نمایش دادن همه 2 نتیجه

زندانیان باور

۱۲۳,۷۰۰ تومان

کتاب زندانیان باور اثری کاربردی است که درباره‌ مفهوم باور و اثرات آن بر زندگی افراد صحبت می‌ کند.انسان‌ها توسط باورهای منفی و محدودکننده‌ای که درباره خود و زندگی‌شان دارند، زندانی می‌ شوند. آنها خودشان را با میله‌های اعتقاداتشان محصور می‌ کنند. کمترین کاری که این کتاب می‌ کند این است که به شما آموزش می‌ دهد تا چگونه به تدریج و به آرامی باورهایتان را تغییر دهید، آنها را کنار بگذارید و کم کم فضا و آسایش زندان خود را افزایش دهید. شما می‌ توانید با پشتکار، باورهایتان را تا جایی تغییر دهید که باورهای جدید دروازه‌ هایی را به سوی یک زندگی آزادتر و رضایتمندانه‌ تر برایتان باز کنند.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

۱۳۸,۶۰۰ تومان

کتاب هنر شفاف اندیشیدن در ۹۹ فصل تنظیم شده و می‌توان حدس زد که نویسنده، بیش از آنکه به تهیه یک فهرست جامع و مانع فکر کند، به خطاهای شناختی و قضاوتی ذهن انسان تکیه کرده و سعی کرده با بستن محتوا روی یک عدد جذاب (و استفاده از تکیه گاه ها و لنگرهای ذهنی)، جامع بودن، قابلیت خوانده شدن سریع و زیاد بودن فهرست خطاها را به خواننده القا کند.

فکر کنید در مقابل یک صفحه بزرگ و رنگی ایستاده‌اید که می‌توانید تنها بخش بسیار کوچکی از پشت صفحه را ببینید. پس این احتمال وجود دارد که همه آنچه شما می‌بینید، اصل نیستند و اتفاقات بسیار بیشتری در پشت صفحه در حال رخ دادن است که شما آن‌ها را نمی‌بینید.

رولف دوبلی  نویسنده چیره‌دست و توانای این کتاب، شیوه تفکر و اندیشیدن افراد را چیزی شبیه به همین صفحه رنگی می‌داند که آدم‌ها قادر به دیدن بخشی از آن‌ها نیستند و همین اتفاق باعث می‌شود خطاهای شناختی رخ دهند.