نمایش 1–12 از 21 نتیجه

خانه پیش از تاریکی

۱۷۴,۴۸۷ تومان

خانه پیش از تاریکی چهارمین رمان ژانر معمایی رایلی ساجر، داستان مگی هولت دختری است که 25 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت با پدر و مادرش به سرای بانبری نقل مکان کرد. اتفاقاتی که در این عمارت ویکتوریایی که در جنگل‌های ورمانت واقع بود، به وقوع پیوست، این خانواده را بر آن داشت که پس از تنها 20 روز مجبور به فرار از آن خانه شوند. طولی نکشید که پدر مگی کتابی به نام خانه‌ی وحشت منتشر کرد و در آن از وقایعی مرموز و ماوراءطبیعی که در آن خانه برایشان رخ داد سخن گفت.

مگی که اینک در 30 سالگی خود به سر می‌برد چیزی از خاطرات 5 سالگی‌اش به یاد ندارد. از طرفی هم حرف‌های پدرش در کتاب را دروغ می‌انگارد چون اعتقادی به مسائل ماوراءالطبیعه ندارد. او بارها  و بارها از والدینش خواسته تا حقیقت را به او بگویند اما جواب قانع کننده‌ای نگرفته. حالا که پدرش فوت کرده و او وارث سرای بانبری شده، در سر دارد تا بعد از 25 سال به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده‌سازی‌اش برای فروش، دلیل اصلی فرار خانواده‌اش از آن خانه را کشف کند…

فهرست مهمانان

۱۸۷,۳۴۸ تومان

فهرست مهمانان دومین رمان جنایی لوسی فولی است.موضوع کتاب پیدا شدن جسدی در شب عروسی است که تصورش، هرکسی را به فکر فرو می برد.

در جزیره‌ای نزدیک ساحل بادخیز ایرلند، مهمانان دور هم جمع می‌شوند تا آغاز زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند.در میانه ی مراسم  ناگهان چراغ ها خاموش می شوند، صدای جیغی به گوش می رسد، تاریکی مطلق همه جا را فراگرفته و با روشن شدن دوباره ی آن ها، جسدی پیدا می شود.تک تک افراد حاضر، رازی را سینه حمل می کند. حسادت، اشتباه و جنایت.

کتاب اتاق

۱۵۹,۶۳۷ تومان

کتاب اتاق داستان مادر و کودکی است که سال‌ها در یک اتاق کوچک در دل خانه‌ای دورافتاده زندانی شده‌اند.راوی داستان یک کودک ۵ساله به نام جک است که در اتاق به دنیا آمده و هیچ تصوری از دنیای بیرون از اتاق ندارد. همه‌چیز را در مقیاس اتاق می‌سنجد و چیزی غیر از آنچه تاکنون دیده نمی‌پذیرد. جک با مادرش در اتاق زندگی می‌کند. پیش از زندانی‌ شدن در این اتاق، مادر زندگیِ واقعی در جامعه را تجربه کرده است. اما جک تجربه‌ای مستقیم و بی‌واسطه از لمس دنیای واقعی ندارد. تصاویر ذهنی و جهان این کودک در همان چیزهایی خلاصه می‌شود که در اتاق دیده یا از زبان مادر شنیده است.

داستان زندگی این مادر و فرزند و آزار و اذیت و شکنجه‌های روحی و جسمی‌ ای که مادر در این اتاق متحمل شده بسیار دردناک و خواندنی است. شخصیت منفی داستان هم «نیک پیر» است. او این مادر و کودک را در اتاق زندانی کرده و خودش، بیرون از اتاق و در دنیای واقعی، درست همانند یک فرد معمولی کار می‌کند و روزگار می‌گذراند.

کتاب اگر او با من بود (زبان اصلی)

۱۴۸,۹۹۵ تومان

کتاب اگر او با من بود (if he had been with me) رمانی تأمل برانگیز نوشته لورا نولین است که به پویایی های پیچیده دوستی، عشق و تأثیر انتخاب ها بر زندگی ما می پردازد. این کتاب که در سال 2012 منتشر شد، زندگی دو دوست دوران کودکی، پاییز و فینی را دنبال می‌کند که در چالش‌های بزرگ‌شدن، انتخاب‌ها و برخورد با عواقب آن انتخاب‌ها پیش می‌روند.

این کتاب از طریق روایتی صمیمانه و شخصیت‌های مرتبط، به خوانندگان نگاهی اجمالی به تأثیر عمیق زمان‌بندی، تصمیم‌گیری‌ها و پیوندهای پایداری که زندگی ما را شکل می‌دهند، ارائه می‌کند. به ما یادآوری می‌کند که حتی در مواجهه با مصیبت، قدرت دوستی و استحکام روح انسانی می‌تواند منجر به لحظات غیرمنتظره رشد و خودیابی شود.

کتاب بادبادک باز

۱۵۴,۴۴۰ تومان

کتاب بادبادک باز ماجرای بین دو دوست به نام‌ های امیر و حسن است. امیر و حسن هردو باهم بزرگ شده‌اند و رشد یا‌فته‌اند. امیر پسر یک ارباب است ولی حسن پسر خدمتکاری است که در خانه پدر امیر کار می‌کرد. حسن یک انسان پاک و ساده بود که با تمام وجودش خود را فدای امیر کرد. در جای جای داستان دردی که در زندگی حسن خفته کاملا قابل لمس است، به‌ طوری که با خواندن داستان محال است بغض تمام وجودتان را نگیرد.

امیر یک نویسنده‌ی اهل افغانستان ساکن کالیفرنیا است که برای نجات یک بچه راهی افغانستان می‌شود؛ افغانستانی که به خاطر طالبان یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ چند هزار ساله‌اش را سپری می‌کند و به بهانه‌ی این سفر امیر شروع به تعریف داستان زندگی‌اش می‌کند.

کتاب بخشنده ستارگان

۱۶۷,۰۶۲ تومان

کتاب بخشنده ستارگان داستان چند زن است که با هم عهد می‌بندند تا به مردمی که تا به حال کتاب نخوانده‌اند، کتاب برسانند و آن‌ها را با دنیایی ناشناخته آشنا کنند. زنانی که متفاوت فکر می‌کنند و در تلاشند تا در یک اقدام دسته‌جمعی این تفاوت فکری را به نمایش بگذارند.آنها مطمئنند این کار آن‌ها، دانش و بینشی تازه برایشان به همراه می‌آورد و کمک می‌کند تا جامعه با قدرت و امیدواری گام بردارد. آن‌ها به کتاب‌ داری در کنتاکی ملحق می‌شوند و تیمشان شروع به کار می‌کند. در این میان ماجراهایی برای هرکدام اتفاق می‌افتد و در کنارش، عشق نیز در دلشان جوانه می‌زند.

کتاب جاذبه ی میان ما

۱۴۷,۷۵۷ تومان

کتاب جاذبه ی میان ما داستان دختری به نام لوسی است. او کوچک‌ترین دختر خانواده‌ است که در دوران کودکی مادرش را از دست داده‌ است.  او سرزنده و پر شور است و همیشه توی حرف‌هایش طنز و شوخی موج می‌زند. مادر، یک قلب را برای او به یادگار گذاشته است. گردن آویزی به شکل قلب که از کودکی همراه لوسی است و دختر افتخار می‌کند که یادگار او قلب مادرش است.

لوسی با مردی به نام گراهام ازدواج کرده است. گراهام مانند پدرش یک نویسنده‌ی معروف است. لوسی و گراهام زندگی‌ای منظم و آرام دارند؛ زندگی‌ای که هیچ عشقی در آن نیست!

این دو نفر برای هم ساخته نشده‌اند. آن‌ها مانند یک ساعت دیواری، دقیق و بانظم کنار همدیگر زندگی‌شان را می‌کنند؛ بدون آنکه عاطفه‌ای میانشان باشد. اتفاقی رخ می‌دهد که زندگی منظم آن‌ها را دچار مشکل می‌کند.

کتاب خاطرات یک دیوانه و داستان های دیگر برج

۱۸۵,۶۲۵ تومان

سیزده داستان کتاب خاطرات یک دیوانه، نمودی دقیق از دستاورد بزرگی‌ ست که نوشتن به سبک فلوبر را نمایندگی می‌کنند؛ همه‌ی آن جهان عظیم و دقیق با جزئیات روان‌شناختی شخصیت‌ها در سپهر ورای تصوری که هنرمندانه، تاریخ و فلسفه را از چشم‌انداز اجتماع انسانی روایت می‌کنند، آن‌ هم با تزریق دقیقشان به لایه‌های مختلف داستان‌ها.

گوستاو فلوبر، نابغه‌ ای‌ ست مغروق در نبوغ خویش که بی‌وقفه می‌نوشت ولی سرحدات کمال گرایی جنون‌ آمیزش موجب می‌شد که نوشته‌هایش نسبت به هم‌ عصرانش کم‌تر و گزیده‌ تر باشد. دقت در جزئیات، انتخاب تک‌ تک کلمه‌ های هر جمله بر مبنای لحن، آهنگ و بستر روان‌شناختی یا فلسفی، سیاسی، تاریخی و …، نوشته‌های او را چنان یگانه و یکه‌ تاز کرده که می‌توان گفت حتا تا همین امروز هم با نویسنده‌ای این‌چنین حساس و دقیق و سرشار از ایجاز روبرو نشده‌ایم.

کتاب راز بین دو نفر

۱۸۳,۳۹۷ تومان

کتاب راز بین دو نفر داستان جنایی جذابی از ماجراهایی است که در یک دهکده‌ی پر رمز و راز اتفاق می‌افتد. الری به دلایلی مجبور شده است برای زندگی نزد مادربزرگش به دهکده‌ی اکوریج بیاید.او می‌داند که اینجا، همان‌ جایی است که خاله‌ی جوان هفده‌ ساله‌ اش گم شد و اینجا همان‌ جایی است که پنج‌ سال پیش قتلی در آن اتفاق افتاد و یکی از برندگان مراسم رقص پایان سال مدرسه را از بین برد. اکنون الری با شرایطی که برایش به وجود می‌آید ناچار است به این شهر برود و با مادربزرگش که خیلی او را نمی‌شناسد، زندگی کند. هر چند شهر اکوریج در ظاهر زیبا به نظر می‌رسد با این حال اسراری در خود پنهان دارد. پیش از اینکه سال تحصیلی الری آغاز می‌شود، فردی به شکل‌های گوناگون ادعا می‌کند که در روزهای آینده قتلی رخ خواهد داد و پیوسته هشدار می‌دهد که مراسم رقص آن سال نیز به همان خطرناکی و وحشتناکی پنج سال قبل خواهد بود.

کتاب رقص در مسلخ

۱۷۰,۰۳۲ تومان

رمان‌های جنایی نظیر کتاب رقص در مسلخ ، لارنس بلاک به همان اندازه که به شدت اعصاب را فشرده می‌کنند، هوشمندانه، جذاب و از نظر احساسی، پیچیده هستند. در این میان، سری ماجراهای متیو اسکادر، با تمام نقص‌هایی که این شخصیت به عنوان یک انسان اجتماعی اما باوجدان دارد، مورد توجه و احترام بیشتر خوانندگان قرار گرفته و به عنوان نمونه همین کتابی که در دست دارید؛ یک اثر هنری در قالب داستان جنایی است.

ثروت، موقعیت اجتماعی و قدرت هیچ فردی در ذهن مت اسکادر بالاتر از قانون و اخلاقیات نیست. این پلیس سابق و کارآگاه خصوصی فعلی که حتی مجوز کارش لغو شده، استخدام می‌شود تا ثابت کند ریچارد تورمن همسر ثروتمند و دوست‌داشتنی خود را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل رسانده است. در طول سالیان رفته و در دنیایی متأثر از الکل اسکادر بخش‌هایی از روح خود را جا گذاشته است اما اکنون در هوشیاری کامل و دوری از الکل این کارآگاه واقعگرای ادبیات جنایی امروز جهان، پا به دنیایی تاریک و زیرزمینی در نیویورک می‌گذارد که زندگی انسان‌ها به راحتی خریدوفروش می‌شود…

کتاب زمانی که یک اثر هنری بودم

۱۸۵,۶۲۵ تومان

کتاب زمانی که یک اثر هنری بودم  درباره‌ی جوانی ۲۰ ساله به نام تازیو است که در برابر برادرانش که افرادی موفقند، خود را شکست‌خورده می‌داند، به همین خاطر تصمیم به خودکشی می‌گیرد و برای این کار دره‌ی عمیقی انتخاب می‌کند تا خودش را از آنجا به پایین پرتاب کند. در این حین به هنرمند معروفی به نام زئوس برخورد می‌کند که از او ۲۴ ساعت فرصت می‌خواهد تا برای او هویت و زندگی تازه‌ای بیافریند و زندگی‌اش را ارزشمند کند. هنرمند از او مجسمه‌ای می‌سازد که هنری است، اما طبق قرارداد، هویت انسانی‌اش را از دست داده و این آغاز ماجراست…

کتاب فرندز دوستان و عاشقان

۱۷۳,۵۰۰ تومان

متیو در کتاب فرندز درباره‌ی اعتیادش صحبت می‌کند، از شش هزار جلسه‌ی ترک اعتیاد، از شصت‌و‌پنج بار سم‌زدایی و بازپروری، از هفت میلیون دلاری که برای پاک‌شدن خرج کرده. او از زندگی پر زرق‌وبرق و باشکوه ستاره‌ بودن می‌گوید، از شهرت بی‌ حد و حصر و بار مسئولیتی که با خود به همراه دارد و از فرازونشیب‌های زندگی پرپیچ‌وخم‌اش با بیانی صادقانه و‌ صمیمی و با طنازی مربوط به خودش که هوادارها به‌خوبی آن را می‌شناسند.

کتاب با اینکه زندگی‌نامه است اما روند زمانی منظمی ندارد و متیو بارها و بارها به گذشته و حال می‌رود و گاهی حتی به سبک جریال سیال ذهنی ما را وارد هزارتوی زندگی‌اش می‌کند.
کتاب دوستان و عاشقان کتاب آسانی نیست. کتابی نیست که لب ساحل برای آرامش و فرار از واقعیت بخوانید. کتابی است تیز و واقعی. کتابی است که از شما می‌خواهد به چیزهایی فکر کنید که گاهی ممکن است تلخ و دردناک باشند، ولی مانند دوست خوبی که تا همیشه همراهتان است، دستش را به سمتتان دراز می‌کند، دستتان را می‌گیرد و با خودش بالا می‌برد.