نمایش دادن همه 3 نتیجه

کتاب درس نامه استخدامی دبیری و هنرآموز

۴۹۰,۰۵۰ تومان

کتاب درس نامه استخدامی دبیری و هنرآموز حیطه اختصاصی مطابق با آخرین تغییرات آزمون استخدامی 1402 و منابع معرفی شده از طرف سازمان سنجش می باشد. همانطور که در دفترچه آزمون اعلام شده است، این کتاب درسنامه و تست را پوشش می دهد و برای تمام دروس تست‌های طبقه‌بندی شده دارد.

مطابقت سوالات با آخرین آزمون های استخدامی از لحاظ؛ سرفصل، موضوع تعداد و سطح دشواری، حذف سوالات تکراری، حتی جمله بندی متداول طراحان آزمون استخدامی

قابل استفاده برای تمامی رشته های امور تربیتی، علوم تربیتی، روانشناسی، معارف، عربی  و … در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ارشد

کتاب گنجنامه دفتر 5 (مدارس)

۶۲۳,۷۰۰ تومان

کتاب گنجنامه دفتر 5 مدارس تاریخی را در شهرهای مختلف ایران معرفی می‌نماید. در این کتاب خواننده با چهل مدرسۀ قدیمی از دوره‌های مختلف آشنا می‌شود. البته تعداد مدارس بازمانده از گذشته در شهرهای ما بسیار بیش از این است؛ اما به جرأت می‌توان گفت که مهم‌ترین مدارس موجود در این دفتر معرفی شده‌اند. اولین بناهایی که به صورت مستقل از مساجد و با عنوان رسمی مدرسه در تاریخ معماری می‌شناسیم «نظامیه»ها هستند که توسط خواجه نظام‌الملک، وزیر عالم و مقتدر دوران سلجوقیان، بنیاد نهاده شدند….

کتاب مرجع کامل برنامه نویسی پایتون

۵۷۳,۲۱۰ تومان

کتاب مرجع کامل برنامه نویسی پایتون اثر جواد وحیدی و رمضان عباس نژادورزی، راهنمایی کامل و جامع برای آموختن زیان برنامه نویسی پایتون است.

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا است که در سال 1992 توسط Guido van Rossum ارائه شد. پایتون بسیار شبیه به زبان انگلیسی طراحی شده تا خواندن و نوشتن آن ساده باشد. پایتون یک زبان همه منظوره نیز هست به این معنی که محدود به زمینه خاصی نیست و میتواند برای طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده شود از ساخت وبسایت گرفته تا طراحی الگوریتم های پیچیده هوش مصنوعی.

تنها در 5 سال گذشته، تعداد برنامه نویسانی که از پایتون استفاده می کنند تقریبا دو برابر شده است. در حال حاضر بیش از 1 میلیون وب سایت از پایتون برای برنامه نویسی سمت سرور استفاده می کنند.