نمایش دادن همه 11 نتیجه

چشمهایش

۱۴۲,۸۵۷ تومان

رمان چشمهایش، روایت عشق ناکام زنی به‌نام فرنگیس، به استاد ماکان است. ماکان، استاد نقاشیِ زبردست و مشهور شهر است. او که به‌ خاطر فعالیت‌های سیاسی خود در تبعید به‌سر می‌برد، به‌ طرزی مشکوک از دنیا می‌رود. حکومت برای سرپوش‌ نهادن بر این مرگ مشکوک و بی‌گناه جلوه‌ دادن خود، تصمیم به برگزاری نمایشگاهی از آثار او می‌گیرد. اما هجوم بی‌سابقه‌ی مردم برای تماشای آثار او، حکومت را ناگزیر از تعطیلی نمایشگاه ‌می‌ کند.

رمان همان تلخ همیشگی

۱۹۷,۸۰۲ تومان

رمان همان تلخ همیشگی داستان دختری 21 ساله به نام یکتا است که شاهد خودکشی دختر عمه اش پریا بوده و این اتفاق دشوار و ترسناک سرنوشت و زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. او تنها کسی است که از این ماجرا باخبر است، اما در این مورد با کسی حرف نمی زند. با گذشت 4 سال از این ماجرا که با فشارهای عصبی همراه بوده است، اکنون او تصمیم به انتقام خون پریا می گیرد. یکتا به کسانی که باعث شدند او به چنین کاری دست بزند نزدیک می شود. اما در این راه عشقی ناخواسته در عمق جانش نفوذ می کند . پسری که سعی دارد او را از خطر دور نگه دارد، یکتا ولی نمی‌تواند دست از خواسته‌اش بکشد و…

قهوه ی سرد آقای نویسنده

۱۱۷,۲۱۶ تومان

در کتاب قهوه ی سرد آقای نویسنده بخش اول در مورد نویسنده‌ای خوش‌ذوق به نام آرمان روزبه است که از زبان خود به بیان خاطرات گذشته‌اش می‌پردازد و بخش دوم از دید دانای کل به ماجرای معشوقه‌ی سابق او که خبرنگاری چیره‌دست است معطوف شده… نویسنده‌ی داستان ما پس از اتفاقاتی غیرمنتظره به بیمارستان روانی منتقل می‌شود و تا یک‌ سوم انتهایی داستان، تلاش او برای رهایی را شاهد هستیم. از طرف دیگر معشوقه‌اش، مارال پس از یک سال که تصور می‌کرده آرمان مرده با دریافت نامه‌هایی مشکوک از او، دوباره جستجویش را برای یافتن نویسنده آغاز می‌کند. در پایان‌ بندی کتاب، رازی که روزبه معین مانند دیواری بین آرمان و مارال ساخته فرو‌ می‌ ریزد و قهوه نوشیده می‌شود.

کتاب آبنبات پسته ای

۲۱۸,۹۸۸ تومان

آبنبات پسته ای با زبانی طنزآمیز روایتگر قصه های شیرین روزهای نوجوانی محسن است. داستان با کنجکاویِ او برای فهمیدن راز دوستش – سعید- آغاز می شود و از آنجا که کنجکاوی نام مودبانه فضولی است، اتفاقات مختلف و طنزآمیزی می افتد که در نهایت محسن را به این نتیجه می رساند کاشکی هیچوقت برای فهم این راز تلاش نمی کرد. در خلال بیان روند داستان، برخی از رویدادهای مهم تاریخی بین سالهای 70 تا 72 روایت می شود و تاثیر این رویدادها بر زندگی خانواده محسن و همسایگان آنها که همگی ساکن کوچه سیدی شهر بجنورد هستند، مشاهده می شود؛ از حمله صدام به کویت گرفته تا تخریب دیوار برلین و تجزیه شوروی و المپیک بارسلون و انتخابات مجلس چهارم و ….

کتاب آذرخش

۲۷۸,۳۱۵ تومان

کتاب آذرخش درباره دختری به نام سارا آذرخش است که وقتی چهار سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش را بر اثر سانحه رانندگی از دست داد. اتفاقی که شکافی عمیق بین خانواده‌های پدری و مادری سارا ایجاد کرد. دلایل این شکاف در جریان رمان و در برخی از اتفاقات آن توضیح داده شده است.

اما داستان کتاب در یک کلانتری آغاز می‌شود. جایی که از سارا به دلیل توهین و فحاشی شکایت شده و او باید در کلانتری حاضر تا به موضوع رسیدگی شود.

رمان آذرخش دو ماجرای عاشقانه دارد. یکی مربوط به سارا و دیگری مربوط به دایی سارا. داستان سارا در مقایسه با داستان دایی‌اش بسیار ساده و سرراست است اما ماجرای عاشقانه بهرام بسیار تراژدیک و همراه با پیچیدگی است. ماجرایی که رنج بسیار زیادی هم برای بهرام و هم برای سارا به همراه دارد.

کتاب پریزاده ام

۲۸۲,۰۵۱ تومان

کتاب پریزاده ام داستان دختری ست که زندگی خوبی داشت و منتظر شاهزاده ی سوار بر اسب سفیدش بود که بیاید و او را به قصر رویاهایش ببرد ولی ناگهان و به خاطر یک اشتباه،دنیایش در تباهی فرو رفت.

آرمان با وضع مالی بدی که دارد همه تلاشش را برای پس گرفتن خواهرش پریماه، از پدر بد سرپرستش می‌کند،اما درست وقتی موفق به برگرداندن خواهرش می‌شود که متوجه رابطه‌ی پنهانی پریماه با صمیمی‌ترین رفیقش مهرداد می‌شود! پریماه از ترس بی‌ آبرویی خانه را سال‌ها ترک می‌کند و اینبار مهرداد و آرمان در شرایط بدتری او را پیدا می‌کنند‌…
و آیا عشق می‌تواند او را از مسیر کج برگرداند؟

کتاب توبه شکن

۴۳۲,۲۳۴ تومان

کتاب توبه شکن داستان عشقی میان یک پسر دارا (مجید) و دختری فقیر (ریحانه) است. مجید و ریحانه از دو خانواده ای هستند که از نظر مالی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. مجید در خانواده ی تیمور و تاج الملوک و ریحانه در خانواده ی سنتی آسدمیرزا زندگی می کنند. مجید جوانی بیست و چند ساله است که عاشق دخترکی شانزده ساله می شود، او در نگاه اول با دیدن ریحانه دلش به سمت صورت و نگاهش سر می خورد و چنان عاشق و شیدا می شود که گویی در همان لحظه جان از کف داده است…

 

کتاب سنت شکن

۲۵۶,۴۱۰ تومان

کتاب سنت شکن درباره النا ، دختری آزاد با خط مرزهای تعیین شده که هیچگاه از آن ها عبور نکرده است. حالا بعد از مدتی آشنایی، ارسلان قرار است به خواستگاری النا بیاید، درست در همان شب برادر النا حقایقی از زندگی ارسلان برملا می‌ کند که النا به این علاقه پشت می‌ کند و جواب رد می دهد و این می شود سرآغاز گرفتاری های او.

کتاب کلت 45

۸۷,۹۱۲ تومان

کتاب کلت 45 روایت‌ گر زندگی خانواده‌ای است که بخشی از آن به سازمان مجاهدین خلق گرایش پیدا می‌کنند. نزدیکی به این سازمان و اتفاقات مختلف سیاسی-اجتماعی در ایران دهۀ ۵۰ تا ۶۰ زندگی خانواده را دستخوش دگرگونی‌هایی مهم می‌کند.

فعالیت های سیاسی این خانواده به سازمان مجاهدین خلق گره می خورد و حوادث تا سال 1360 ادامه می یابد.
مخاطب در این کتاب با محوریت و فعالیت سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال های قبل و بعد از انقلاب آشنا می شود. داستان دو شخصیت اصلی دارد، اما ماجراهای رمان زندگی خانواده ای چهار نفری را دنبال می کند.

کتاب مرز پنهان

۱۰۶,۲۲۷ تومان

کتاب مرز پنهان داستانی عاشقانه اجتماعی است که به خوبی توانسته نقش خانواده و قضاوت‌های بی‌جا در جامعه و عواقب تجاوز را نشان دهد. با خواندنش متوجه می‌شویم خانواده چه نقش مهمی در آینده فرزندها و رویارویی با مشکلات دارد.

از زندگی دختری تنها با پسرش شروع می‌شود که در گوشه‌ای از پایین‌ شهر در خانه‌ی پیرزنی تنها زندگی می‌کنند. اسم این دختر رهاست، رها به تنهایی بار مشکلات زندگی خود و پسر مریضش را به دوش می‌کشد، او بعد از گذشت چند سال هنوز نتوانسته گذشته‌ی خودش را فراموش کند و با گذشته‌اش کنار بیاید و این فراموش نکردن باعث می‌شود تا گذشته‌ی خودش را دوره کند. رها در گذشته این دختر تنها و ترسیده نیست، رها دختر یک خانواده‌ی پولدار و مرفه است، خانواده‌ای که همه چیز را در آزادی دادن به فرزندانشان و رفع نیازهای مالی آنها می‌دانند. بدون آنکه بدانند خانه به گرما و توجه نیاز دارد…

کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ

۱۵۸,۱۵۲ تومان

در مقدمه‌ی کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ، امیرخانی از چگونگی شروع سفر ناگهانی‌ اش به کره‌ی شمالی می‌گوید؛ اینکه چطور ابتدا سرسختانه به پیشنهاد دوستش، حسین دعایی، مبنی بر سفر رفتن نه می‌گفت و چطور با شنیدن اسم کره‌ی شمالی همه‌ چی 180 درجه زیر و رو می‌شود. در فصل بعدی، از سفر 9 روزه‌ی نویسنده در کره‌ی شمالی می‌خوانیم که از جمعه 18 خرداد 97 تا شنبه 26 خرداد 97 طول کشیده است. او در این سفر به همراه همراهان خود، افراد حزب موتلفه‌ی ایران، از قسمت‌های مختلف حکومتی این کشور بازدید می‌کند. در فصل دوم که اتفاقات هفت ماه بعد از سفر اول او به کره شمالی نقل می‌شود، امیرخانی به تحلیل‌های خود از این سفر می‌پردازد و داستان چگونگی‌ دعوت شدنش توسط یکی از مقامات بزرگ کره شمالی برای سفر دومش را می‌گوید. در فصل سوم نیز شاهد سفر جسورانه‌تر و شخصی‌تر امیرخانی به کره‌ی شمالی هستیم و نیز تغییر جستجوی نویسنده از عناصر حکومتی به بررسی وضعیت مردم در این کشور.