نمایش 1–24 از 61 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۵,۷۲۶ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۱۹,۲۴۵ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

۳۳,۴۱۲ تومان

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ ماجرای دو موش به نام‌های اسنیف و اسکِری و دو آدم کوچولو به نام‌های هِم و ها است که همگی در دالانی پر پیچ و خم زندگی می‌کنند و به دنبال پنیر برای پر کردن شکم خود و رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند. در این داستان پنیر استعاره‌ای است از آنچه انسان می‌خواهد و آرزویش را دارد. مثل آرزوی شاگرد اول شدن یا نمرات خوب گرفتن، عضو تیمی شدن، به دست آوردن شغلی خوب و مناسب، داشتن رابطه‌ای خوب و دوستانه و در نهایت داشتن احساسی خوب از خود.

شخصیت‌های خیالی کتاب موش‌ها و آدم کوچولوها بدون در نظر گرفتن جنس، سن و ملیت نماینده بخش‌های ساده و پیچیده‌ی شخصیت ما هستند و هرکدام از ما در بخش‌هایی از زندگی احتمالا شبیه به یکی از شخصیت‌های داستان عمل کرده‌ایم.

خودت را به فنا نده

۸۲,۰۱۲ تومان

کتاب خودت را به فنا نده یک راهنماست، راهنمایی که می‌تواند چشم شما را به حقیقت باز کند. بیشاپ در این کتاب بی‌پرده حرف می‌زند. او معتقد است بیشتر مردم قدم اول را هرگز برنمی‌دارند چون سخت است، چون فکر می‌کنند ابتدا باید مهارت کاملی داشته باشند و البته از حرف دیگران می‌ترسند، پیشاپ می‌گوید اهمیت تلاش بیشتر از مهارت‌های اولیه است. از طرف دیگر او می‌گوید اگر نمی‌خواهید شروع کنید پس دست از سرزنش کردن خودتان هم بردارید.

راز

۹۰,۰۹۰ تومان

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌ کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌ اند و امواجى تولید مى‌ک نند. وقتى فکر مى‌ کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌ کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌ کنند. هر آنچه ارسال مى‌ شود، به مرکز باز مى‌ گردد به تو.

تو یک برج مخابراتى انسانى هستى و با فکرهاى خود سیگنال‌ هایى به عالم مى‌ فرستى. اگر مى‌ خواهى در زندگى خود چیزى را دگرگون کنى، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌ هاى ارسالى زندگیت را دگرگون کن.

راز شکرگزاری

۸۶,۷۲۴ تومان

راندا برن در کتاب راز شکرگزاری به ابعاد مثبت شکرگزاری اشاره می‌کند و تاثیر آن در سعادت زندگی را برای مخاطب بیان می‌کند. برن در این خصوص معتقد است شکرگزاری یکی از قوی ترین فرکانس‌های مثبت است که فکر کردن به آن موجب جذب همان انرژی خواهد شد. بنابراین به مخاطب متذکر می شود که هنگامی که فرد در آستانه ناشکری قرار می گیرد، درگیر احساساتی خواهد شد که بابت آن ها ناسپاس است. در این صورت حجم بیشتری از این احساساتِ منفی را به خود جذب می‌کند که مانع ورود خیر و برکت به زندگی می‌شوند.

وی بر این باور است کمبودها و محدودیت‌های که در زندگی نصیب افراد می‌شود، حاصل ناسپاسیِ داشته هاست. نویسنده به مخاطب می آموزد چطور به خاطر داشته هایش خدا را شاکر باشد تا شاهد فوران نعمت از جانب او باشد. در این راستا او را ترغیب می کند تا یادداشتی از نعمت هایش را تهیه کند و هر روز خداوند را بابت وجود آن ها شکر کند، آن گاه است که قانون جذب این افکار مثبت را دریافت می کند و دوچندان را به فرد باز می گرداند.

راهبی که فراری اش را فروخت

۱۷۴,۲۴۰ تومان

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت داستان جولیان منتل، وکیل مشهوری که موفقیت مادی حیرت‌ انگیزش نقابی بود بر خلا عمیق درونی‌اش.پیام این کتاب در سراسر جهان پخش شد، پیامی ساده و در عین حال قدرتمند که حاوی امید، الهام و موفقیتی اصیل است. این داستان الهام‌ بخش آرام آرام پاسخ بزرگ‌ترین سوالات زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد، درست مانند فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما کمک می‌کند تا در انتهای عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

۲۲۲,۷۵۰ تومان

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، یازده نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌ گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند.

سامورایی مهربان

۱۰۳,۹۵۰ تومان

کتاب سامورایی مهربان درباره یک فرد سامورایی جسور می باشد که پای بند به اصول اخلاقی می باشد. این سامورایی به کمک کار ها و افکار خود در زندگی خودش و دیگران تغییر ايجاد می كند. در جهان دو نوع آدم وجود دارد. اولین نوع کسانی هستند که خوب، خوش قلب و دلسوز هستند اما تعدادشان در جهان بسیار کم است. نوع دوم کسانی هستند که می تواند همه چیز را عملی کنند؛ آنها خالقان، افراد مبتکر و تولیدکنندگان پرخاشگر جامعه هستند با این حال، آنها اغلب خودمحور، قدرتمند و کاریزماتیک هستند.

شرمنده نباش دختر

۱۲۹,۹۳۷ تومان

اکثر زنانی که کتاب شرمنده نباش دختر را برای خواندن انتخاب می‌کنند جست‌وجوگر هدف هستند؛ جست‌ و جوگر طلا نه، جست‌ و جوگر هدف. یعنی شما یک هدف یا یک رؤیا دارید که همیشه در قلبتان بوده و دنبال انگیزه و توصیه‌هایی هستید که کمکتان کند تا رو به جلو حرکت کنید، اما در میان زنان، ممکن است زنانی باشند که ندانند این ماجرای هدف و به دنبال هدف رفتن چیست و چطور عمل می‌کند، چون آن‌ها از آن مدل آدم‌هایی نیستند که خیلی به دنبال اهدافشان باشند.

طرز فکر

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب طرز فکر می‌ خواهد به ما بگوید که امکان پیشرفت برای همه انسان‌ها وجود دارد، اگر ما دنبال شناخت خودمان باشیم به بسیاری از توانمندی‌ های خود پی می‌بریم. کتاب طرز فکر از 8 بخش تشکیل شده است. بخش اول به ماهیت طرز فکر و اهمیت آن می‌ پردازد. در فصل دوم تلاش می‌کنیم تا بررسی عمیق‌تر و دقیق‌تری برای طرز فکرها داشته باشیم و نگاهمان جزئی‌ نگرتر باشد. در فصل سوم به حقیقت توانایی و دستاورد پی می‌بریم و متوجه می‌شویم آن کسانی را که نابغه می‌دانیم انسان‌های خارق العاده‌ ای نبوده‌ اند بلکه نوع نگاه متفاوتی به زندگی داشته‌اند و روی نحوه تفکر خود کار کرده‌اند.

قانون جذب

۶۸,۶۵۶ تومان

نویسنده در کتاب قانون جذب ، تمرین‌ها و راهنمایی‌های کاربردی و مفیدی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید در زمان کم به خواسته‌ها و آرزوهای خود برسید و چیزهایی را که دوست ندارید از زندگی خود دور کنید.

هرکسی در زندگی همان چیزهایی را به سمت خود جذب می‌کند که انرژی، حواس و توجه‌اش به آن معطوف است. مهم نیست آن چیز مثبت باشد یا منفی، هر چیزی که در طول روز بیشتر به آن فکر یا توجه کنید همان برایتان اتفاق می‌افتد و مرتب هم تکرار می‌شود. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد قانون جذب چگونه رخ می‌دهد. همچنین با انجام تمرین‌ها و راهکارهای کتاب می‌توانید زندگی خود را در جهت مثبتی تغییر دهید.

قدرت

۱۴۹,۶۸۸ تومان

قدرت،این راز بزرگ است. رازی که بسیاری از بزرگان و دانشمندان از گذشته تا به امروز آن را در اختیار داشته‌اند و دارند. ما می‌توانیم از این قدرت استفاده کنیم. باید بدانیم که حق ماست

به آرزوها و خواسته‌های خود برسیم، حق ماست که آرامش، سلامتی و زیبایی داشته باشیم. خوشحال باشیم و از زندگی خود لذت ببریم. اراده کنیم و دنیای خود را در اختیار گیریم. این قدرت در

درون همه ما نهفته است بنابراین حق ماست که از این قدرت و راز بزرگ استفاده کنیم.

قدرت شروع ناقص

۱۵۶,۱۰۳ تومان

به نظر نویسنده ی کتاب قدرت شروع ناقص زمان شروع یک رشته یا حرفه، الگوگیری از عملکرد بهترین‌های آن حوزه کاری اشتباه است. البته یادگیری از تجربه دیگران عالی است و می‌تواند به عنوان یک میانبر ما را از تجربه‌های تلخ یا روش‌های وقت‌گیر نجات دهد، اما تقلید صد درصد از افراد موفق، گاهی به جای پیشروی، مانع حرکت ما می‌شود. مقایسه وضعیت فعلی خود با فردی که سال‌ها از ما جلوتر است اغلب باعث می‌شود احساس ناکافی بودن پیدا کنیم و با دیدن تجهیزات و توانایی‌های برتر دیگران، خیلی ساده دلسرد یا حتی از مسیر منحرف شویم. در این شرایط احتمالا با خودتان فکر کنید قبل از برداشتن قدم اول باید مدرک جدیدی بگیرم، ابزارهای بیشتری تهیه کنم یا با آدم‌های بیشتری آشنا شوم.

قورباغه را بخور

۷۰,۷۸۵ تومان

برایان تریسی در کتاب قورباغه را بخور توضیح می‌دهد  نهادینه کردن خصلت عملگرایی -این‌ که انسان بدون اهمال‌کاری یک راست سراغ کار مهم برود- نیاز به تمرین و تکرار دارد. به طوری که این رفتار ملکه‌ی ذهن شود و حرف را به عمل برساند. بیست و یک  نکته  که در این کتاب آورده شده در سال‌های اخیر به موفقیت افراد زیادی کمک کرده است. با خواندن مطالب این کتاب و عمل به نکات آن تنها با سه ویژگی تصمیم‌گیری، انضباط و اراده می‌توان به  وسوسه پشت گوش انداختن غلبه و  به اهداف مهم زندگی دست پیدا کرد.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۶,۶۴۴ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.

کتاب اثر مرکب (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما)

۱۶۳,۲۷۶ تومان

دارن هاردی  در کتاب اثر مرکب  (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما) رمز موفقیت را در عمل گرایی و استمرار میداند. یعنی باید یه کار را انجام داد و نباید پیش از حد نگران بود و فکر کرد. میخواهید صبح زود بلند شوید. به خودتان بگویید که این هفته میخواهم فقط نیم ساعت زودتر بلند شوم. و اینکار را ادامه دهید. آنگاه متوجه میشوید سال بعد هر روز 5 صبح بیدارید. میخواید پول خود را جمع کنید تا یک وسیله بخرید، از خرج روزانه خود، اندکی کم کنید و به آن پول دست نزنید. مثلا به جای تاکسی با اتوبوس به سرکار بروید. آنگاه میبینید که به راحتی پول لازم برای خرید وسیله موردنظر خود را پیدا میکنید.

کتاب اثر مرکب:آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما

۱۱۵,۶۳۲ تومان

کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما (ثروتمندان خودساخته) نوشته ی لورن هاردی و ترجمه ی لطیف احمدپور و میلاد حیدری است.این کتاب توسط انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده و با تخفیف استثنائی در بوک یک عرضه شده است.

از جهاتی، کتاب اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته در زمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتی چندباره ی آن دعوت کرده اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون مان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم که گفت: زندگی، آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است.

کتاب اسب سیاه

۱۶۲,۳۶۰ تومان

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز – اگی اگاس ، با ترجمه پیام بهرام پور توسط انتشارات مون به چاپ رسیده است.هدف اصلی از نوشتن و انتشار این کتاب، کشف مسیرهای دیگری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی است که شاید در فرمول‌های معمول ما شناخته شده نباشند. در این نوع از موفقیت، شما منتظر نمی‌مانید تا به موفقیت برسید و سپس از آن لذت ببرید، بلکه برعکس، شما قادرید در هر لحظه از مسیر موفقیت، لذت و کامیابی زندگی را تجربه کنید.

برنده‌های غیرمنتظره، چگونه موفق می‌شوند؟ بسیاری از افراد در اینستاگرام، از طریق کتاب، فیلم‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و پلتفرم‌های دیگر، تلاش می‌کنند ما را به موفقیت برسانند. آن‌ها برای این کار، شیوه‌ها و فرمول‌های بسیاری خلق و ابداع کرده‌اند. خیلی از صحبت‌های آنان درست است. بااین‌حال، آیا کسانی هستند که به صورت‌های غیرمنتظره به موفقیت رسیده باشند؟

کتاب اشراف زادگان فقیر

۳۹۲,۰۴۰ تومان

اشراف زادگان فقیر ساده‌زیستی و فرار از مادیات را نقد می‌کند و از طرفی ثروت‌افکنی را هم جایز نمی‌شمارد. بلکه نویسنده معتقد است که انسان برای رسیدن به آرامش فکری در این دنیا و پایان یافتن جنگ فکری او در رابطه با شرایط اقتصادی دنیای بعد از تمدن بشری، نیاز به مادیات دارد. برطرف کردن این نیاز را هم کار سختی نمی‌داند؛ چون ایمان دارد که برای همه‌ی انسان‌ها به اندازه‌ی کافی منبع نعمت موجود است.

شما در هیچ کجای جهان هستی نشانه‌ای از فقر نخواهید دید‌! این نشانه را فقط می‌توان در تصورات و توهمات انسان یافت که البته بعدها به واقعیت زندگی‌اش تبدیل خواهد شد. انسان تنها گونه‌ی موجود روی زمین است که خالق فقر است، در حالی که توانایی خلق ثروت به شکل طبیعی به او داده شده است‌.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

۱۳۸,۵۰۰ تومان

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED (همراه با کتابچه نکات مهم در سخنرانی) اثر کریس اندرسون است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با استفاده از روش‌های TED، مهارت‌های سخنرانی و فن بیان خود را بهبود ببخشید و در ارائه‌ها و سخنرانی‌هایتان موثرتر شوید.

اصول اساسی این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. قصه‌سازی: داستان‌سرایی یکی از اصول اساسی در سخنرانی‌های TED است. در این روش، به جای ارائه اطلاعات خشک و روشن، از داستان‌ها و تجربیات شخصی استفاده می‌شود تا پیام شما برای مخاطبان جذاب و قابل فهمتر باشد.

2. ساده و مختصر: در سخنرانی‌های TED، زمان محدود است و باید مثل یک متخصص، مفهوم‌های پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان توضیح دهید. از کلمات و جملات بسیار کوتاه استفاده کنید و از پاز، روان و واضح صحبت کنید.

کتاب افسردگی نهفته

۱۷۱,۵۴۲ تومان

افسردگی نهفته دیدگاهی یگانه درباره‌ٔ یکی از علل شایع اما اغلب ناشناخته‌ٔ افسردگی است. افرادی که دچار این نوع افسردگی می‌شوند تقریباً همیشه خوب به نظر می‌رسند و به‌ندرت رنج درونی‌شان‌ را نشان می‌دهند؛ البته اگر اصلاً چیزی بروز دهند!

فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌ کردن آن متفاوت باشد.

کتاب انگیزه (تکنیک های موثر ایجاد انگیزه در دنیای امروز)

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب انگیزه كتابي است كه شما را به تفكر وا مي‌ دارد تا شروع به كار كنيد و زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد، با ابزارهايي كه در طي مسير مطالعه با آن ها آشنا خواهيد شد.

اثري كه به همگان نشان خواهد داد، اگر هر فرد بر سر پستي كه بايد باشد، آنگاه كارها بهتر، سريع تر و با انگيزه بيشتري پيش خواهد رفت. در واقع انگيزه چيزي نيست كه بتوان به ديگري هديه كرد بلكه بايد كاري كرد تا انگيزه دروني مردم نميرد. اگر هر كس متناسب با آنچه كه به لحاظ شخصيتي مناسب احوالات اوست بر سركار گمارده شود نيازي به انگيزه بيروني ندارد زيرا خود انگيزه اي والا در وجودش حس مي‌كند و آنگاه تنها وظيفه ما كمك به حفظ و افزايش همين انگيزه دروني است.

کتاب ایکیگای (بزرگترین راز ژاپنی برای سلامتی و طول عمر)

۸۴,۲۸۰ تومان

کتاب ایکیگای (بزرگترین راز ژاپنی برای سلامتی و طول عمر) توسط انتشارات چلچله به چاپ رسیده است.

واژه ی ایکیگای به مفهوم ژاپنی «دلیلی برای ماندن» ترجمه شده است. کتاب حاضر برای بررسی این مفهوم؛ روستایی را در انتهای شمالی جزیره ژاپن با جمعیت 3 هزار نفری به نام «اوگیمی» که بالاترین میزان ضریب امید به زندگی را دارد مورد تحقیق قرار داده است تا پی به رازهای خوشبختی ساکنان اوگیمی ببرد. هدف اصلی کتاب پی بردن به اسرار صدساله های ژاپنی است، تا علت شادی و طول عمر آنها را کشف کند. این کتاب کمک می کند، تا ایکیگای خودمان را که در اعماق وجودمان نهفته است، بیابیم و سطح رضایت و خوشبختی و معنی زندگی خود را بالاتر ببریم.