کتاب

۸۴,۲۴۹ تومان

کتاب فاضل نظری شامل ۴۰ مورد از تازه‌ترین غزل‌های این شاعر سرشناس کشورمان است که در آن به مفاهیمی چون عشق، زندگی، دنیا، مرگ و انسان پرداخته می‌شود.نظری در «کتاب» با استفاده از زبانی نرم و روان توانسته است مضامین بلندی را بازآفرینی کند که به لحاظ زبانی بیشتر شبیه به مجموعه شعر قبلی او یعنی «ضد» است. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که «کتاب» نیز همچون دیگر آثار این شاعر، بیشتر از آن که در پی کشف‌های زبانی و بازی با واژگان باشد، به دنبال بیان مفاهیمی عمیق است که به نشانه‌هایی آشنا از زندگی که به نظر می‌رسد در زمانه ما روبه فراموشی است، می‌پردازد.

کتاب اکنون

۸۴,۲۴۹ تومان

کتاب اکنون ششمین دفتر شعری فاضل نظری شامل ۴۰ غزل با مضامین عاشقانه و عارفانه است که در ۴۰ سالگی این شاعر منتشر شد. این کتاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت به‌ طوری که با گذشت هفت روز از انتشار این دفتر شعر، چاپ هفتم آن روانه بازار کتاب شد.

بدون شک فاضل نظری یکی از پرطرفدارترین شاعران معاصر است و این اصلا چیز عجیبی نیست چرا که از نظر اساتید و صاحب نظران شعر خوب و شاعر خود مخاطب را جذب می‌کند و در هر زمانی در ذهن‌ها به یادگار می‌ماند. یکی از ویژگی‌های بارز اثرهای این شاعر خوش‌نام، این است که اثر وی زبان امروزی دارد و از دغدغه‌های مردم این روزگار می‌گوید، همین موضوع هم باعث شده او مخاطبان بسیاری پیدا کند.

کتاب دنیای این روزای من

۲۶۱,۰۰۰ تومان

کتاب دنیای این روزای من مجموعه‌ای از ترانه‌های عاشقانه‌ی روزبه بمانی است که درسال 1395 توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. این کتاب تاکنون ۶ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب متشکل از ۲۵۰ ترانه عاشقانه که او در پانزده سال اخیر سروده است. نام یکی از ترانه های آن همنام اسم کتاب است که قبلاً توسط داریوش اقبالی در آلبومی به همین نام منتشر شده است.

او همچنین گفته است در آینده قصد دارد ترانه های اجتماعی اش را در مجموعه ای دیگر منتشر کند.به گفته خودش علاقه ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه ها وی را به خوانندگی ترغیب می کرد.

گریه های امپراتور

۸۴,۲۴۹ تومان

گریه های امپراتور مجموعه شعری از شاعر معاصر، فاضل نظری در قالب غزل است.فاضل نظری در سبک و سیاق دنباله روی اشعار کلاسیک ایرانی و شاعران سبک هندی‌ ست، او قافیه‌هایش را به‌ جا و ردیف‌هایش را رندانه برمی‌گزیند و با باز آفرینی مفاهیم سنتی، مضامین نو خلق می‌کند.

سادگی و خوش‌ خوانی از ویژگی‌های بارز اشعار نظری است. او دغدغه زبانی ندارد و در پی کشف‌های زبانی نیست. بلکه به این مفهوم و محتواست که جغرافیای زبان او را کشف می‌کند و به آن سر و شکل می‌دهد. به همین دلیل اشعار او بی‌نیاز از هر نوع بازی زبانی یا فرمی است.