نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب مجموعه آثار آلبرکامو 11 جلدی

۷۱۱,۰۰۰ تومان

کتاب مجموعه آثار آلبرکامو  توسط پرویز شهدی ترجمه شده و انتشارات مجید – به سخن آن را به چاپ رسانده است.

آلبرکامو یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم و خالق کتاب مشهور بیگانه است.کامو در کتاب هایش خواننده را با دوگانگی از شادی وغم، تاریکی و روشنی، حیات و مرگ و… روبرو می‌کند. او بر این اصل تأکید می‌ورزد که شادی گذراست و شرایط انسانی فانی هستند و این موضوع باید سبب شود قدر زندگی و شادی بهتر شناخته شود.

البر کامو در اکثر نوشته‌هایش سعی دارد مخاطب را درگیر اتفاقات پیاپی کند و ذهن او را به چالش «هدف از آفرینش انسان چیست؟» بکشاند.

نوشته‌هایش را به می‌توان به سه دسته‌ی رمان، نمایشنامه و آثار غیر داستانی تفکیک ‌کرد.

یک عاشقانه ی آرام

۱۳۱,۸۶۸ تومان

داستان یک عاشقانه ی آرام روایتی است از قبل از انقلاب سال 57. شخصیت اصلی این رمان گیله مرد معلمی است که علاوه بر تدریس فعالیت های سیاسی زیادی انجام می دهد.او در یکی از سفرهای خود با دختر زیبایی به نام عسل ازدواج می کند و شروع عاشقانه آرام پس از این واقعه شکل می گیرد.در طول داستان گیله مرد به دلیل فعالیت های سیاسی و انقلابی ای که داشت تبعید می شود و این به عنوان یکی از تلخ ترین روزهای عاشقانه این زوج عاشق ناآرامی هایی را برای زندگی آن ها به وجود می آورد. اما جذابیت داستان در این قسمت است که عسل و گیله مرد در هیج قسمت از داستان و با وجود مشکلات فروانی که دارند دست از دوست داشتن هم بر نمی دارند و سعی می کنند عشق خود را هر روز به شکل های متفاوت تری به هم ابراز کنند.