عمومی

ناشرین پر آوازه داخلی

ناشرین پر آوازه داخلی | بوک یک

پرآوازه ترین ناشرین ایرانی را بشناسید

قرن معاصر نقطه عطف و اوج صنعت چاپ و نشر کتاب در ایران به شمار می رود. در اواسط این قرن پیدایش ناشرین و چاپخانه های متعدد موجب رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج آگاهی و فرهنگ کتاب خوانی شد.

یکی از راه‌های انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه، توجه به ناشر آن است. در واقع ناشران معتبر معمولا بهترین کتاب‌ها را برای انتشار انتخاب می‌کنند.در ضمن، انتخاب ناشر معتبر می‌تواند نقش مهمی را در انتخاب بهترین ترجمه نیز ایفا کند.

نسل نو اندیش

نسل نواندیش یکی از اولین انتشاراتی است که در ایران اقدام به نشر کتاب‌های مدیریت و موفقیت کرد. این نشر که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است، همواره سعی کرده ترجمه کتاب‌های روز دنیا را خیلی زود در بازار داخلی عرضه کند. تقریبا تمام آثار نشر نسل نواندیش را کتاب‌های غیرداستانی تشکیل می‌دهند. در بین نویسندگانی که آثار آن‌ها در این انتشارات به چاپ رسیده است می‌تواند به آنتونی رابینز، دونالد ترامپ، ناپلئون هیل، دارن هاردی، رابرت کیوساکی و برایان تریسی اشاره کرد.

برخی از آثار منتشر شده توسط این ناشر عبارت است از :

1.کتاب اثر مرکب

2.کتاب آرزوی تو دستور توست

3.کتاب رازهای قطعی کردن فروش

4.کتاب معجزه ی سپاس گزاری

5.کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

6.کتاب دوازده ستون موفقیت

برای مشاهده و خرید کتاب های نشر نسل نواندیش با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

 

نشر نواندیش | بوک یک

نشر میلکان

میلکان در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به‌ عنوان ناشر عمومی آغاز نموده و بیشتر در حوزه‌های توسعه‌ی فردی، کسب‌وکار، رمان، فلسفه و زندگینامه کتاب منتشر می‌کند. نشر میلکان نسبت به نشر آموخته کتاب‌هایی با موضوعات متفاوت‌تر منتشر می‌کند. از رمان و فلسفه گرفته، تا مدیریت و توسعه فردی همگی موضوعاتی هستند که برخی از بهترین کتاب‌های آن‌ها در نشر میلکان به چاپ می‌رسند. میلکان را با طراحی‌های جالب روی جلدش هم می‌شناسند. این انتشارات علیرغم اینکه هنوز ۱۰ سال از عمرش نمی‌گذرد، توانسته طرفداران خوبی برای خود پیدا کند. برخی از بهترین کتاب‌های منتشر شده توسط نشر میلکان عبارتند از:

1.کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

2.پسرک،موش کور،روباه و اسب

3.چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

4.کتاب کفش باز

5.کتاب قدرت شروع ناقص

6.کتاب شاد بودن کافی نیست

برای مشاهده و خرید کتاب های نشرمیلکان با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

نشر میلکان | بوک یک

نشر ققنوس

امیر حسین زادگان (موسس انتشارات ققنوس) کار خود را در سال 1350 با کتابفروشی امیر شروع کرد. در سال 1356 انتشارت ققنوس را تاسیس کرد.نخستین کتابی که این نشر به انتشار رساند کتاب توراندخت، اثر برتولت برشت و با ترجمه رضا کرم‌رضایی بود. عمده فعالیت نشر ققنوس در زمینه چاپ کتاب‌های داستانی است اما چاپ آثاری در زمینه فلسفه، روانشناسی و تاریخ نیز در کارنامه آن‌ها به چشم می‌خورد.

توجه ‌ویژه به نشر آثاری متفاوت در حوزه کودک و نوجوان از همان ابتدای فعالیت انتشارات ققنوس باعث تولد «نشر سرود» شد که آثار باکیفیتی برای این گروه سنی چاپ و عرضه می‌کرد، از جمله آثار نسیم خاکسار، قدسی قاضی‌نور، داریوش عبادالهی، جواد مجابی و… نشر سرود، از زیرمجموعه‌های ققنوس، بعدها جای خود را به انتشارات آفرینگان داد.

امیر حسین‌زادگان، در سال ١٣٦٧، مرکز پخش ققنوس را تأسیس کرد تا کتاب‌ها به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور توزیع شوند و در اختیار مخاطبان قرار گیرند. این مرکز، امروزه، با مدیریت فرزندش، محمد (هادی) حسین‌ زادگان، فعالیتش را ادامه می‌دهد.

برخی از کتب معروف نشر ققنوس عبارتند از :

1.کتاب دالان بهشت

2.کتاب سمفونی مردگان

3.کتاب حیات ذهن

4.کتاب آدمکش کور

5.کتاب نقد عقل محض

6.کتاب عشق در زمان وبا

برای مشاهده و خرید کتاب های نشر ققنوس با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

نشرققنوس | بوک یک

نشر نی

نشر نی، یکی از ناشران قدیمی است که در زمینه چاپ نمایشنامه‌های مشهور ایرانی و خارجی شهرت بسیاری دارد.

نشر نی در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده و تاکنون در حوزه‌هایی چون ادبیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، دین، فلسفه، تاریخ،‌ روان‌شناسی، علوم طبیعی و هنر بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب راهی بازار نشر کرده است.

کیفیت بسیار خوب کتاب‌ها و همکاری با مترجمان باتجربه، این انتشارات را را در لیست بهترین ناشران کتاب ایران قرار داده‌ است.

برخی کتب این انتشارات عبارتند از :

1.روان‌ درمانی اگزیستانسیال

2.ایران بین دو انقلاب

3.هستی و زمان

برای مشاهده وخرید کتاب های نشر نی با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

نشر نی | بوک یک

نشر نون

انتشارات متعددی وجود دارند که در حوزه‌های چاپ کتب، مجله، داستان و… اقدام به نشر می‌کنند. در این میان انتشارات نون توانسته در این زمینه با به چاپ رساندن کتاب‌های عمومی موفق عمل کند. بنیاد نشر نون را سید محسن بنی فاطمه در سال ۱۳۹۱ در کرمان با چاپ کتاب‌های عمومی گذاشت.

عمده فعالیت نشر نون در حوزه چاپ کتاب‌های عمومی است. این نشر بر حسب رسالت فرهنگی، کتاب‌های خود را در قالب دسته بندی‌های شعر ایرانی ،داستان ایرانی، داستان (ترجمه)،طنز و شعر (ترجمه) منتشر کرده است.

نشر نون با بهره‌گیری از نویسندگان و شاعرانی حاذق و با استعداد در موسسه فرهنگی خود، توانسته مجموعه آثار ارزشمند و فاخری را خلق و روانه بازار علم و فرهنگ ایران کند. باز خورد این آثار را می‌توان در گرایش و جذب روز به روز مخاطبان و تجدید چاپ‌های مجدد این آثار مشاهده کرد. از مجموعه فاخر نشر نون می‌توان موارد زیر را نام برد:

1.سه دختر حوا

2.کارآگاهان وحشی

3.آپارتمان پاریس

4.خوب مثل مرده ها

5.فهرست مهمانان

6.باشگاه پنج صبحی ها

برای مشاهده و خرید کتاب های نشر نون با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

نشر نون | بوک یک

نشر آموت

شر آموت یک موسسه انتشاراتی کتاب در ایران است که از سال 1387 فعالیتش را آغاز و عمده فعالتیش در زمینه ادبیات و رمان ایرانی و خارجی است. انتشارات آموت از جمله ناشران فعال در حوزه انتشار رمان و داستان کوتاه است. انتشارات آموت از آن دسته از ناشران جوان محسوب می‌شود که در سال 1387 توسط یوسف علیخانی تاسیس شد. این نشر در زمان فعالیت کوتاه خود توانسته است آثار ادبی و رمان‌های بسیاری منتشر کند و جایزه‌های مختلفی را از آن خود نماید.

این انتشارات فعالیت خود را در حوزه ادبیات و رمان، داستان کوتاه، کتاب‌های کودک و نوجوان، ایران‌شناسی، کتاب‌های عمومی، شعر و… آغاز کرده و در بین این فعالیت‌ها کتاب‌های داستان و رمان از اهمیت بیشتر و از پرفروش‌های نشر کتاب در ایران به حساب می‌آید. از پرفروش‌ترین کتاب‌های که در نشر آموت به چاپ رسیده می توان موارد زیر را نام برد :

1.خانه پیش از تاریکی

2.میوه خارجی

3.جاذبه ی میان ما

4.بدن ات را بشناس

5.من پیش از تو

6.ما تمامش می کنیم

برای مشاهده و خرید کتاب های نشر آموت با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

نشرآموت | بوک یک

نشر کوله پشتی

نشر کتاب کوله‌پشتی یک موسسه انتشاراتی کتاب در ایران است که از سال 1390 فعالیتش در زمینه ادبیات داخلی و خارجی است. مدیر و موسس این مجموعه اباذر رضانیا معلم است.این انتشارات همچنین در زمینه چاپ و نشر رمان و داستان بلند نیز با انتشار آثاری در این زمینه، نامزد جایزه ادبی جلال آل احمد سال 1397 گردیده است. نشر کتاب کوله‌پشتی در عین حال علاوه بر ترجمه کتاب‌های برگزیده و برجسته از نویسندگان معتبر خارجی، اقدام به خرید حق نشر کتاب‌ها از ناشر رسمی نیز نموده است که از مهمترین آنها می‌توان به مجموعه داستان « به دردسر افتادن » اشاره داشت. همچنین این انتشارات، ناشر برترین کتابهای ادبی، هنر و تاریخی است.

تعداد کتاب‌های منتشر شده در این نشر در حدود 300 جلد می‌باشد و از پر فروش‌ ترین های می‌توان به کتاب های زیر اشاره کرد:

1.خودت باش دختر

2.آینده پسرت را بساز

3.کلکسیونر عطر

4.مادمازل شنل

5.یکی از ما دروغ می گوید

برای مشاهده و خرید کتاب های نشر کوله پشتی با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید

نشر کوله پشتی | بوک یک

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *