نمایش دادن همه 12 نتیجه

کتاب

۸۶,۵۲۶ تومان

کتاب فاضل نظری شامل ۴۰ مورد از تازه‌ترین غزل‌های این شاعر سرشناس کشورمان است که در آن به مفاهیمی چون عشق، زندگی، دنیا، مرگ و انسان پرداخته می‌شود.نظری در «کتاب» با استفاده از زبانی نرم و روان توانسته است مضامین بلندی را بازآفرینی کند که به لحاظ زبانی بیشتر شبیه به مجموعه شعر قبلی او یعنی «ضد» است. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که «کتاب» نیز همچون دیگر آثار این شاعر، بیشتر از آن که در پی کشف‌های زبانی و بازی با واژگان باشد، به دنبال بیان مفاهیمی عمیق است که به نشانه‌هایی آشنا از زندگی که به نظر می‌رسد در زمانه ما روبه فراموشی است، می‌پردازد.

کتاب اکنون

۱۰۳,۹۵۰ تومان

کتاب اکنون ششمین دفتر شعری فاضل نظری شامل ۴۰ غزل با مضامین عاشقانه و عارفانه است که در ۴۰ سالگی این شاعر منتشر شد. این کتاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت به‌ طوری که با گذشت هفت روز از انتشار این دفتر شعر، چاپ هفتم آن روانه بازار کتاب شد.

بدون شک فاضل نظری یکی از پرطرفدارترین شاعران معاصر است و این اصلا چیز عجیبی نیست چرا که از نظر اساتید و صاحب نظران شعر خوب و شاعر خود مخاطب را جذب می‌کند و در هر زمانی در ذهن‌ها به یادگار می‌ماند. یکی از ویژگی‌های بارز اثرهای این شاعر خوش‌نام، این است که اثر وی زبان امروزی دارد و از دغدغه‌های مردم این روزگار می‌گوید، همین موضوع هم باعث شده او مخاطبان بسیاری پیدا کند.

کتاب بادام وون پیونگ سون

۹۱,۴۷۶ تومان

کتاب بادام وون پیونگ سون از آثار داستانی ادبیات کره است. شخصیت اصلی کتاب پسری به نام یون است که با یک بیماری مغزی به نام «آلکسی تایمیا» به دنیا آمده. این بیماری به شکلی است که برای افراد مبتلا به آن بروز احساساتی مانند ترس یا خشم سخت است. در شب سالگرد تولد 16 سالگی یون اتفاقی برای او پیش می آید. گون نوجوان مشکل داری است که به مدرسه ی آنها می آید و با آمدن او همه چیز برای یون رنگ دیگری می گیرد؛ دنیای او در هم می شکند، پیوندی جذاب میان آن دو شکل می گیرد و زندگی جدیدی برای یون آغاز می شود که او را به قهرمانی مبدل می سازد که هرگز فکرش را نمی کرد.

کتاب بررسی آثار ترجمه انگلیسی متون اسلامی 1

۱۰۵,۸۶۲ تومان

کتاب بررسی آثار ترجمه انگلیسی متون اسلامی 1 برای دانشجویان رشته دبیری، مترجمی زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «بررسی آثار ترجمه شده اسلامی (1)» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

هدف از نگارش این کتاب آشنایی دانشجویان با ترجمه‌های انگلیسی قرآن و نیز بخش‌هایی منتخب از نهج‌البلاغه است. کتاب مشتمل بر پانزده درس و سه آزمون است. هر درس با سه بخش آموزش نکات ومباحثه‌، تمرین مقابله‌ و ترجمه قالب‌بندی شده است. دانشجویان رشتۀ دبیری، مترجمی و ادبیات انگلیسی با مطالعۀ این کتاب می‌توانند با فنّ ترجمه، معادل‌یابی و نیز ترجمۀ دوسویه (فارسی به انگلیسی و بالعکس) آشنا شوند.

کتاب جاناتان مرغ دریایی

۱۱۸,۸۰۰ تومان

در بخشی از کتاب جاناتان مرغ دریایی می خوانیم رخدادها چگونه می‌بایست ناگاهان در پندار کسی شکل بگیرد؟ بی‌تردید هر نویسنده دست‌پرورده و مخلوق خود را دوست می‌دارد و بر این یقین پای می‌فشرد که راز و رمز، بخشی از جادوست و در این‌ باره نیز به هیچ شرح و بیانی نیاز نیست.

پندارها، از دیرباز با آدمی همراه بوده؛ پیوسته در گوشِ روان به پچپچه سخن گفته و آرام و سبکبال از جهانی روشن و نرم، و آفریدگانی حرف می‌زند که با اندوه، شادی‌ها، پیروزی‌ها و نامردی‌ ها آنجا حضور دارند.

او حداقل با خودش صاف و صادق بود و از چنان شجاعتی برخوردار که با واقعیتِ بی‌معنا بودنِ زندگی رویاروی شود.

کتاب روانشناسی رشد 1

۱۱۲,۵۰۰ تومان

کتاب روانشناسی رشد 1 برای استفاده در رشته روان‌شناسی به ارزش 3 واحد تهیه شده است.

در سال تحصیلی 66-65 با توجه به نیاز دانشگاهها در زمینه کتب درسی، سازمان سمت گروهی از مدرسان رشته روانشناسی را گرد آورد تا بر مبنای برنامه های مصوب شورای عالی برنامه ریزی، کتابی در خصوص روانشناسی رشد تهیه کند.
با توجه به وسعت و پیچیدگی موضوع تهیه چنین کتابی توسط مولفان متعدد خالی از اشکال نیست. با وجود این گروه مولفان تلاش کرده اند تا ضمن رعایت یکنواختی مطالب و دقت در جوانب علمی موضوع، از ساده ترین بیان ممکن برای طرح مفاهیم رشد استفاده کنند.

کتاب فن ترجمه

۱۰۰,۹۸۰ تومان

در کتاب فن ترجمه، نظریه های ترجمه و نگرش کلی به اصول اولیه آن و معضلات و پیچیدگی های ترجمه، روش های مختلف ترجمه به همراه نمونه های عملی مطرح می‌شود. همچنین ترجمه اسم های دو زبان از زوایای مختلف بررسی، فعل های فارسی و عربی و زمان های هر یک با یکدیگر و حروف دو زبان با یکدیگر مقایسه می‌شود. از دیگر مباحث این اثر رابطه حروف با اسم و فعل و مقایسه جملات اسمیه و فعلیه دو زبان است. در پایان هر درس، به اقتضای موقعیت، تمرین هایی داده شده است که دانشجویان و علاقه مندان بتوانند داده های خود را بسنجند و درباره هر درس بحث و تبادل نظر داشته باشند. نویسنده در پایان کتاب به معرفی لغت نامه های قدیم و جدید به عنوان ابزار کار مترجمان می‌پردازد.

کتاب مبانی جامعه شناسی وثوقی

۹۸,۵۰۰ تومان

کتاب مبانی جامعه شناسی حاصل کوششی است که طی سال های متمادی کار پژوهش و تدریس در زمینه ی جامعه شناسی صورت گرفته و هدف این است که بتوانیم یک کتاب پایه دانشگاهی در این رشته علمی به دانشجویان تقدیم داریم.

تا کنون کتاب های متعددی در زمینه جامعه‌شناسی منتشر گردیده است که هر یک به نوبه ی خود سهمی در آشنایی دانشجویان با این علم جدید و گسترش آن داشته اند، اما این اقدامات با وجود تنوع و تعدد بسیار باز هم نتوانسته است نیاز کسانی را که علاقه مند به کسب معلوماتی در زمینه ی دانش جامعه شناسی هستند، تأمین کند و آن ها را راغب به ادامه کار و افزایش اطلاعات خود در این زمینه نماید. از این رو تلاش شده تا در کتاب حاضر مطالبی گنجانیده شود که دانشجویان علوم اجتماعی و دانشجویان سایر رشته ها با علم جامعه شناسی، رسالت و اهمیت آن آشنا شوند و برای مطالعه ی عمیق تر و اساسی تر در آن ها، ذوق و شوق و علاقه بیافرینند.

کتاب مبانی و اصول برنامه ریزی درسی

۱۱۰,۷۲۲ تومان

کتاب مبانی و اصول برنامه ریزی درسی برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی استفاده می شود.

برنامه ریزی درسی به منزله یک حوزه تخصصی با تکیه بر مبانی فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، روان شناختی، علمی و دینی تدوین می شود. برنامه ریزان برای تحقق اهدافشان از رویکردهای مختلف از جمله رویکرد تلفیقی بهره می گیرند.

کتاب مقررات ملی ساختمان (مصالح و فرآورده های ساختمانی)

۱۱۵,۲۳۶ تومان

هدف از تدوین کتاب مقررات ملی ساختمان (مصالح و فرآورده های ساختمانی) ارائه مشخصات فنی مواد، مصالح و فرآورده‌های ساختمانی به منظور حفظ ایمنی، بهداشت، محیط زیست، دوام مناسب و صرفه اقتصادی در ساختمان است. دامنه کاربرد آن نیز محدود به انواع مواد، مصالح و فرآورده های ساختمانی متعارف است که در بنای انواع ساختمانها و تاسیسات مربوط، مورد استفاده قرار میگیرد. این مصالح و فرآورده های ساختمانی باید جوابگوی نیازهای طراحی باشد.

با توجه به زلزله خیز بودن ایران بایستی برای سبک سازی و کاهش جرم ساختمان، مصالح مقاوم و سبک با حداکثر نسبت مقاومت به وزن به کار برده شود تا علاوه بر ایمنی بیشتر، تاثیر زلزله بر ساختمان نیز کاهش یابد.

گریه های امپراتور

۱۰۳,۹۵۰ تومان

گریه های امپراتور مجموعه شعری از شاعر معاصر، فاضل نظری در قالب غزل است.فاضل نظری در سبک و سیاق دنباله روی اشعار کلاسیک ایرانی و شاعران سبک هندی‌ ست، او قافیه‌هایش را به‌ جا و ردیف‌هایش را رندانه برمی‌گزیند و با باز آفرینی مفاهیم سنتی، مضامین نو خلق می‌کند.

سادگی و خوش‌ خوانی از ویژگی‌های بارز اشعار نظری است. او دغدغه زبانی ندارد و در پی کشف‌های زبانی نیست. بلکه به این مفهوم و محتواست که جغرافیای زبان او را کشف می‌کند و به آن سر و شکل می‌دهد. به همین دلیل اشعار او بی‌نیاز از هر نوع بازی زبانی یا فرمی است.

وقتی نیچه گریست

۸۷,۵۰۰ تومان

کتاب وقتی نیچه گریست داستان خیالی از روابط بین فریدریش نیچه فیلسوف و یوزف بروئر یکی از بنیان‌ گذاران علم روانشناسی است. نیچه و بروئر در دوره یکدیگر زندگی و کار می‌کردند، اگر چه هیچ شواهدی از ملاقات آن‌ها وجود ندارد، ولی اروین یالوم از این دو شخصیت برجسته کتابی منحصر به فرد نوشته است.در کتاب، نیچه و بروئر نه تنها یکدیگر را ملاقات می‌کنند، بلکه جلسات شدید ذهنی نیز بین آن‌ها شکل می‌گیرد. این جلسات را بروئر ترتیب می‌دهد تا از این طریق با استفاده روش «گفتگو درمانی» که به تازگی کشف کرده است به درمان سردردهای شدید میگرنی نیچه بپردازد.