نمایش 1–24 از 35 نتیجه

انجمن قتل پنجشنبه ها

۲۱۸,۳۷۴ تومان

انجمن قتل پنجشنبه ها آمیخته­‌ای از دسیسه، شوخی و ترحم است. در این داستان، علاوه بر روایت پر راز و رمز قتل و جنایت، با غم ­‌ها، افسوس‌­ها و مشکلات سالخوردگی هم آشنا می‌شویم. هریک از اعضای باشگاه، همسر، فرزند، شغل یا سلامتی­شان را از دست داده‌ اند اما همین از دست دادن­‌ هاست که روابط میان آنها را مستحکم‌ تر می‌کند.

در یک روستای آرام و خلوت، چهار دوست هر هفته جمع می شوند تا در مورد جنایت های حل نشده صحبت کنند؛ آن ها نام خود را انجمن قتل پنجشنبه ها گذاشته اند. وقتی جسد یکی از اهالی روستا به همراه عکسی اسرارآمیز در کنارش پیدا می شود، اعضای انجمن درمی یابند که اولین پرونده ی واقعی خود را به دست آورده اند. اما با افزایش تعداد جسدها، آیا اعضای این گروه غیرمعمول اما دوست داشتنی می توانند قبل از این که بیش از اندازه دیر شود، قاتل را دستگیر کنند؟

خانه پیش از تاریکی

۱۹۰,۷۷۳ تومان

خانه پیش از تاریکی چهارمین رمان ژانر معمایی رایلی ساجر، داستان مگی هولت دختری است که 25 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت با پدر و مادرش به سرای بانبری نقل مکان کرد. اتفاقاتی که در این عمارت ویکتوریایی که در جنگل‌های ورمانت واقع بود، به وقوع پیوست، این خانواده را بر آن داشت که پس از تنها 20 روز مجبور به فرار از آن خانه شوند. طولی نکشید که پدر مگی کتابی به نام خانه‌ی وحشت منتشر کرد و در آن از وقایعی مرموز و ماوراءطبیعی که در آن خانه برایشان رخ داد سخن گفت.

مگی که اینک در 30 سالگی خود به سر می‌برد چیزی از خاطرات 5 سالگی‌اش به یاد ندارد. از طرفی هم حرف‌های پدرش در کتاب را دروغ می‌انگارد چون اعتقادی به مسائل ماوراءالطبیعه ندارد. او بارها  و بارها از والدینش خواسته تا حقیقت را به او بگویند اما جواب قانع کننده‌ای نگرفته. حالا که پدرش فوت کرده و او وارث سرای بانبری شده، در سر دارد تا بعد از 25 سال به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده‌سازی‌اش برای فروش، دلیل اصلی فرار خانواده‌اش از آن خانه را کشف کند…

خوب مثل مرده ها

۲۶۷,۰۸۲ تومان

چه کسی دنبالت می‌گردد اگر این بار تو کسی باشی که ناپدید می شود؟ این یک پیام تهدیدآمیز است که بارها برای کارآگاه پیپ شخصیت اصلی کتاب خوب مثل مرده ها، ارسال می‌شود. هالی جکسون در این رمان که رکورد فروش نیویورک‌ تایمز را از آن خود کرده، ماجرای دو رمان‌ قبلی خود را به شکل هیجان‌ انگیزی ادامه داده است؛ با این تفاوت که این بار پیپ تنهاست و برای اینکه خودش قربانی بعدی پرونده نباشد، باید نقشه‌ای اساسی طراحی کند…

در آمریکا

۲۳۵,۴۲۲ تومان

کشوری با تاریخ رسمی هزارساله که با شش کشور مرز دارد، تاریخش با اشغال و آوارگی و مهاجرت عجین شده، همان‌طور که با نخبگان و توابغ بی‌بدیل هنر و ادبیات. لهستان، کشوری‌ ست که همواره میلیون‌ها عاشق داشته که جایی در وطن عزیزشان نداشته‌اند و عشق عظیم و بی‌ پایانشان به وطن ازدست‌ رفته‌ شان را با خود برده‌اند به هرجا که مأمن امنی بوده‌ است. لهستانی‌های مهاجر گریزان از جنگ و نکبت اشغال، قرن‌هاست این سو و آن‌سو رفته‌اند؛ فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایران، آمریکا و … همگی وطن دوم آن‌ها شده‌اند و ناباورانه، تأثیر آن‌ها بر فرهنگ مقصد، بیش ‌از تأثیر آن فرهنگ بر آن‌ها بوده‌ است! رمان در آمریکا روایت «سوزان سونتاگ» از موج مهاجرت لهستانی‌ها در نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم است که مردمان بسیاری از لهستان تحت اشغال ارتش تزار، برای یافتن جایی دیگر که زندگی و آرامش را ارمغان دهد، به آمریکا پناه بردند.

درمان شوپنهاور

۲۳۶,۵۱۱ تومان

کتاب درمان شوپنهاور از زبان سوم شخص روایت می‌شود و دغدغه‌های ذهنی قهرمان‌های داستان، فیلیپ و جولیوس را به چالش می‌کشد. فیلیپ فردی منزوی که عقاید «شوپنهاور» را قبول دارد در واقع همان فلسفه‌دان بزرگ آلمانی، «آرتور شوپنهاور» است. فیلسوف مطرح و بدبینی که درباره‌ی انزوا گفته است: «مردی که بتواند یک‌بار برای همیشه از رابطه با شمار زیادی از آدمیان بپرهیزد، مرد خوشبختی‌ ست.»

در این کتاب خصوصیات اخلاقی، ویژگی‌های فردی و نظریه‌های «شوپنهاور» در قالب شخصیت فیلیپ و گفته‌های راوی بیان می‌شود. یالوم در بستر این روایتِ داستانی، دغدغه‌های همیشگی جوامع بشری مثل مواجهه‌ی انسان با خود و اجتماع و مرگ، تمایل به انزوا، و تاثیر روابط اجتماعی روی انسان‌ و طرف مقابل را طرح می‌کند.

سه دختر حوا

۲۸۶,۱۱۰ تومان

رمان سه دختر حوا روایتگر داستان سه دختر با نام های پری از ترکیه، مونا از آمریکا و شیرین از ایران با ویژگی های منحصر به فرد است. دختری مومن، دختر گناهکار و دختری سر در گم که همگی به جذابیت های داستان افزوده اند.

این کتاب در زمان حال می‌گذرد و به نوعی بیان‌گر چالش های زنان و دختران شرقی امروزی است. داستان زندگی زنی که میان عشق و باورهایش قرار گرفته، باورهایی که نمی داند کدامشان درست و کدامشان غلط است. جستجوی او برای درک مفهوم زندگی و عشق او را به ورطه های تازه و ماجراهای گوناگون می کشاند..

شافاک بازگو کننده‌ی مشکلات زنان است، زیرا در جامعه هر سیاستی ظالمانه و مستبدانه‌ای اجرا شود اولین گروه آسیب‌پذیر زنان هستند و به شدت زندگی شخصی‌ شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

فهرست مهمانان

۲۰۴,۶۰۳ تومان

فهرست مهمانان دومین رمان جنایی لوسی فولی است.موضوع کتاب پیدا شدن جسدی در شب عروسی است که تصورش، هرکسی را به فکر فرو می برد.

در جزیره‌ای نزدیک ساحل بادخیز ایرلند، مهمانان دور هم جمع می‌شوند تا آغاز زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند.در میانه ی مراسم  ناگهان چراغ ها خاموش می شوند، صدای جیغی به گوش می رسد، تاریکی مطلق همه جا را فراگرفته و با روشن شدن دوباره ی آن ها، جسدی پیدا می شود.تک تک افراد حاضر، رازی را سینه حمل می کند. حسادت، اشتباه و جنایت.

کتاب اخلاق اسلامی آیت الله مصباح یزدی

۱۵۶,۳۰۰ تومان

کتاب اخلاق اسلامی آیت الله مصباح یزدی مباحث علم اخلاق اسلامی را در قالب متن درسی طرح می کند که امید است همه مشتاقان به ویژه دانشجویان از آن استفاده کنند.

خودسازی و آراسته شدن به صفات نیک، و زدودن صفات ناپسند، از امور مطلوب و ارزشمند است و علم اخلاق اسلامی زمینه ساز علمی آن است.

این کتاب برای دانشجویان دوره کارشناسی و طلاب حوزه‌های علمیه در همه رشته‌ها به عنوان متن آموزشی درس عمومی اخلاق اسلامی تدوین شده است.

کتاب ادبیات کودک در ایران درسنامه دانشگاهی

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب ادبیات کودک در ایران درس‌نامه‌‌ای دانشگاهی است که اکثر سرفصل‌‌های وزارت علوم را برای دو واحد درس «ادبیات کودک» در مقطع کارشناسی پوشش می‌‌دهد.

اولین اصل بنیادین در ساختار ادبیات کودک و نوجوان، تبدیل زبان عادی به زبان ادبی است. مجموعا در فرایند تبدیل زبان عادی به ادبی یا آفرینش ادبیات و در نهایت، خلق ادبیات کودک و نوجوان، از روش‌هایی بهره می‌گیرند که مهم‌ترین آنها عبارت‌ است از: آهنگین کردن کلام؛ تصویری کردن کلام و آشنایی‌زدایی.

کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی

۲۱۷,۰۰۰ تومان

مباحث کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی فتحی

  1. مفهوم و حدود برنامه درسی
  2. سطوح و انواع برنامه درسی
  3. نظریه های برنامه درسی
  4. الگوهای برنامه ریزی درسی
  5. طراحی برنامه درسی
  6. نیاز سنجی و تدوین هدف در برنامه ریزی درسی
  7. انتخاب محتوا
  8. انتخاب فعالیت های یادگیری
  9. روش تدریس
  10. اجرای برنامه درسی
  11. ارزشیابی برنامه درسی
  12. طراحی و تدوین کتاب درسی
  13. تحلیل محتوی

کتاب الزامات عمومی معماری در ایران

۲۳۴,۱۸۴ تومان

کتاب الزامات عمومی معماری در ایران که راهنمایی تصویری برای مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان است، ضمن ارائه متن کامل این مبحث، برای تمام بندهایی که قابل مصور شدن بودند، تصویر یا تصاویری ارائه کرده است که با استفاده از آن‌ها، دریافت سریع‌تر و صحیح‌تری از مبحث صورت خواهد گرفت.
مطالعه این کتاب به کلیه مهندسین و دانشجویان رشته‌های ساختمان، به‌ خصوص رشته معماری توصیه می‌شود. همچنین این کتاب با کیفیت تصویری خود منبع مطالعاتی مناسبی برای داوطلبان آزمون صلاحیت حرفه‌ای نظام مهندسی و ساختمان می‌باشد.
مقررات ملی ساختمان از ارکان اساسی حرفه‌های مرتبط با ساختمان است و تسلط کامل و رعایت تمام قوانین وضع شده، برای کلیه طراحان، ناظران، مجریان، مالکان و همه کسانی که با ساخت و بهره‌برداری از ساختمان ارتباط دارند، الزامی است.

کتاب انگلیسی در 30 روز،همراه با سی دی صوتی

۱۹۴,۸۳۲ تومان

کتاب انگلیسی در 30 روز یک دوره‌ی خودآموز آسان و سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است.هدف ما کمک به شما در خودآموزی زبان به بهترین نحو ممکن است، و به همین دلیل خصوصاً و به مقدار زیاد با توضیحات ساده فهم و راهنمایی های آموزشی متعدد و تعداد زیادی تمرین همراه با پاسخ سروکار خواهید داشت. شما پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره آموزشی خواهید توانست درباره مطالب و موضوعات عمومی و در اوضاع و شرایط عادی و روزمره به زبان انگلیسی مکالمه کنید. این مقدار توانایی معادل سطح A2 در سیستم طبقه بندی اروپایی است.

کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی 4

۲۳۶,۶۰۰ تومان

کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی 4 نوشته ی مهدی زرقانی است که توسط انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

کتاب ترکی استانبولی در 30 روز،همراه با سی دی صوتی

۱۶۵,۶۴۰ تومان

آیا شما جزء آن دسته از افراد هستید که تازه کار هستند و می خواهند در حداقل زمان مبانی اولیه زبان ترکی استانبولی را به صورت کاربردی و مفید بیاموزند ، اما وقت آن را ندارند که در کلاس های زبان ترکی شرکت کنند؟ در این صورت انتخاب « ترکی در ۳۰ روز» راه حل مناسب و درستی است .زیرا این دوره خودآموز به صورت خاص برای افراد مبتدی طراحی شده است. ما می خواهیم که در راه خودآموزی زبان ترکی به بهترین محو به شما کمک کنیم . از این رو در این کتاب تذکرات ، راهنمایی ها و توضیحات بسیار ساده ای را خواهید یافت که باعث یادگیری بهتر شما می شود و در کنار آن تمرین های زیادی هم انجام خواهید داد و برای حصول اطمینان پاسخ آنها هم در کتاب آورده شده است . وقتی شما این دوره را به پایان برسانید، قادر خواهید بود درباره موضوعات عمومی و موقعیت های روزمره و ساده منظور خود را به زبان ترکی بیان نمایید. سطح این کتاب میانگین سطح A2 و A1 در چارچوب استانداردهای آموزشی اروپا می باشد.

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی

۲۷۴,۴۲۸ تومان

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی  به عنوان یک شاخه ی کاربردی علم روانشناسی، به صورت مجموعه ای منظم به طور رسمی در دهه ششم قرن بیستم موجودیت یافت و نخستین درسهای دانشگاهی با عنوان تغییر رفتار در دانشگاه های مغرب زمین، به ویژه در ایالات متحده آمریکا شروع شدند. همچنین کابرد روش ها و فنون تغییر رفتار و رفتار درمانی در موقعیتهای آموزشی، خانوادگی، بالینی و دیگر موقعیتهای اجتماعی در همین زمان آغاز گشت.

کتاب جرات داشته باش

۱۹۱,۱۱۹ تومان

کتاب جرات داشته باش راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید اعتماد‌ به نفس خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

پایه و اساس عزت‌نفس از دوران کودکی شکل می‌گیرد. مهم‌ترین راهی که بتوانید به اعتمادبه‌نفس دست پیدا کنید، این است که ابتدا عزت‌نفس داشته باشید. در صورت نداشتن عزت‌نفس، حتی اگر از طرف دیگران مورد تشویق قرار بگیرید، باز هم احساس خوبی نخواهید داشت.

عزت‌نفس متعلق به خودتان است و باید آن را در اعماق وجودتان پیدا کنید. هیچ فرد دیگری نمی‌تواند آن را درون شما پیدا کند. عزت‌نفس هر کسی خاص خودش است و انسان‌های دیگر نباید در مورد آن حرف بزنند.

بسیاری از افرادی که اعتماد به نفس کافی نداشتند بعد از خواندن این اثر و عملی کردن راه‌حل‌های آن، اذعان داشتند که به‌خوبی توانستند اعتماد به نفسشان را دوباره به‌دست آورند.

کتاب دنیای این روزای من

۲۶۳,۰۰۰ تومان

کتاب دنیای این روزای من مجموعه‌ای از ترانه‌های عاشقانه‌ی روزبه بمانی است که درسال 1395 توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. این کتاب تاکنون ۶ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب متشکل از ۲۵۰ ترانه عاشقانه که او در پانزده سال اخیر سروده است. نام یکی از ترانه های آن همنام اسم کتاب است که قبلاً توسط داریوش اقبالی در آلبومی به همین نام منتشر شده است.

او همچنین گفته است در آینده قصد دارد ترانه های اجتماعی اش را در مجموعه ای دیگر منتشر کند.به گفته خودش علاقه ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه ها وی را به خوانندگی ترغیب می کرد.

کتاب ریاضیات کانگورو 3 و 4

۲۱۴,۵۰۰ تومان

کتاب ریاضیات کانگورو شامل پرسش چهارگزینه‌ای می‌باشد و بخشی به نام درس‌نامه ندارد. این کتاب مسابقه‌ی ریاضی کانگورو را از سال 1998 تا سال گذشته در خود جای داده است. دانش‌آموزان با حل این پرسش‌ها، با نوع و تیپ سؤالات این آزمون‌ آشنا می‌شوند. بعد از سؤالات هر مسابقه، راه‌حل مسابقه یا همان پاسخ‌نامه‌ی تشریحی قرار گرفته است. همه‌ی سؤالات در این بخش به طور کامل توضیح داده شده‌اند و هیچ ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نمی‌ماند.

کشور ما از سال ۲۰۰۹ با نمایندگی باشگاه دانش پژوهان جوان به عضویت در این مسابقه پذیرفته شده است. هدف اصلی این مسابقه ارتقای درک ریاضی دانش آموزان، و رشد توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیت های هوشمندانه است. همچنین نشان دادن اهمیت آموزش ریاضی در تمام دنیا، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در یادگیری ریاضی، و کمک به آنان در درک کاربرد ریاضی در فعالیت های روزانه و قوانین طبیعی جزو اهداف این مسابقه است.

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش

۱۹۵,۰۳۰ تومان

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش می تواند به رهبران،مدیران و سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی کمک کند تا سیاست های مناسبی را همراه با تحولات جهانی اتخاذ نمایند و با استفاده از رویکرد سیستمی به تدوین برنامه های نوین آموزشی بپردازند.

این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را برای مطالعه ی شخصی یا برنامه های آموزشی رسمی مورد استفاده قرار داد. برنامه ریزی آموزشی و سیاست گذاری آموزشی اموری کاملا مرتبط با یکدیگرند، برنامه ریزانی که به چگونگی تهیه و تنظیم سیاست ها آگاه نیستند، موفق نخواهند بود و کمک چندانی نیز به سیاست گذاران نمی کنند، در واقع برنامه ریزی فرایندی گوناگون، از تحلیل وضع موجود و ایجاد و ارزیابی گزینه های سیاستی تا تنظیم و نظارت بر اجرای سیاست جدید می انجامد، دربر می گیرد.

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی براساس گرامر این یوز

۲۸۴,۱۳۰ تومان

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس گرامر این یوز شامل ۱۳۲ درس و چندین ضمیمه است و همه نکات دستوری زبان انگلیسی را به کمک تصاویر توضیح داده است. همراه با هر درس مقدار قابل توجهی تمرین سودمند آورده شده است که همه آنها دارای جواب هستند.این کتاب یک مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی است که می‌تواند برای تمام کسانی که خواهان یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، مورد استفاده قرار گیرد.همچنین برای کسانی که خود را برای امتحان تافل آماده می‌کنند سودمند است و زبان‌آموز می‌تواند آن را به صورت خودآموز مورد استفاده قرار دهد.

کتاب گنجنامه دفتر11 بخش1 امامزاده ها و مقابر

۳۱۱,۸۵۰ تومان

کتاب گنجنامه دفتر11از سری کتب دانشگاهی معماری است که در خصوص امامزاده ها و مقابر است.

کتاب مبانی جامعه شناسی

۲۳۱,۶۶۰ تومان

کتاب مبانی جامعه شناسی سبک جدیدی در ارائه ی اصول و مبانی رشته‌ هایی مانند جامعه‌ شناسی , تنظیم شده است. این کتاب در واقع بر اساس مجموعه‌ ای از مبانی طراحی شده است که رشته‌ های عمومی را نیز در بر میگیرد و در تنظیم و ارائه ی مطالب , یکتاست. مؤلف مطالب را به صورت منظم و  دور از بحثه ای نظری طولانی و حاشیه‌ پردازی ها آورده است و با مثال هایی از جامعه فعلی و زندگی روزمره ی افراد همراه کرده .همه ی فصول جزو مطالب سازمان‌ یافته، با تمرینات، پرسش و پاسخ ها و مفاهیم و اصطلاحات تکمیل می‌شود.

کتاب مبانی طراحی آموزشی

۱۸۶,۷۰۰ تومان

کتاب مبانی طراحی آموزشی مباحث اصلی و کلی در طراحی آموزشی یا مبانی آن را ارائه می‌دهد. با مطالعه این کتاب ، شما خواهید توانست با طراحی آموزشی بیشتر آشنا شوید و جغرافیای علمی آن را بهتر درک کنید. این کتاب به طور تخصصی شما را برای طراحی آموزشی براساس الگوی خاص آماده نمی‌کند، لیکن معرفی و طرح الگوهای طراحی آموزشی فرایند و عناصر طراحی آموزشی را برای شما به شیوه‌های مختلف به تصویر می‌کشد. از سوی دیگر به سبب طرح مباحث نوین در آموزش از جمله یادگیری الکترونیکی، کتاب حاضر می‌کوشد مباحث سودمندی در این زمینه تدارک ببیند. پس از مطالعه این کتاب شما خواهید توانست با مفاهیم اساسی، جایگاه، سیر تاریخی، عناصر، فرایند، و الگوهای طراحی آموزشی آشنا شوید و تا اندازه‌ای از آنها در طراحی آموزش استفاده کنید. بدون شک تسلط در طراحی آموزشی نیازمند مطالعه کتابهای بیشتری است که مباحث این کتاب را به طور کاملاً تخصصی مورد بحث قرار می‌دهد. مطالعه کتاب حاضر به متخصصان علوم تربیتی به ویژه طراحان آموزشی و متخصصان فناوری آموزشی، کارشناسان آموزش در سازمانها و مراکز مختلف آموزشی، دانشجویان رشته علوم تربیتی، کارآموزان دوره‌های تربیت معلم، معلمان و مربیان، و همه کسانی که به طریقی با طراحی آموزش سرو کار دارند، توصیه می‌شود. برای کسانی که قصد دارند با دانش پایه و چهارچوب طراحی آموزشی آشنا شوند، مطالعه این کتاب سودمند خواهد بود.

کتاب مجموعه آزمون های تضمینی استخدامی آموزگار ابتدایی

۱۶۶,۶۱۷ تومان

کتاب مجموعه آزمون های تضمینی استخدامی آموزگار ابتدایی توسط انتشارات طلیعه پویش ، به چاپ رسیده است.

این کتاب مرجع کامل آزمون های استخدامی آموزگار ابتدایی و آموزش و پرورش و به ویژه دستگاه های اجرایی می باشد. کتاب حاضر بر اساس آخرین اصلاحت و ویرایش سوالات استخدامی برگزار شده در سال های قبل می باشد.