اف تی” را کشف کردم همه چیز برایم تغییر کرد. در ان لحظه کم کم متوجه شدم که همیشه فکر می کردم علتی بیرونی عامل بی پولی من است اما بعد فهمیدم برداشت ها، تصمیم ها و باورهای محدود کننده، علت بی پولی بودند.

این آگاهی اولین گام شگفت انگیز به سمت تغییر است، اما سوالی باقی می ماند: چگونه تغییر کنم؟ می دانم الگوهای بد، نظام های باوری و محدودیت هایی که تجربه کرده بودم، علل اصلی هستند، اما چه باید می کردم؟

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته ی تینا سیلیگ و ترجمه ی محمدرضا آل یاسین است که توسط انتشارات هامون به چاپ رسیده است.

بسیاری از افکار و آرمان هایی که در این کتاب می خوانید به طور دقیق با مطالبی که در مراکز رسمی آموزشی تدریس می شود در تضاد و تقابل است. زیرا اصولی که در مدارس و دانشگاهها به آنها اشاره می شود با اصولی که خارج از فضای آموزشی با آنها سر و کار داریم تفاوت چشمگیری دارد. این دو گانگی عامل و مسبب همان تنش هایی است که افراد پس از فارغ التحصیلی و پیوستن به بازار کار با آن مواجه می شوند… مطالعه ی این کتاب مجالی است شگفت تا گرایشهایی را که نسبت به زندگی دارید دقیق تر بنگرید و از شر بسیاری از الگوهای معیوب گذشته که در ژرفای وجودتان ریشه دوانده رها شوید.

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

۱۲۴,۷۴۰ تومان

در کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد با جنبه‌ی متفاوتی از برنامه‌ی‌ بازاریابی رو به رو می‌شوید. از اصطلاحات بازاریابی گرفته تا جزئیات برنامه‌ ریزی‌ های بازاریابی، پیام‌های تبلیغاتی و ارتباطات برخط (آنلاین)، همه و همه را در این کتاب مشاهده خواهید كرد.

اگر کسب ­و کاری برای اداره، فرآیندهایی برای تصمیم‌گیری، مشتریانی برای ارائه خدمات و زمانی برای اتمام کار خود پیش رو دارید، اگر قالب کسب­ وکار خود را به دست آورده‌اید، تازه با مشکلات مالی و زمانی مواجه خواهید شد و نیاز به توصیه‌های سریع و راه‌ حل‌ های عملی دارید که بتوانید فوراً آنها را به کار بندید.

این کتاب مخصوصاً برای کسب‌ و کارهایی مانند شما طراحی شده است، که بدون بهره‌مندی از حضور مدیر قدرتمند بازاریابی، بدون کمک کانون‌های تبلیغاتی معروف، یا حتی حضور کارمندی که تمام‌ وقت به برنامه‌ی بازاریابی‌تان رسیدگی کند، اداره می‌شود.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول

۱۳۵,۱۴۵ تومان

نویسنده ی کتاب پدر پولدار پدر بی پول معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند، اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. وی می گوید: که مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند، اما هرگز یاد نمی‌گیرند، کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

اگر شمایی که کتاب پدر پولدار پدر بی پول را می‌خوانید باغبان یا سرایدار هستید یا حتی بیکارید باز هم می‌توانید به خودتان آموزش بدهید و به آن‌هایی که دوستشان دارد یاد بدهید تا از لحاظ مالی بتوانند از خودشان محافظت کنند. یادتان باشد که هوش مالی یک روند ذهنی است که طی آن ما می‌توانیم مشکلات مالی مان را حل کنیم.

کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده

۹۸,۹۰۱ تومان

کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده درباره سابقه این فناوری جذاب یعنی همان بیت کوین با شما سخن می گوید و پول الکترونیکی را به عنوان یک مفهوم و کالا شناسایی می کند. این اثر با صبر و حوصله به شما توضیح می دهد که پول الکترونیکی (Bitcoin for dummies) چیست و درباره بعضی احتمالات این فناوری بسیار مخرب به بحث و گفت وگو می پردازد. فناوری ای که قطعا الهام بخش نیز می تواند باشد. پول الکترونیکی می تواند مانند اینترنت در چند دهه گذشته عمل کند و زندگی افراد را تغییر دهد.

بشر امروز برای رفاه و سعادتمندی نمی تواند در جهت توسعه و پیشرفت از دانش روز و اتفاقات پیرامون خویش بی اطلاع باشد و خواسته یا ناخواسته باید از فناوری های نوین استفاده کند. یکی از این فناوری ها در حوزه مالی و ارز، پول مجازی است و معروف ترین آن ها بیت کوین است.

به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک سایر کشورها رویکرد فعلی خود را در مورد ارزهای دیجیتالی تغییر دهند و انتظار می رود تا به زودی شاهد گستردگی هر چه بیشتر این نوع ارزها باشیم. پول الکترونیکی از زمان پیدایش خود پیشرفت و توسعه ای مداوم را نشان داده و هم اکنون ارزش این ارز دیجیتالی به بالاترین مقدار خود در چند سال اخیر رسیده است؛ البته پول الکترونیکی تنها ارز دیجیتالی موجود در جهان نیست.

کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی

۵۹,۴۰۰ تومان

کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی تالیف تام شرایتر

در بازاريابي گاهي مشتريان با گفتن جملاتي محترمانه مانند «بايد در اين‌ باره فکر کنم» يا «الآن وقت خوبي براي شروع اين کار نيست» قصد دارند به ما بفهمانند که به کار علاقه‌مند نيستند. اما مسئله مهم اين است که آن‌ها در هرحال مشتري‌ هاي احتمالي ما هستند بنابراين بي‌ ترديد تا حدي به اين فرصت کاری علاقه‌مندند، اما دليلي وجود دارد که آن‌ها را از پيوستن به اين کار باز مي‌ دارد. در اين هنگام، پيگيري، نقش مهمي در جذب اين‌ گونه مشتريان دارد. کتاب حاضر شامل تکنيک‌ هايی در جهت پيگيری برای جذب مشتريان است.

کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه ای

۶۵,۳۴۰ تومان

کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه ای تکنیک‌های کاربردی را ارائه می‌دهد که می‌توانید برای ترغیب مشتری احتمالی و تبدیل «الان نه» به «همین الان» استفاده کنید و بی‌ میلی مشتری احتمالی به محصول را به شوق خرید تبدیل کنید.

معمولاً مشتری احتمالی می‌گوید: باید فکر کنم، الان وقت مناسبی نیست، واقعاً سرم شلوغه، الان نه شاید بعداً. مسلماً مشتری احتمالی ما می‌تواند خیلی مؤدبانه بگوید که علاقه‌ای به این کار ندارد، اما او یک مشتری احتمالی است.دلیلش هر چه باشد، ما باید مشتری احتمالی را پیگیری کنیم. نباید از پیگیری بترسیم. نباید احساس گناه کنیم یا عصبی شویم. لازم نیست کاری کنیم که مشتری احتمالی از ما فراری شود و به تلفن ما جواب ندهد. پیگیری درست یعنی اینکه گفتگوی سازنده‌ا‌ی با مشتریان احتمالی داشته باشیم؛ یعنی اینکه مشتری مشتاقانه منتظر تلفن ماست؛ و هر وقت مشتری بخواهد وارد شود، ما در خدمتش هستیم.

کتاب تو ثروتمند زاده شده ای

۱۹۲,۹۷۶ تومان

کتاب تو ثروتمند زاده شده ای قدم به قدم و فصل به فصل به شما کمک می‌کند تا تکه‌های پازل زندگی خود را کنار هم بچینید و تصاویر ذهنی خود را در زندگی شکوفا سازید.

همه ما ثروتمند متولد شده ایم اما متاسفانه از طریق والدین ،جامعه و اطرافیان از همان دوران کودکی ذهنیت کمبود برای ما ایجاد شده است این کتاب همانند پلی است که شما را از جایگاه فعلی تان به جایگاه دلخواهتان خواهد رساند.

روزانه میلیون ها نفر بلیت بخت آزمایی خریداری می کنند و در رویای این به سر می برند که روزی نام آن ها به عنوان فرد برنده اعلام شود و آنها یک شبه به ثروت و خوشبختی دست یابند این افراد غافل هستند که ثروتی باد آورده به هیچ وجه برای آن ها خوشبختی و سعادت به ارمغان نمی آورد.

هنگامی ثروت برای شما شادی و لذت به ارمغان می آورد که خودتان آن را به دست آورده باشید و برای دستیابی به این نوع ثروت باید ابتدا ذهنیتی ثروتمند در خود ایجاد کنید.

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

۱۱۰,۴۸۴ تومان

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد ( راهنمایی عملی برای در دست گرفتن کنترل پول‌ تان و دستیابی به ثروتی عظیم )

می‌خواهید یک میلیونر باشید؟ قطع به یقین شما نیز می‌توانید! این راهنمای علمی به شما نشان می‌دهد که چطور با به‌ کارگیری شیوه‌ای تأیید‌ شده برای پس‌انداز کردن، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و فرصت‌های پول‌ساز معتبر به رؤیاهای مالی‌تان جامه‌ی عمل بپوشانید. در این کتاب، می‌بینید که چطور می‌توانید تصمیمات مالی عاقلانه اتخاذ کنید، مالیات‌ ها را به حداقل برسانید، از اشتباهات پرهزینه دوری جویید و برای رسیدن به اهداف‌ تان، چطور از بی‌ ثباتی‌ های اقتصادی جان سالم به در ببرید.
امور مالی‌تان را به نظم درآورید؛ رابطه‌تان با پول را به‌ خوبی درک کنید و مقدماتی برای تنظیم و برآوردن اهداف مالی‌تان مهیا کنید.

همین امروز شروع به ساخت ثروت کنید؛ از شرّ بدهی بد خلاص شوید و شروع به اجرای یک نقشه‌ی پس‌انداز کنید و به آن بچسبید و حقوق‌تان را حداکثر کنید.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۲۷۴,۶۵۱ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می‌یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید.

مراحل ساده‌ای که در این‌جا تذکر داده‌ایم، نظریه‌های آزمایش‌ نشده نیستند. این‌ها عقاید و حدسیات یک فرد نیستند. رویکردهای اثبات‌ شده در موقعیت‌های زندگی هستند، و مراحلی‌ اند که به‌ طور عموم کاربرد پذیر و مثمر ثمرند و مثل جادو عمل می‌کنند.

همین که شما این مطلب را می‌خوانید ثابت می‌کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه‌مندید. شما دوست دارید خواسته‌های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می‌خواهید این زندگی همه‌ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد.

 

کتاب جادوی کار پاره وقت

۷۸,۵۸۶ تومان

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در  کتاب جادوی کار پاره وقت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابی شبکه‌ای خواهد بود.در طی سال‌های اخیر این صنعت در کشور ما نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

کتاب حاضر حاوی دوازده گفتار از زبان جیم ران است. او با بیانی بسیار ساده کلیه چیزهایی که در طول زندگی‌اش در رابطه با بازاریابی شبکه‌ای یاد گرفته است را به شما آموزش می‌دهد. در آخر کتاب جادوی کار پاره وقت مصاحبه‌ای بسیار کاربردی با جیم ران قرار داده شده است که بخش زیادی از محتوای این کتاب را شامل می‌شود و نکات جذاب و جالب فراوانی دارد.

کتاب جنگ بازاریابی

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب جنگ بازاریابی  یکی از پرفروش ترین کتابهای تجارت جهانی است. کتاب قبلا با عنوان تجارت جنگ است نیز منتشر شده است. حقیقت بازار تجاری امروز، خدمت‌ رسانی به مشتریان نیست، بلکه جنگیدن با رقباست.
جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری سرزمینی است که باید فتح شود. همه کس در همه جا وضعیت تجاری رقیب را دنبال می کند. این بدین معنی است که به کارگیری اصول جنگ بازار از همیشه مهم‌تر شده و از این رو، طراحی استراتژیک روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

این کتاب از جنگ نمي گويد، بلكه دنياي تجارت را از ديدگاهي استراتژيك كه پايه ي رقابت در دنياي امروز است، تعريف و تجزيه و تحليل مي كند. امروزه هيچ چيز، مهم تر از استراتژي نيست.

کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

۶۰,۰۰۰ تومان

13 راه برای رسیدن به ذهن باز در کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم اثر تام شرایتر و ترجمه ی نیما عربشاهی

چند سالی است که از قانونی شدن بازاریابی شبکه ای در ایران می گذرد و ما هنوز در ابتدای راهیم. عده ای – که کم هم نیستند – معتقدند (یا شاید به آنها این گونه القاء شده است) که چیزی در نتورک نمانده که بلد نباشند. یا اصلا نتورک چیز خاصی ندارد که به آنها یاد بدهد! اینها همیشه مدعی اند که «خودمان بلدیم، حتی بهتر از بزرگان این صنعت!» و «ما دنیا را می گیریم!»
ولی صنعت بازاریابی شبکه ای با گذشت سالها ثابت کرده است، رشد دراز مدت و موفقیت های بزرگ را به افرادی می دهد که بخواهند سالم، اخلاقی و انسانی کار کنند.

کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلز

۱۲۸,۶۰۱ تومان

کتاب دانش ثروتمند شدن برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق درباره‌ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه‌ این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده‌ است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه‌ی هیجان‌انگیز یک واقعیت را دارید و می‌خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان‌طورکه والاس می‌گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می‌خواهید، در این‌جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن.

میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است.

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

۹۳,۱۰۹ تومان

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام با موضوع بازاریابی اینترنتی به مخاطبان راه‌های پول‌سازی از فضای مجازی به ویژه اینستاگرام را آموزش می‌دهد و آنچه در نهایت از این کتاب می‌توان یاد گرفت افزایش فالوئر و بازدید هدفمند از صفحه مجازی است تا فروش از طریق این رسانه به حد بالای خود برسد.

راهکارهای ارائه شده در این کتاب برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام توسط نویسنده و گروه همکار او آزمایش شده است به همین دلیل استفاده از مطالب آن نه تنها قابل اعتماد بلکه قابل استناد نیز است. این کتاب برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان به سود قابل توجهی در کسب و کار خود برسند مناسب است. همچنین یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب زبان ساده و روان آن است تا همه کارآفرینان در حوزه‌های کوچک و بزرگ بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. این کتاب 22 بخش دارد که در هر بخش راه‌هایی که تا امروز جواب‌گو نبودند و راهکارهایی جایگزین و قابل استفاده برای جذب مشتری ارائه می‌شود.

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

۱۲۲,۷۶۰ تومان

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد راهنمایی است برای افزایش تقاضا نسبت به عرضه و دلایل به وجود آمدن این پدیده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این کتاب فقط اصول بازاریابی و روش‌‌ های داد و ستد بیان نمی‌شود. بلکه بعضی مشکلات بررسی می‌‌ شود که بیشتر کسب‌ و کارها از آن رنج می‌‌ برند و اصول و روایت‌‌ هایی را که فلسفه‌ بنیادین این کتاب هستند، مطرح می‌‌ شود. بنابراین مطالعه این کتاب به شدت به صاحبان کسب و کار توصیه می‌شود.

در واقع می‌توان گفت این کتاب مناسب کسانی نیست که قصد فریبکاری دارند و می‌‌ خواهند با گول زدن خریدارانشان به یک فروش سریع یا یک پیروزی ناگهانی برسند. هدف این است که شما این مفاهیم را به صورت عمیق درک کنید و تصمیمات بهتری بگیرید و با دورنمای بهتری به کسب‌ و کارتان مشغول شوید.

کتاب روباه تر از روباه

۱۱۲,۲۵۰ تومان

کتاب روباه تر از روباه (فراگیری رازهای پنهان قدرت و تاثیرگذاری)

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا به نظر می آید بعضی ها چنان بر دیگران تسلط دارند که می توانند کاری کنند تا خواسته های شان را انجام دهند؟ به این کار فریبکاری می گویند. ما موجوداتی اجتماعی هستیم و زندگی مان بر اساس ایجاد ارتباط با دیگران شکل می گیرد. به علاوه، هر یک از ما به نوعی یک فریبکار هستیم و چنین حالتی طبیعی است اما در این کتاب شما با فریبکاران سمی آشنا می شوید. کسانی که از ماهیت انسانی سوء استفاده می کنند و قادرند عملکرد فریبکارانه شان را پنهان سازند. این افراد می کوشند تا با تحت تأثیر قرار دادن احساسات و عواطف دیگران، آنها را وادار کنند در جهت منافع شان پیش بروند. آنها درست همانند روباهی مکار، در خفا پیش می روند تا خواسته های شان را دنبال کنند. ما با درک و شناخت این افراد قادریم بهتر گام برداریم و قادریم خودمان را از تسلط چنین افرادی حفظ کنیم. راهکارها و مثال های این کتاب به شما کمک می کنند به موقعیت خود پی ببرید تا با آگاهی کسب شده، از چنین افرادی دوری کنید یا دست کم فریب مکرشان را نخورید چرا که ممکن است بسیاری از این افراد جزو خانواده، دوستان یا نزدیکانتان باشند. حتی ممکن است این افراد خودشان هم ندانند که فریبکار هستند! پس روباه تر از روباه را بشناسید و با آگاهی و شناخت بیشتر، ماهیت زندگی تان را تحت اختیار خود درآورید.

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

۱۱۴,۰۰۰ تومان

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها ،براساس همان قانون ابتدایی ثروت عمل می‌کنند، از هرچیزی اولین و بهترین را برای خود بردار! در هر روز اولین و بهترین ساعت را برای خود بردارید تا آن را برای خردمندی، نظم و بهره‌وری در زندگی خود اختصاص دهید. این کار درست مانند آن است که خامۀ شیر را برای خود برداری و از باقی آن برای کارهای دیگر استفاده کنی. با خامه می‌توان بهترین و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را تهیه کرد، چیزهایی که با شیر نمی‌توان به آن دست یافت و اگر برای کارهای عادی از خامه استفاده کنید، هرگز شیرینی‌های خوشمزه را به دست نخواهید آورد. در هر کار، هر نوع سرمایه‌گذاری، از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین و از ساخت‌وساز املاک تا کسب‌ و کارهای کوچک، بزرگ‌ترین و بهترین سرمایه‌تان، خودتان هستید و برای اینکه بتوانید از این اندوخته به‌ خوبی استفاده کنید لازم است هر روز صبح بدون استثنا، این اندوخته را پرتر کنید.

کتاب عادت های اتمی

۱۴۷,۵۱۰ تومان

کتاب عادت های اتمی با حکایتی از دوران نوجوانی خود نویسنده آغاز می‌شود.هر فصل این کتاب ابتدا با شرح یک داستان یا خاطره جالب شروع می‌شود و پس از آن به سراغ استخراج یک قانون از آن خاطره می‌رویم و آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کتاب فوق می‌تواند به خوبی ذهن ما را به خود درگیر کند و سوال‌هایی اساسی برای ما ایجاد نماید.

نویسنده این کتاب باور دارد که ما برای دستیابی و موفقیت لازم نیست دست به کارهای بسیار سخت و طاقت‌فرسا بزنیم و خودمان را تحت فشار و استرس قرار دهیم. بلکه لازم است در انجام کارهای خود استمرار و پایداری ویژه‌ای داشته باشیم. تغییرات و تحولات عظیم در زندگی نه به خاطر انگیزه و تحمل فشار زیاد بلکه به واسطه استمرار در انجام برخی از کارها حاصل می‌شود. این کتاب به دنبال یافتن راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌ های خوب و ترک عادات بد است.

عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییر کتابی بسیار مهم و پرطرفدار است که به زبان‌های مختلفی در سراسر جهان ترجمه‌اش کرده‌ اند و در حال حاضر میلیون‌ها نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

 

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر

۱۸۵,۵۵۱ تومان

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌کند که فروشندگان در عصر پرسرعت و پرنیاز امروز به آن محتاجند: راهبردهای مطالعه و آزموده‌ شده‌ای در این کتاب برای مدیریت زمان جهت کار فروشندگی طراحی و ارائه شده است.

نویسنده در این کتاب راهنمایی‌ هایی کاربردی برای فروشندگان ارائه کرده است تا بتوانند داد و ستدها را بهتر ارزیابی نموده و انتخاب‌های لازم برای تمرکز بر مهم‌ترین مسائل را بیابند.

همیشه تیم فروشمان را با انواع تکنولوژی بمباران می‌کنیم به این امید که حداقل یکی از این تکنولوژی‌ها باعث رسیدن فروشندگان مان به هدف فروششان شود. تصور کنید چه خواهد شد اگر به افراد کلید طلایی را بدهیم. این دقیقاً همان چیزی است که جیل کنرات در کتاب جدیدش، فروش بیشتر در زمان کمتر ارائه می‌کند. او ابزار و تاکتیک‌هایی طراحی کرده که فروشندگان می‌توانند در طی روز به ‌کار ببرند تا به اهدافشان برسند.

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

۲۳۸,۹۰۵ تومان

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت درباره‌ یادگیری استفاده‌ موفقیت‌آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر کارم را درست انجام داده باشم تا پایان این کتاب سه اتفاق رخ می‌دهد:
شما بسیار سرسخت‌تر می‌شوید: به این حرف ایمان دارم. ابتدا باید به‌عنوان کارآفرین بدانید از مسیر پیش روی خودتان چه انتظاری دارید. تعارف نداریم. می‌خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی‌بافی و تردید ایمن شوید. در طول راه وقتی با این موارد روبه‌رو می‌شوید، می‌خواهم به شما اطمینان بدهیم که بدون شک آن‌ها را مغلوب خواهید کرد.
مجهزتر به این سفر می روید: شاید کارآفرینی سفری هیجان‌انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می‌دهد. بنابراین به مهارت‌های واقعی نیاز دارید. باید دوره‌های فروش، رهبری و بهره‌وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کنید.
بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به‌نفس خواهید داشت: همه با ترس آغاز می‌کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می‌شویم؛ اما همه کمک دریافت نمی‌کنیم. شما دریافت می‌کنید. شما فراتر از حد تصور خود قابلیت دارید و بعدها همانند من به این باور می‌رسید.

کتاب کیمیاگری در فروش

۸۶,۷۲۴ تومان

نویسنده در کتاب کیمیاگری در فروش راهکارهایی برای جلب توجه مشتری و برانگیختن او در راستای خرید کالای مورد نظر شما ارائه کرده است. او تاکید کرده است که با استفاده از مهارت‌های قابل کسب آموزش داده شده در کتاب کیمیاگری در فروش، شما به فروشنده‌ای تمام عیار و حرفه‌ای تبدیل خواهید شد که مدام به درآمد و سود حاصل از فروشش افزوده می‌شود.

فروشندگی حرفه‌ای یکی از موضوعات مهم در حوزه کسب و کار و موفقیت است. فرقی ندارد نماینده فروش کدام شرکت هستید یا دقیقا کجا به‌ عنوان فروشنده استخدام شده‌اید؛ مهم این است که با کسب مهارت فروشندگی حرفه‌ای، موفقیت خودتان و جایی را که در آن مشغول به‌کار هستید، تضمین کنید.

کتاب گستره : عمق یا وسعت؟

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب گستره یکی از آثار خوب دیوید اپستین است که در آن روی مسئله تخصص بحث می‌شود و مزایا و معایب آن مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. خرد عامه بشر در هنگام انتخاب عمق یا وسعت یک‌سویه عمل می‌کند. برخی دوست دارند در یک حوزه به تخصص برسند و بهترین عملکرد ممکن را از خودشان به نمایش بگذارند و برخی دیگر هم به وسعت اهمیت می‌دهند و چیزها و کارهای مختلفی را در زندگی خودشان تجربه می‌کنند ولی در نهایت همه کاره و هیچ کاره می‌شوند.

حال در این میان وظیفه ما چیست؟ بهتر است عمق را بچسبیم یا سراغ وسعت برویم؟اگر بتوانیم پاسخ این پرسش را در زندگی و کسب و کار خودمان بیابیم مطمئناً می‌توانیم تکلیف خودمان را روشن کنیم و با یک برنامه‌ریزی دقیق و واضح در عرصه زندگی و بیزنس ظاهر شویم.

ایده اصلی کتاب گستره این است که افرادی که در یک مجموعه از مسائل توانایی، دانش و مهارت دارند مزایایی نسبت به متخصصان دارند که در این کتاب به این مزایا پرداخته می‌شود.

کتاب مادمازل شنل

۱۸۵,۶۲۵ تومان

کتاب مادمازل شنل رمانی جذاب درباره زندگی کوکو شنل و لحظات دشوار چالش‌برانگیز زندگی او است. زنی که شهرت و ثروت در تمام عمرش نتوانست اندوه بشریت را از دلش بزداید.

گابریل شنل در فقر و در یک منطقه روستایی متولد شد. بعد از مرگ مادرش همراه خواهرانش به یتیم‌خانه فرستاده شد و آنجا راهبه‌ها استعداد بی‌ نظیرش در خیاطی را پرورش دادند. استعدادی که بعدها زندگی‌اش را متحول کرد و او را به سمتی سوق داد که با دوران مشقت‌بار کودکی‌اش به کلی متفاوت بود. او در جوانی توجه و محبت یک جوان ثروتمند را به دست آورد و زمانی که همراه معشوقش به پاریس رفت توانست طرح‌های زیبای مینی‌ مالیستی خود را از لباس‌هایش که نشانه شادابی و جسارت یک زن مدرن بود، وارد طبقه مرفه جامعه و محافل هنری کند.

کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید

۱۰۸,۴۰۵ تومان

هدف کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید برای شما، این است که قوانین جدید پول را بشناسید به طوری که وقتی فرصتی برای خلق پول به دنبالتان می آید، به اندازه کافی باهوش باشید تا آن را تشخیص دهید. هدف کتاب افزایش هوش مالی شماست. شما را تشویق می کند تا عادت آموزش دیدن را تا ابد در خود شکل دهید. یک شخص باهوش از نظر مالی همواره چیزی برای یادگرفتن خواهد داشت زیرا همواره مشکل جدیدی برای حل شدن وجود دارد و همان طور که حالا می دانید، هر مشکل جدیدی که حل شده باشد در حکم یک سپرده در ستون دارایی شما است. زیرا شما در حال افزایش منبع حقیقی ثروت خود، یعنی هوش مالی خود هستید.

هوش مالی از نظر کیوساکی از پنج جز تشکیل شده است: ۱-افزایش درآمد ۲- حفظ پول ۳- برنامه ریزی برای پول ۴- اهرم کردن سرمایه پول، ۵- افزایش اطلاعات و دانش مالی

کیوساکی هر یک از این اجزا را در یک فصل مجزا و یه تفضیل، همراه با مثالهای فراوان و به صورت ساده و هم فهم توضیح می‌دهد.

گاو بنفش

۸۱,۶۷۵ تومان

نظریه ی گاو بنفش می‌ گوید باید متفاوت باشید. تفاوتی که باعث شود شما در ذهن مشتری ماندگار شوید و او را ترغیب کند میان انتخاب‌های بی‌شمار بازار دست روی خدمت یا کالای شما بگذارد. شما باید چیزی به مخاطبتان بدهید که بقیه نداده‌اند، وگرنه مسئله خیلی ساده می‌شود. اگر تمام محصولات و خدمات بازار مشابه باشند مشتری به سراغ پرسابقه‌ترین و معروف‌ترین ارائه‌ کننده‌ی خدمت خواهد رفت و به خودش زحمت بررسی خدمت یا تولید شما را نخواهد داد.این تئوری در کسب‌ و‌کارهای  اینترنتی هم بسیار اهمیت دارد. کسب‌ و‌کار  اینترنتی شما باید فرقی با بقیه داشته باشد. این تفاوت می‌تواند در نحوه‌ی ارتباط شما با مشتری، طراحی منحصر‌ به‌ فرد سایت‌ تان، نوع بسته‌بندی کالا، نوع محصولی که ارائه می‌کنید یا نام دامنه‌تان باشد. مثلا وجه تمایز دیجی‌ کالا، بزرگترین کسب‌ و‌کار  اینترنتی ایران، با بقیه‌ی کسب‌ و‌کار‌ها در درجه‌‌ی اول تولید محتوای بسیار قوی برای معرفی محصولات ارائه شده بود.

هنر فروش کردن

۹۶,۵۲۵ تومان

کتاب هنر فروش کردن دربردارنده اطلاعاتی برخاسته از تجربیات، مطالعات و بررسی های برایان پیرامون قطعی کردن فروش است که افراد را آموزش می دهد تا به فروشندگانی بزرگ مبدل شوند. در حقیقت آن چه در اثر حاضر ارائه شده موانع فروش را از میان برمی دارد و چگونگی جستجوی مشتری، بررسی نیازهای او، خلق احساس اعتماد و اطمینان، پاسخگویی به سوالات و در نهایت مصمم کردن مشتری برای خرید را روشن می سازد.می‌توان گفت کتاب هنر فروش کردن برای افرادی است که قصد دارند محصولی را در اولین دیدار مشتری به او بفروشند و نیاز به مهارتی دارند که بتوانند مشتری را وادار به تصمیم‌گیری و خرید کنند.