نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب کلت 45

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب کلت 45 روایت‌ گر زندگی خانواده‌ای است که بخشی از آن به سازمان مجاهدین خلق گرایش پیدا می‌کنند. نزدیکی به این سازمان و اتفاقات مختلف سیاسی-اجتماعی در ایران دهۀ ۵۰ تا ۶۰ زندگی خانواده را دستخوش دگرگونی‌هایی مهم می‌کند.

فعالیت های سیاسی این خانواده به سازمان مجاهدین خلق گره می خورد و حوادث تا سال 1360 ادامه می یابد.
مخاطب در این کتاب با محوریت و فعالیت سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال های قبل و بعد از انقلاب آشنا می شود. داستان دو شخصیت اصلی دارد، اما ماجراهای رمان زندگی خانواده ای چهار نفری را دنبال می کند.

کتاب مرز پنهان

۱۰۷,۶۶۲ تومان

کتاب مرز پنهان داستانی عاشقانه اجتماعی است که به خوبی توانسته نقش خانواده و قضاوت‌های بی‌جا در جامعه و عواقب تجاوز را نشان دهد. با خواندنش متوجه می‌شویم خانواده چه نقش مهمی در آینده فرزندها و رویارویی با مشکلات دارد.

از زندگی دختری تنها با پسرش شروع می‌شود که در گوشه‌ای از پایین‌ شهر در خانه‌ی پیرزنی تنها زندگی می‌کنند. اسم این دختر رهاست، رها به تنهایی بار مشکلات زندگی خود و پسر مریضش را به دوش می‌کشد، او بعد از گذشت چند سال هنوز نتوانسته گذشته‌ی خودش را فراموش کند و با گذشته‌اش کنار بیاید و این فراموش نکردن باعث می‌شود تا گذشته‌ی خودش را دوره کند. رها در گذشته این دختر تنها و ترسیده نیست، رها دختر یک خانواده‌ی پولدار و مرفه است، خانواده‌ای که همه چیز را در آزادی دادن به فرزندانشان و رفع نیازهای مالی آنها می‌دانند. بدون آنکه بدانند خانه به گرما و توجه نیاز دارد…