نمایش دادن همه 4 نتیجه

کتاب آبنبات پسته ای

۲۷۷,۲۰۰ تومان

آبنبات پسته ای با زبانی طنزآمیز روایتگر قصه های شیرین روزهای نوجوانی محسن است. داستان با کنجکاویِ او برای فهمیدن راز دوستش – سعید- آغاز می شود و از آنجا که کنجکاوی نام مودبانه فضولی است، اتفاقات مختلف و طنزآمیزی می افتد که در نهایت محسن را به این نتیجه می رساند کاشکی هیچوقت برای فهم این راز تلاش نمی کرد. در خلال بیان روند داستان، برخی از رویدادهای مهم تاریخی بین سالهای 70 تا 72 روایت می شود و تاثیر این رویدادها بر زندگی خانواده محسن و همسایگان آنها که همگی ساکن کوچه سیدی شهر بجنورد هستند، مشاهده می شود؛ از حمله صدام به کویت گرفته تا تخریب دیوار برلین و تجزیه شوروی و المپیک بارسلون و انتخابات مجلس چهارم و ….

کتاب آذرخش

۲۸۲,۰۷۶ تومان

کتاب آذرخش درباره دختری به نام سارا آذرخش است که وقتی چهار سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش را بر اثر سانحه رانندگی از دست داد. اتفاقی که شکافی عمیق بین خانواده‌های پدری و مادری سارا ایجاد کرد. دلایل این شکاف در جریان رمان و در برخی از اتفاقات آن توضیح داده شده است.

اما داستان کتاب در یک کلانتری آغاز می‌شود. جایی که از سارا به دلیل توهین و فحاشی شکایت شده و او باید در کلانتری حاضر تا به موضوع رسیدگی شود.

رمان آذرخش دو ماجرای عاشقانه دارد. یکی مربوط به سارا و دیگری مربوط به دایی سارا. داستان سارا در مقایسه با داستان دایی‌اش بسیار ساده و سرراست است اما ماجرای عاشقانه بهرام بسیار تراژدیک و همراه با پیچیدگی است. ماجرایی که رنج بسیار زیادی هم برای بهرام و هم برای سارا به همراه دارد.

کتاب پریزاده ام

۲۸۵,۸۶۲ تومان

کتاب پریزاده ام داستان دختری ست که زندگی خوبی داشت و منتظر شاهزاده ی سوار بر اسب سفیدش بود که بیاید و او را به قصر رویاهایش ببرد ولی ناگهان و به خاطر یک اشتباه،دنیایش در تباهی فرو رفت.

آرمان با وضع مالی بدی که دارد همه تلاشش را برای پس گرفتن خواهرش پریماه، از پدر بد سرپرستش می‌کند،اما درست وقتی موفق به برگرداندن خواهرش می‌شود که متوجه رابطه‌ی پنهانی پریماه با صمیمی‌ترین رفیقش مهرداد می‌شود! پریماه از ترس بی‌ آبرویی خانه را سال‌ها ترک می‌کند و اینبار مهرداد و آرمان در شرایط بدتری او را پیدا می‌کنند‌…
و آیا عشق می‌تواند او را از مسیر کج برگرداند؟

کتاب سنت شکن

۲۵۶,۴۱۰ تومان

کتاب سنت شکن درباره النا ، دختری آزاد با خط مرزهای تعیین شده که هیچگاه از آن ها عبور نکرده است. حالا بعد از مدتی آشنایی، ارسلان قرار است به خواستگاری النا بیاید، درست در همان شب برادر النا حقایقی از زندگی ارسلان برملا می‌ کند که النا به این علاقه پشت می‌ کند و جواب رد می دهد و این می شود سرآغاز گرفتاری های او.