نمایش دادن همه 29 نتیجه

انجمن قتل پنجشنبه ها

۲۲۱,۰۳۷ تومان

انجمن قتل پنجشنبه ها آمیخته­‌ای از دسیسه، شوخی و ترحم است. در این داستان، علاوه بر روایت پر راز و رمز قتل و جنایت، با غم ­‌ها، افسوس‌­ها و مشکلات سالخوردگی هم آشنا می‌شویم. هریک از اعضای باشگاه، همسر، فرزند، شغل یا سلامتی­شان را از دست داده‌ اند اما همین از دست دادن­‌ هاست که روابط میان آنها را مستحکم‌ تر می‌کند.

در یک روستای آرام و خلوت، چهار دوست هر هفته جمع می شوند تا در مورد جنایت های حل نشده صحبت کنند؛ آن ها نام خود را انجمن قتل پنجشنبه ها گذاشته اند. وقتی جسد یکی از اهالی روستا به همراه عکسی اسرارآمیز در کنارش پیدا می شود، اعضای انجمن درمی یابند که اولین پرونده ی واقعی خود را به دست آورده اند. اما با افزایش تعداد جسدها، آیا اعضای این گروه غیرمعمول اما دوست داشتنی می توانند قبل از این که بیش از اندازه دیر شود، قاتل را دستگیر کنند؟

خانه پیش از تاریکی

۱۹۰,۷۷۳ تومان

خانه پیش از تاریکی چهارمین رمان ژانر معمایی رایلی ساجر، داستان مگی هولت دختری است که 25 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت با پدر و مادرش به سرای بانبری نقل مکان کرد. اتفاقاتی که در این عمارت ویکتوریایی که در جنگل‌های ورمانت واقع بود، به وقوع پیوست، این خانواده را بر آن داشت که پس از تنها 20 روز مجبور به فرار از آن خانه شوند. طولی نکشید که پدر مگی کتابی به نام خانه‌ی وحشت منتشر کرد و در آن از وقایعی مرموز و ماوراءطبیعی که در آن خانه برایشان رخ داد سخن گفت.

مگی که اینک در 30 سالگی خود به سر می‌برد چیزی از خاطرات 5 سالگی‌اش به یاد ندارد. از طرفی هم حرف‌های پدرش در کتاب را دروغ می‌انگارد چون اعتقادی به مسائل ماوراءالطبیعه ندارد. او بارها  و بارها از والدینش خواسته تا حقیقت را به او بگویند اما جواب قانع کننده‌ای نگرفته. حالا که پدرش فوت کرده و او وارث سرای بانبری شده، در سر دارد تا بعد از 25 سال به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده‌سازی‌اش برای فروش، دلیل اصلی فرار خانواده‌اش از آن خانه را کشف کند…

خوب مثل مرده ها

۲۶۷,۰۸۲ تومان

چه کسی دنبالت می‌گردد اگر این بار تو کسی باشی که ناپدید می شود؟ این یک پیام تهدیدآمیز است که بارها برای کارآگاه پیپ شخصیت اصلی کتاب خوب مثل مرده ها، ارسال می‌شود. هالی جکسون در این رمان که رکورد فروش نیویورک‌ تایمز را از آن خود کرده، ماجرای دو رمان‌ قبلی خود را به شکل هیجان‌ انگیزی ادامه داده است؛ با این تفاوت که این بار پیپ تنهاست و برای اینکه خودش قربانی بعدی پرونده نباشد، باید نقشه‌ای اساسی طراحی کند…

در آمریکا

۲۳۵,۴۲۲ تومان

کشوری با تاریخ رسمی هزارساله که با شش کشور مرز دارد، تاریخش با اشغال و آوارگی و مهاجرت عجین شده، همان‌طور که با نخبگان و توابغ بی‌بدیل هنر و ادبیات. لهستان، کشوری‌ ست که همواره میلیون‌ها عاشق داشته که جایی در وطن عزیزشان نداشته‌اند و عشق عظیم و بی‌ پایانشان به وطن ازدست‌ رفته‌ شان را با خود برده‌اند به هرجا که مأمن امنی بوده‌ است. لهستانی‌های مهاجر گریزان از جنگ و نکبت اشغال، قرن‌هاست این سو و آن‌سو رفته‌اند؛ فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایران، آمریکا و … همگی وطن دوم آن‌ها شده‌اند و ناباورانه، تأثیر آن‌ها بر فرهنگ مقصد، بیش ‌از تأثیر آن فرهنگ بر آن‌ها بوده‌ است! رمان در آمریکا روایت «سوزان سونتاگ» از موج مهاجرت لهستانی‌ها در نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم است که مردمان بسیاری از لهستان تحت اشغال ارتش تزار، برای یافتن جایی دیگر که زندگی و آرامش را ارمغان دهد، به آمریکا پناه بردند.

سه دختر حوا

۲۸۶,۱۱۰ تومان

رمان سه دختر حوا روایتگر داستان سه دختر با نام های پری از ترکیه، مونا از آمریکا و شیرین از ایران با ویژگی های منحصر به فرد است. دختری مومن، دختر گناهکار و دختری سر در گم که همگی به جذابیت های داستان افزوده اند.

این کتاب در زمان حال می‌گذرد و به نوعی بیان‌گر چالش های زنان و دختران شرقی امروزی است. داستان زندگی زنی که میان عشق و باورهایش قرار گرفته، باورهایی که نمی داند کدامشان درست و کدامشان غلط است. جستجوی او برای درک مفهوم زندگی و عشق او را به ورطه های تازه و ماجراهای گوناگون می کشاند..

شافاک بازگو کننده‌ی مشکلات زنان است، زیرا در جامعه هر سیاستی ظالمانه و مستبدانه‌ای اجرا شود اولین گروه آسیب‌پذیر زنان هستند و به شدت زندگی شخصی‌ شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

فهرست مهمانان

۲۰۴,۶۰۳ تومان

فهرست مهمانان دومین رمان جنایی لوسی فولی است.موضوع کتاب پیدا شدن جسدی در شب عروسی است که تصورش، هرکسی را به فکر فرو می برد.

در جزیره‌ای نزدیک ساحل بادخیز ایرلند، مهمانان دور هم جمع می‌شوند تا آغاز زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند.در میانه ی مراسم  ناگهان چراغ ها خاموش می شوند، صدای جیغی به گوش می رسد، تاریکی مطلق همه جا را فراگرفته و با روشن شدن دوباره ی آن ها، جسدی پیدا می شود.تک تک افراد حاضر، رازی را سینه حمل می کند. حسادت، اشتباه و جنایت.

کتاب ادبیات کودک در ایران درسنامه دانشگاهی

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب ادبیات کودک در ایران درس‌نامه‌‌ای دانشگاهی است که اکثر سرفصل‌‌های وزارت علوم را برای دو واحد درس «ادبیات کودک» در مقطع کارشناسی پوشش می‌‌دهد.

اولین اصل بنیادین در ساختار ادبیات کودک و نوجوان، تبدیل زبان عادی به زبان ادبی است. مجموعا در فرایند تبدیل زبان عادی به ادبی یا آفرینش ادبیات و در نهایت، خلق ادبیات کودک و نوجوان، از روش‌هایی بهره می‌گیرند که مهم‌ترین آنها عبارت‌ است از: آهنگین کردن کلام؛ تصویری کردن کلام و آشنایی‌زدایی.

کتاب الزامات عمومی معماری در ایران

۲۳۴,۱۸۴ تومان

کتاب الزامات عمومی معماری در ایران که راهنمایی تصویری برای مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان است، ضمن ارائه متن کامل این مبحث، برای تمام بندهایی که قابل مصور شدن بودند، تصویر یا تصاویری ارائه کرده است که با استفاده از آن‌ها، دریافت سریع‌تر و صحیح‌تری از مبحث صورت خواهد گرفت.
مطالعه این کتاب به کلیه مهندسین و دانشجویان رشته‌های ساختمان، به‌ خصوص رشته معماری توصیه می‌شود. همچنین این کتاب با کیفیت تصویری خود منبع مطالعاتی مناسبی برای داوطلبان آزمون صلاحیت حرفه‌ای نظام مهندسی و ساختمان می‌باشد.
مقررات ملی ساختمان از ارکان اساسی حرفه‌های مرتبط با ساختمان است و تسلط کامل و رعایت تمام قوانین وضع شده، برای کلیه طراحان، ناظران، مجریان، مالکان و همه کسانی که با ساخت و بهره‌برداری از ساختمان ارتباط دارند، الزامی است.

کتاب انگلیسی در 30 روز،همراه با سی دی صوتی

۱۹۴,۸۳۲ تومان

کتاب انگلیسی در 30 روز یک دوره‌ی خودآموز آسان و سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است.هدف ما کمک به شما در خودآموزی زبان به بهترین نحو ممکن است، و به همین دلیل خصوصاً و به مقدار زیاد با توضیحات ساده فهم و راهنمایی های آموزشی متعدد و تعداد زیادی تمرین همراه با پاسخ سروکار خواهید داشت. شما پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره آموزشی خواهید توانست درباره مطالب و موضوعات عمومی و در اوضاع و شرایط عادی و روزمره به زبان انگلیسی مکالمه کنید. این مقدار توانایی معادل سطح A2 در سیستم طبقه بندی اروپایی است.

کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی 4

۲۳۶,۶۰۰ تومان

کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی 4 نوشته ی مهدی زرقانی است که توسط انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

کتاب ترکی استانبولی در 30 روز،همراه با سی دی صوتی

۱۶۵,۶۴۰ تومان

آیا شما جزء آن دسته از افراد هستید که تازه کار هستند و می خواهند در حداقل زمان مبانی اولیه زبان ترکی استانبولی را به صورت کاربردی و مفید بیاموزند ، اما وقت آن را ندارند که در کلاس های زبان ترکی شرکت کنند؟ در این صورت انتخاب « ترکی در ۳۰ روز» راه حل مناسب و درستی است .زیرا این دوره خودآموز به صورت خاص برای افراد مبتدی طراحی شده است. ما می خواهیم که در راه خودآموزی زبان ترکی به بهترین محو به شما کمک کنیم . از این رو در این کتاب تذکرات ، راهنمایی ها و توضیحات بسیار ساده ای را خواهید یافت که باعث یادگیری بهتر شما می شود و در کنار آن تمرین های زیادی هم انجام خواهید داد و برای حصول اطمینان پاسخ آنها هم در کتاب آورده شده است . وقتی شما این دوره را به پایان برسانید، قادر خواهید بود درباره موضوعات عمومی و موقعیت های روزمره و ساده منظور خود را به زبان ترکی بیان نمایید. سطح این کتاب میانگین سطح A2 و A1 در چارچوب استانداردهای آموزشی اروپا می باشد.

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی

۲۷۴,۴۲۸ تومان

کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی  به عنوان یک شاخه ی کاربردی علم روانشناسی، به صورت مجموعه ای منظم به طور رسمی در دهه ششم قرن بیستم موجودیت یافت و نخستین درسهای دانشگاهی با عنوان تغییر رفتار در دانشگاه های مغرب زمین، به ویژه در ایالات متحده آمریکا شروع شدند. همچنین کابرد روش ها و فنون تغییر رفتار و رفتار درمانی در موقعیتهای آموزشی، خانوادگی، بالینی و دیگر موقعیتهای اجتماعی در همین زمان آغاز گشت.

کتاب دنیای این روزای من

۲۶۳,۰۰۰ تومان

کتاب دنیای این روزای من مجموعه‌ای از ترانه‌های عاشقانه‌ی روزبه بمانی است که درسال 1395 توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. این کتاب تاکنون ۶ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب متشکل از ۲۵۰ ترانه عاشقانه که او در پانزده سال اخیر سروده است. نام یکی از ترانه های آن همنام اسم کتاب است که قبلاً توسط داریوش اقبالی در آلبومی به همین نام منتشر شده است.

او همچنین گفته است در آینده قصد دارد ترانه های اجتماعی اش را در مجموعه ای دیگر منتشر کند.به گفته خودش علاقه ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه ها وی را به خوانندگی ترغیب می کرد.

کتاب روان شناسی احساس و ادراک

۱۵۲,۴۶۰ تومان

کتاب روان شناسی احساس و ادراک برای گرایش های مختلف رشته ی روانشناسی تهیه شده است.سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌ انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که از سال 1363 افتتاح شده و به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد.

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش

۱۹۵,۰۳۰ تومان

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش می تواند به رهبران،مدیران و سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی کمک کند تا سیاست های مناسبی را همراه با تحولات جهانی اتخاذ نمایند و با استفاده از رویکرد سیستمی به تدوین برنامه های نوین آموزشی بپردازند.

این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را برای مطالعه ی شخصی یا برنامه های آموزشی رسمی مورد استفاده قرار داد. برنامه ریزی آموزشی و سیاست گذاری آموزشی اموری کاملا مرتبط با یکدیگرند، برنامه ریزانی که به چگونگی تهیه و تنظیم سیاست ها آگاه نیستند، موفق نخواهند بود و کمک چندانی نیز به سیاست گذاران نمی کنند، در واقع برنامه ریزی فرایندی گوناگون، از تحلیل وضع موجود و ایجاد و ارزیابی گزینه های سیاستی تا تنظیم و نظارت بر اجرای سیاست جدید می انجامد، دربر می گیرد.

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی براساس گرامر این یوز

۲۸۴,۱۳۰ تومان

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس گرامر این یوز شامل ۱۳۲ درس و چندین ضمیمه است و همه نکات دستوری زبان انگلیسی را به کمک تصاویر توضیح داده است. همراه با هر درس مقدار قابل توجهی تمرین سودمند آورده شده است که همه آنها دارای جواب هستند.این کتاب یک مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی است که می‌تواند برای تمام کسانی که خواهان یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، مورد استفاده قرار گیرد.همچنین برای کسانی که خود را برای امتحان تافل آماده می‌کنند سودمند است و زبان‌آموز می‌تواند آن را به صورت خودآموز مورد استفاده قرار دهد.

کتاب مبانی جامعه شناسی

۲۳۱,۶۶۰ تومان

کتاب مبانی جامعه شناسی سبک جدیدی در ارائه ی اصول و مبانی رشته‌ هایی مانند جامعه‌ شناسی , تنظیم شده است. این کتاب در واقع بر اساس مجموعه‌ ای از مبانی طراحی شده است که رشته‌ های عمومی را نیز در بر میگیرد و در تنظیم و ارائه ی مطالب , یکتاست. مؤلف مطالب را به صورت منظم و  دور از بحثه ای نظری طولانی و حاشیه‌ پردازی ها آورده است و با مثال هایی از جامعه فعلی و زندگی روزمره ی افراد همراه کرده .همه ی فصول جزو مطالب سازمان‌ یافته، با تمرینات، پرسش و پاسخ ها و مفاهیم و اصطلاحات تکمیل می‌شود.

کتاب مبانی طراحی آموزشی

۱۸۶,۷۰۰ تومان

کتاب مبانی طراحی آموزشی مباحث اصلی و کلی در طراحی آموزشی یا مبانی آن را ارائه می‌دهد. با مطالعه این کتاب ، شما خواهید توانست با طراحی آموزشی بیشتر آشنا شوید و جغرافیای علمی آن را بهتر درک کنید. این کتاب به طور تخصصی شما را برای طراحی آموزشی براساس الگوی خاص آماده نمی‌کند، لیکن معرفی و طرح الگوهای طراحی آموزشی فرایند و عناصر طراحی آموزشی را برای شما به شیوه‌های مختلف به تصویر می‌کشد. از سوی دیگر به سبب طرح مباحث نوین در آموزش از جمله یادگیری الکترونیکی، کتاب حاضر می‌کوشد مباحث سودمندی در این زمینه تدارک ببیند. پس از مطالعه این کتاب شما خواهید توانست با مفاهیم اساسی، جایگاه، سیر تاریخی، عناصر، فرایند، و الگوهای طراحی آموزشی آشنا شوید و تا اندازه‌ای از آنها در طراحی آموزش استفاده کنید. بدون شک تسلط در طراحی آموزشی نیازمند مطالعه کتابهای بیشتری است که مباحث این کتاب را به طور کاملاً تخصصی مورد بحث قرار می‌دهد. مطالعه کتاب حاضر به متخصصان علوم تربیتی به ویژه طراحان آموزشی و متخصصان فناوری آموزشی، کارشناسان آموزش در سازمانها و مراکز مختلف آموزشی، دانشجویان رشته علوم تربیتی، کارآموزان دوره‌های تربیت معلم، معلمان و مربیان، و همه کسانی که به طریقی با طراحی آموزش سرو کار دارند، توصیه می‌شود. برای کسانی که قصد دارند با دانش پایه و چهارچوب طراحی آموزشی آشنا شوند، مطالعه این کتاب سودمند خواهد بود.

کتاب مجموعه آزمون های تضمینی استخدامی آموزگار ابتدایی

۱۶۶,۶۱۷ تومان

کتاب مجموعه آزمون های تضمینی استخدامی آموزگار ابتدایی توسط انتشارات طلیعه پویش ، به چاپ رسیده است.

این کتاب مرجع کامل آزمون های استخدامی آموزگار ابتدایی و آموزش و پرورش و به ویژه دستگاه های اجرایی می باشد. کتاب حاضر بر اساس آخرین اصلاحت و ویرایش سوالات استخدامی برگزار شده در سال های قبل می باشد.

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها

۲۸۲,۵۰۰ تومان

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها حاصل یافته های علمی است که با متدولوژی های معتبر و محکم به دست آمده اند و از آنجا که شرافت و اصالت محققان دخالتی در اثبات یا تایید آنها نداشته است از چنان تعمیم پذیری و عینیتی برخوردارند که امکان تبدیل علم به افیون روشنفکران را مهیا می سازد و بی هیچ تردیدی پذیرفته می شوند.

منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت انسان برای مدیریت اثربخش آن ضروری است. مدیریت منابع انسانی بر مبنای مفاهیم رفتار سازمانی بنا شده است که با تلاش های نظام مند برای شناخت، درک و کنترل رفتار انسان، تحقق اهداف سازمان را امکان پذیر می سازد. مدیریت منابع انسانی درصدد است ضمن تضمین بهره وری منابع انسانی و سودآوری سازمان، بخشی از نیازهای انسان را نیز برآورده سازد.

کتاب مکاتب فلسفی و آراء تربیتی

۱۵۳,۴۵۰ تومان

کتاب مکاتب فلسفی و آراء تربیتی نوشته جرالد ال. گوتک با ترجمه دکتر محمدجعفر پاک ‌سرشت، توسط انتشارات سمت به چاپ رسیده است.

این کتاب منبع اصلی برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد است.کتاب مکاتب فلسفی و آراء تربیتی داری 21 فصل است و از نظر محتوا به سه بخش عمده قابل تقسیم است. بخش نخست که شامل اصول دوم تا هشتم می شود، آراء دیدگاههای تربیتی بر گرفته است فلسفه های رسمی مانند ایدئالیسم، رئالیسم و پراگماتیسم را مورد بحث قرار می دهید؛ بخش دوم که فصول نهم تا پانزدهم را در بر می گیرد، رابطه ایدئولوژی را با آموزش پرورش توضیح می دهد و دیدگاهها و آموزه های تربیتی ایدئولوژیهای مختلف همچون ملی گرایی، آرمان شهر گرایی و غیره را بررسی می کند. سر انجام ، شش فصل پایانی کتاب درباره نظریه های تربیتی به بحث می پردازد.

کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی جلد اول

۲۱۱,۳۶۵ تومان

جلد اول کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی برای دانشجویان رشته های علوم تربیتی و رشته های دبیری در مقطع کارشناسی تدوین شده و توانسته است مشکل بسیاری از دانشجویان را برطرف کند.همچنین کسانی که قصد تدریس و آموزش دارند نیز می توانند از این کتاب استفاده کنند.

کتاب نظریه و نقد ادبی جلد اول

۱۸۵,۹۰۰ تومان

کتاب نظریه و نقد ادبی جلد اول اثر حسین پاینده توسط انتشارات سمت به چاپ رسیده است.

این کتاب برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی (همه گرایش ها) و سایر رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی در مقطع تحصیلات تکمیلی، به عنوان منبع اصلی درس «نظریه‌ها و نقد ادبی» (یا درس‌های مشابه در سایر رشته‌ها) به ارزش 2 واحد و یا رویکردی میان‌رشته‌ای تدوین شده است.

در کشور ما معمولاً معنای درست و دقیقی از «نقد» مستفاد نمی‌شود. دست‌اندرکاران فعالیت‌های ادبی غالباً بین «مرور و معرفی»، «تحلیل» و «نقد» تمایز نمی‌گذارند و هر نوع نوشتاری را که نویسنده در آن نظری راجع به متنی ادبی اظهار کرده باشد، به غلط مصداق «نقد» می‌پندارند. فقط از راه شناساندن نظریه‌های علمی نقد ادبی و نحوه‌ی کاربرد عملی آن‌هاست که می‌توان به این برداشت‌ها و توقعات نادرست پایان داد.

کتاب هندسه از ابتدا تا …

۲۲۱,۷۶۰ تومان

کتاب هندسه از ابتدا تا … مناسب دانش آموزان پایه های ششم، هفتم و هشتم است، البته در برنامه درسی معمول هندسه با این سبک و حجم وجود ندارد، اما شیفتگان هندسه کم نیستند.

این کتاب درباره هندسه مقدماتی است و رویکرد آن «مسئله حل کردن» است. در هر فصل مفهوم‌ها‌، تعریف‌ها،‌ و قضیه‌ها به تفصیل آمده است و تقریباْ ‌برای هر یک از آن‌ها مسئله‌ای یا مسئله‌هایی حل شده آورده شده است. در انتهای هر فصل هم تعدادی تمرین برای کار مستقل گنجانده شده است.

کتابخانه نیمه شب

۲۲۵,۳۹۳ تومان

کتابخانه نیمه شب نوشته مت هیگ رمانی است که شما را به یک ترن هوایی احساسی می برد. داستانی در مورد زندگی، مرگ و انتخاب هایی است که در این مسیر انجام می دهیم.

شخصیت اصلی داستان نورا سید است، زنی که در زندگی خود به کف رسیده است. او شغلش را از دست داده، گربه اش مرده است و احساس می کند چیزی برای زندگی ندارد. نورا در یک لحظه ناامیدی تصمیم می گیرد به زندگی خود پایان دهد.

اما نورا به جای مرگ، خود را در کتابخانه نیمه شب می یابد – مکانی بین زندگی و مرگ که در آن می تواند تمام مسیرهای مختلفی را که زندگی اش می توانست طی کند، در صورت انتخاب های متفاوت، کشف کند.

همانطور که نورا این زندگی های متفاوت را بررسی می کند، متوجه می شود که هر انتخابی که می کنیم عواقبی دارد – هم خوب و هم بد. او همچنین می‌آموزد که مهم نیست در شرایط فعلی ما چقدر چیزها بد به نظر می‌رسند، همیشه امید به آینده‌ای بهتر وجود دارد.

ما تمامش می کنیم

۱۸۴,۱۴۰ تومان

ما تمامش می کنیم داستانی جذاب و مصداقی بارز برای این جمله است: گاهی اوقات کسی که دوستت دارد، بیش از همه آزارت می‌دهد. لیلی بلوم با مردی به نام رایل کینکید آشنا می‌شود. مردی که جراح مغز و اعصاب است و رفتارش با لیلی زندگی او را به بهشت تبدیل می‌کند. زندگی زیبایی که حتی در رویای لیلی هم وجود نداشت. اما دغدغه‌هایش او را به یاد عشق اولش، اتلس کاریگن، می‌اندازد. مردی که از لیلی محافظت می‌کرد، با او نقاط مشترک فراوانی داشت و ناگهان، دوباره سر و کله‌اش پیدا شده است…

این داستان زیبا و خواندنی، قلبتان را می‌شکند و درست لحظه‌ای که همه‌چیز را تمام شده می‌پندارید،از امید سرشارتان می‌کند. داستانی که از زنان، انتخاب‌های آنان و شجاعتی که باید به خرج بدهند می‌گوید

من پیش از تو

۲۴۸,۴۹۰ تومان

ماجرای کتاب من پیش از تو، با حادثه‌ای که برای ویل ترینر اتفاق می‌افتد شروع می‌شود. ویل ترینر پسری از طبقه بالای جامعه است که متخصص امور مالی نیز می‌باشد. او ورزشکار، ماجراجو، اهل سفر و عاشق است که وضعیت مالی بی‌ نظیری دارد. از آن دسته از آدم‌هاست که تا به حال کمبودی در زندگی نداشته و هرچه را که می‌خواسته به دست آورده است.

حادثه مهم رمان در سال ۲۰۰۷ رخ می‌دهد و نویسنده به طور خلاصه آن را شرح می‌دهد. باران به شدت می‌بارد و ویل بعد از اینکه به قصد انجام دادن کارهای خود، دوست دخترش لیسا را ترک می‌کند در خیابان با یک موتورسوار تصادف می‌کند. تصادفی که باعث می‌شود دچار آسیب در مهره‌های ۵ و ۶ ستون فقرات شود و فلج شدن دست‌ها و پاهای او را به همراه داشته باشد.

نجواگر

۲۴۲,۷۲۸ تومان

رمان نجواگر روایتگر زندگی چند نسل است. داستان پدر و پسری که در شهری کوچک در گیر و دار تحقیقات برای دستگیری قاتلی زنچیره ای گرفتار می شوند، سرشار از کابوس و دلهره اما در عین حال پر از عشق، غم، فقدان و شروع دوباره. این کتاب با ته مایه های روان شناختی، داستانی جذاب، هیجان انگیز و پر از تعلیق را برای شما به ارمغان می آورد.

تام کندی یکی از شخصیت های محوری داستان، پس از مرگ ناگهانی همسرش به این باور می رسد که یک شروع جدید به او و پسر کوچکش کمک می کند تا از این ناراحتی عمیق نجات پیدا کنند. یک شروع جدید، یک خانه ی جدید، یک شهر جدید. و شروع به نقل مکان به شهری جدید می کند. اما این شهر گذشته ای تاریک را در بر دارد. بیست سال پیش، یک قاتل زنجیره ای پنج نفر از ساکنان را ربوده و به قتل رسانده است.

هر دو در نهایت می‌ میرند

۲۰۷,۹۰۰ تومان

این رمان سراسر احساسی هر دو در نهایت می‌ میرند ، که برای نوجوانان و بزرگسالان نوشته شده است، با کلمات سحرآمیز خود درک روشنی از مرگ و زندگی در ذهن خواننده تداعی می کند و به زیبایی نشان می دهد که چگونه می توان فقط در یک روز از زندگی به اندازه یک عمر لذت برد و به بهترین شکل ممکن زندگی کرد. شخصیت ها به طرز خارق العاده و دل انگیزی شخصیت پردازی شده اند. ما از نزدیک شاهد ذات انسانی، حالات درونی آن ها مانند شادی و غصه، عیب ها و ترس هایشان هستیم به سرعت با آن ها خو می گیریم.