دسته‌بندی نشده

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

روشهای ابتکاری و جدیدی برای ساخت قفسه کتاب با روش های ساده و کاربردی وجود دارد که با استفاده از این طراحی های جالب و ایده های متفاوت میتوان در منزل به راحتی کتابخانه های زیبایی ساخت.

برای ساخت کتابخانه خانگی می توان از وسایل و ابزار گوناگونی استفاده کرد اما یکی از پرکاربردترین ملزومات ساخت کتابخانه چوب است که به شکل های مختلف در ساخت انواع قفسه و کتابخانه به کار می رود. در صورتی که در برش زدن چوب مشکل دارید میتوانید این کار را به نجار بسپارید و بعد با تکه چوب ها، کتابخانه مورد نظر را تهیه کنید.

ساخت کتابخانه ساده با تخته چوب

یکی از روش های ساده استفاده از تخته های چوب و نصب آنها روی دیوار است که به کمک آن میتوان کتابخانه های ساده و زیبایی فراهم آورد.

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

کتابخانه چوبی گرد

این کتابخانه کوچک از صنعت بازیافت قرقره بزرگ ساخته شده و می تواند به عنوان میز مطالعه بچه ها به کار برود. این مورد ، مناسب اتاق خواب یا سالن به نظر می رسد.

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

استفاده از باکس های آماده و جعبه های چوبی

به وسیله آنها نیز میتوان کتابخانه های جالبی تهیه کرد. البته با کمی خلاقیت و ابتکار میتوان به کمک جعبه های مقوایی و انواع کارتن محکم و مقاوم باکس های مختلفی تهیه کرد و از آنها برای ساخت کتابخانه استفاده کرد.

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

تخت دوطبقه کتابخانه دار

در این تصویر، پله های کتابخانه برای نگهداری کتاب و استفاده از فضای اتاق در نظر گرفته شده است. فرش روی پله ها( طرح سنگ ) راحتی و امنیت را به همراه دارد.

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

ساخت کتابخانه خانگی با چوب و طناب

ساخت کتابخانه خانگی با چوب و طناب ایده متنوع و جذابی است که به راحتی میتوان آن را انجام داد و به کمک آن کتابخانه خانگی زیبا و متفاوتی ساخت.

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

 

 

کتابخانه نردبانی

نردبان چوبی قدیمی که سال ها در گاراژ تارعنکبوت بسته را دور نیندازید. این راه حل مناسبی برای مرتب کردن کتاب هاست . نردبان را رنگ بزنید و با بقیه دکوراسیون منزلتان ست کنید. اگر تصمیم دارید تا نردبان را به کتابخانه شخصی خود تبدیل کنید، بهتر است یک حفاظ چوبی کنار طبقات قرار دهید تا کتاب ها روی زمین نریزند.

روشهای ابتکاری ساخت قفسه کتاب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *